MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Goeiemorge

heb mijn ronde weer gemaakt langs alle tuinen van cynthia, mifft, oessie, juudje en natuurlijk die van mezelf.

had gisteren een mayo fabriek geplaatst en vanochtend 15 potten mayo echt grappig.

ben nu druk aan het sparen op server 2 voor een uitbreiding voor me kippen want in de mayo gaan 30 eieren per keer.

op server 1 wil ik een 2e tuin dus dat wordt vandaag gerealiseerd

Ilse, ik ben ook al een poosje op hoor! :wink:

Maar over die mayonaise; vind je het niet zonde? Je krijgt voor de losse eieren meer op de markt dan voor één pot mayonaise… :think:

@Cynthia wrote:

Ilse, ik ben ook al een poosje op hoor! :wink:

Maar over die mayonaise; vind je het niet zonde? Je krijgt voor de losse eieren meer op de markt dan voor één pot mayonaise… :think:

ik moet me er echt eens in verdiepen dan, denk ow ik kan het bouwen en ga er dan vanuit dat je hem ook echt nodig hebt :oops:

ben niet zo strategisch ingesteld :oops:

geef deze niet strateeg eens wat tips dames :slight_smile:

wat verkopen jullie nu veel op de markt ?

En jullie hebben dus geen mayo fabriek en ook geen imker dalijk ?

ik heb ook geen mayo fabriek, heb zelf mijn schapen ook weer weggedaan voor een akker, levert volgensmij wat meer op

oke ik ga naar mijn werk, mocht iemand zo af en toe mijn eitjes willen checken… mogen gewoon bijgevoerd worden,. ik probeer of ik ook zo af en toe kan kijken ,maar weet niet hoe druk het is.

fijne dag iedereen

@oessie wrote:

oke ik ga naar mijn werk, mocht iemand zo af en toe mijn eitjes willen checken… mogen gewoon bijgevoerd worden,. ik probeer of ik ook zo af en toe kan kijken ,maar weet niet hoe druk het is.

fijne dag iedereen

zal het in de gaten houden wil je ook nog bepaalde planten erin?

Dank je wel Cynthia voor het bijhouden van mijn tuintje gisteren! Dankzij jou ben ik gisteren level 8 geworden :dance:

Heel erg bedankt!

ben inmiddels level 9 en druk bezig om eieren te rapen voor mijn quest moet er nog 16 ahahaha.

inmiddels al een 2e akker op server 1.

@Carter wrote:

Dank je wel Cynthia voor het bijhouden van mijn tuintje gisteren! Dankzij jou ben ik gisteren level 8 geworden :dance:

Heel erg bedankt!

Graag gedaan! :mrgreen:

Ik heb er vanmorgen nog komkommers ingezet, want ik zag dat dat je volgend quest is. :wink:

Ja, ik zag het. Ben er erg blij mee :slight_smile:

hoi hoi,

Het is rustig op mijn werk zeg. dus heb net zelf even mijn eitjes gedaan.

heb nog wel wat tomaten gedoneerd vanmorgen. eitjes heb ik niet meer op voorraad, dus moet weer even sparen.

@oessie wrote:

hoi hoi,

Het is rustig op mijn werk zeg. dus heb net zelf even mijn eitjes gedaan.

heb nog wel wat tomaten gedoneerd vanmorgen. eitjes heb ik niet meer op voorraad, dus moet weer even sparen.

dacht al dat er nog iemand in je tuintje bezig was ieder keer als ik inlog is er net iets geplant haha

wat een rust hier vandaag.

Juudje ik heb je tuin mooi bijgehouden hoor. ook je molehille tuin maar gedaan. daar was erg veel klaar. hoop dat dat goed is.

heb in middels 144 coins voor freefarm. schiet mooi op dus. kan bijna een half jaar premium nemen, en dan heb ik daar geen om kijken meer naar …dan ga ik sparen voor nog meer uitbreiding van de kippetjes. of voo rkunstmestlevels. moet ik nog even bekijken…

oessie hoe spaar jij die coins ?

koop je ze vooral of wat doe je dan ?

Even een vraagje, ik zit nu bij het gilde (server 1) en als ik op die opdracht klik kan ik gewoon doneren. Moet ik dat nu wel of niet doen?

Doen natuurlijk!

Oja en die coins: spulen verkopen en van dat geld op de markt coins kopen. Wel de juiste prijs afwachten. Ze liggen nu zo rond de 350 ps, soms zijn ze duurder, maar dan zijn ze op een ander tijdstip weer goedkoper. Het ligt eraan hoeveel mensen ze aanbieden.

Als je 40 coins hebt, kun je een maand premium kopen en als je 210 coins hebt, dan kun je een half jaar ineens kopen en dan betaal je 35 coins per maand ipv 40.

ilse ik koop ze op de markt als ze ongeveer tussen de 340 en 350 gb zijn. ik verkoop steeds mijn eieren en daarvan koop ik coins , heb er inmiddes 150 nog 60 te gaan

Ik heb een vraagje, tussen de icoontjes van oogsten/water geven en de akker zit nog een knop waarmee je de akker in 1x leeg kan ruimen. Kan het zijn dat je daarvoor ook een coin in moet leveren?

Ik heb genoeg geld, maar toch zegt ie dat ik het niet kan omdat ik niet genoeg geld heb.

Miffy dat klopt, maar ik zouo het niet doen! Het is veel duurder dan handmatig leeghalen nl!!