Daarom, ik vond het al gek! Dan kan ik zo beide akkers helemaal opruimen en dat doe ik lekker met het handje
Ik dacht eerst, misschien als je het op die manier doet dat je dan een coin verdient ofzo.
Ik ben nu ook bij level 10 en kan me dus aanmelden bij het gilde!
Sophie, mag ik er bij?
ben een level gestegen, heb nu zonnebloemen :dance:
Goed Oessie :thumbup:
Goeiemorge
op 2000 punten na ben ik ook level 10 over een kleine 2 uur als ik me eieren kan rapen en dan zal ik waarschijnlijk levelen.
ps. ik dacht dat je van klanten ook in punten zakten of heb ik het mis ?
Ik moet nog 26.000 punten en ben dan ook level 10.
ben level 10 zonder iets gedaan te hebben haha :lol:
mag nu spinazie verbouwen.
ps. ik wil ook wel graag helpen bij het gilde vandaar mijn 2e tuintje op server 1
ja we gaan nu lekker met onze opdracht en we hebben nog wel even de tijd… dus dat gaat wel goedkomen.
verder ben ik veel aan het verkopen zodat ik 210 coins kan verzamelen, heb er nu 155 dus schiet al mooi op en dan heb ik mooi voor een half jaar premium en g aik denk ik voor extra koe of kippen sparen
nu ik level 10 ben is al me hulp weg dus heb snel premium nodig dit is niet handig haha
heb 12 coins bij elkaar gespaard via enquetes
Goedemorgen dames, ik ga nu zoveel mogelijk groente telen en intussen spaar ik voor een extra kippenhok.
heb nu mijn tuintje vol staan met tomaten pff jammer dat die zolang duren
is het al bekend wat de volgende gilde quest wordt?
Ik heb dus nog geeneen coin Ilse van die enquetes
Ik heb maar 4 euro geinvensteerd en hoop de komende maand nog wat coins te sparen voor nog een maandje premium erna.
Karin je kunt niet zien welke je krijgt, dat is telkens een verassing.
stelletje kakelkippen hier haha
ilse nee ikzou ook niet meer zonder premium kunnen :shifty:
yvette wat raar van die coins heb je wel een bevestiging in je mail gehad want die moet je wel bevestigen.
ik krijg me salaris van de week en dan investeer ik ook maar wat euro’s in me tuintje want dit is niks.
kan niet zonder premium haha
Da’s een goeie Ilse, die van Mysurvey die moet in idd bevestigen, maar van die ander heb ik niks gekregen. Die zei ook dat ik niet in de doelgroep zat.
die andere enquete was voor mmij ook niet goed gegaan.
kreeg erna der een met allemaal moeilijke zakelijke vragen heb er gewoon wat van gemaakt en kreeg mooi 4 coins hahaha
ging over confernce call systemen haha
Vanavond naar de Film.
Wild eigenlijk gisteren gaan, maar film was uitverkocht en wil persee Avatar zien.
Iemand anders die film gezien ?
We gaan echt super joh met die Opdracht :dance:
Vanavond hebben we gewoon de tomaten voltooid (verwacht ik).
avatar is echt heel gaaf romata heb hem in 3d gezien vondt het echt de moeite waard.
veel plezier romata :thumbup: