MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

@ilsederooy wrote:

avatar is echt heel gaaf romata heb hem in 3d gezien vondt het echt de moeite waard.

wij gaan ook in 3d…Want schoonpa heeft de film op dvd maar wil hem persee in 3d zien…

:smiley:

En nog iets heel anders ik heb een vreemde kater binnen, hij was al de hele ochtend in de achtertuin erg hongerig op zoek naar eten dus hem net gevoerd en hij bleef zielig miauwent huilen achter bij de deur dus hem maar even binnen gelaten :blush:

Weet niet of ie al een huisje heeft maar hij huilt echt de hele tijd om aandacht

oh wat raar zeg. je zou eens in de buurt kunnen navragen, en anders bellen misschien heeft hij wel een chip

Oessie heb jij nog iets van Maris gehoord, ik heb haar nog eens een berichtje gestuurd maar nog niets van gehoord. Heb er ook niet meer op het forum gezien eigenlijk !!

ja ze heeft even afstand genomen van het forum, ze vind het heel erg moeilijk dat er meiden zijn op het forum die dingen hebben verzonnen , schijnt pas iemand te zijn geweest die over te vroeg geboren kindje heeft gelogen en over een drieling…

verder gaat het redelijk met haar.

@oessie wrote:

oh wat raar zeg. je zou eens in de buurt kunnen navragen, en anders bellen misschien heeft hij wel een chip

de buren hebben vorig jaar een katertje gekregen dus het zou die van de buren kunnen zijn maar die zijn nu afwezig dus kan het niet navragen

Veel plezier vanavond Romata!

Wij gaan terug naar de kust kijken met Linda de Mol. Ik wilde de Hurt Locker huren, maar die was er niet meer.

Ik hoop dat Sophie ons snel accepteert in het gilde, dan kunnen we met de volgende quest ook meedoen.

Ilse, ik zou ook eens bellen om te zien of hij een chip heeft.

hoi hoi

ben even 2 uurtjes weg naar mijn schoonvader wil iemand ff mijn tuintje checken straksjes ?

Ik verwacht dat ik begin van de avond ook level 10 ben. Hopelijk kan ik dan gelijk met jullie aanmelden.

Ik hou je tuintje wel bij Ilse, komt goed!

miffy hoe heet je op mff?

zal even het bedrag verlagen

Hoi Sophie, over 29 minuutjes ben ik ook level 10 :slight_smile:

en hoe heet jij op mff?

Carter, voor het gemak :slight_smile:

haha oké

dames jullie kunnen je aanmelden

Ik heb me net aangemeld :slight_smile:

Thanks voor het toelaten :slight_smile:

Je hebt PB Sophie en ik heb me meteen aangemeld!

hoi hoi

ben er alwer ff sorry hebben snel eerst gegeten

mag ik me ook aanmelden voor het gilde :slight_smile:

heet ilse79