MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Zojuist heeft de dierenambulace de kater opgehaald.

we waren straks dus weg en toen we thuis kwamen zat ie te huilen op onze deurmat :frowning: dus maar weer naar binnen gelaten waar hij direct flink ging eten.

Mijn kater en poes natuurlijk helemaal over de zeik vanwege die vreemde kater in huis.

Maar hij was echt zo lief en aanhalerig koste veel moeite om hem niet gewoon hier te laten wonen :oops:

hecht me gewoon snel aan dieren :oops:

bel morgen direct of hij nu gechipt was en misschien vinden ze dan snel zijn baasje maar volgens mij was ie niet gecastreerd dus vermoed ik dat ie dan ook niet gechipt is :?

Goeiemorge

zojuist mijn tuintjes weer gedaan, zou iemand vandaag tijdens mijn werk er weer een oogje op willen houden :slight_smile:

fijne dag allemaal

komt goed ilse :thumbup: , moet alleen vanmiddag werken

Kan iemand mijn tuin in de gaten houden vanaf ongeveer 8.45 uur? Ik moet even met Stijn naar het cb en daarna op visite bij een vriendin, daarna dochter van kdv halen en dan ben ik er weer. Vanmiddag kan ik ook wel tuintjes bijhouden!

Net Quest 17 voltooid :dance:

En 0 melk op de plank.

super romata :thumbup:

De tomaten voor de gildequest zijn ook bijna bij elkaar zag ik, nu de eieren nog.

ben er weer

ps. wil iemand mijn uitnodigen voor het gilde of hoe moet ik me aanmelden ?

Ilse, je moet in de statistieken even het gilde opzoeken en dan op het envelopje klikken.

miffy: wat heb je een mooie avatar met heerlijke kinders! :smiley:

hoi hoi

heb me als aspirant lid aangemeld :slight_smile:

nog 3000 punten en ik ben weer een level gestegen.

heb trouwens ook coins op de markt gekocht heb er nu 17 maar denk dat als me salaris van het weekend binnen is maar direct voor een aantal maanden premium koop.

dit is niks zonder alle hulpjes

Ik heb ook eenmalig 4 euro uitgegeven aan coins voor een maand premie en ik hoop dat ik in deze maand ook nog kan sparen om coins te kopen, maar ik wil eerst een nieuw kippenhok, zodat ik 10 kippen heb.

Knipoogje, dank je wel :oops: Met dank aan Cynthia, die deze mooie avatar heeft gemaakt! :clap:

jihaa ben weer een level gestegen ben nu koeienjongen

ilse79

Het KippenKoK

Geld: 36,50 aD

Score: 277.990

Lvl 11: Koeienjongen

Coins: 17

alleen ben niet zo slim geweest het dus net coins zitten kopen en nu heb ik geen geld voor een stal met koeien :?

hoi hoi,

was er ook weer eens. heb nu 195 coins dus ben bijna bij een half jaar premium :dance:

gaat goed oessie!

ilse: vervelend is dat he, als je iets kan kopen, maar geen geld hebt…

Oes wat ga jij toch hard… waar haal je die dingen zo goedkoop hih en waar haal je je geld vandaan lol

Chips, ik had onkruid om m’n akker precies tussen mijn uien. Nu ben ik een opbrengst van 8 uien kwijt die bijna klaar waren :cry:

Oessie, :dance: je bent er bijna!

@tantetoe wrote:

Oes wat ga jij toch hard… waar haal je die dingen zo goedkoop hih en waar haal je je geld vandaan lol

uhh nou ik verkoop al mijn eieren en aan de klanten onderin… als de coins rond de 350 ad liggen dan koop ik er wat

Morgen moet ik weer naar kantoor. Is er iemand die dan wellicht op mijn tuintje kan passen? Het gaat voornamelijk om de kippetjes voeren en eitjes rapen en af en toe wat op mijn akkertjes neer te zetten.

Ik hoor het wel. Ik log morgen nog een keertje in voordat ik weg ga.

Welterusten :slight_smile:

@Carter wrote:

Morgen moet ik weer naar kantoor. Is er iemand die dan wellicht op mijn tuintje kan passen? Het gaat voornamelijk om de kippetjes voeren en eitjes rapen en af en toe wat op mijn akkertjes neer te zetten.

Ik hoor het wel. Ik log morgen nog een keertje in voordat ik weg ga.

Welterusten :slight_smile:

Ik hobbel morgen wel af en toe langs. Slaap lekker. :wink: