Ik heb 2 akkers die helemaal vrij zijn van onkruid, stenen en kakkerlakken en ik heb een kippenhok met 5 kippen en die wil ik nu uitbreiden.
Oke dan hebben we ongeveer hetzelfde alleen heb ik mijn derde bouwval vrijgemaakt omdat ik daar een koeienstal of 3e akker op wil zetten en daarna pas mijn kippen ga uitbreiden.
Mijn twee akkers zijn ook geheel vrij van onkruid en al die andere zooi.
Ik heb nu ook genoeg geld om nog een bouwplaats vrij te maken, maar ik denk als ik daar op zet dat ik dan nooit meer die kippen koop. Die zijn namelijk erg duur, dus kan ze maar vast hebben.
Dat is waar maar ik hoop meer geld te kunnen verdienen met mijn 3de akker of koeienstal weet niet of het gaat werken maar ben nu eenmaal geen spaarder (in het echte leven ook niet trouwens, hihi)
Nou, ik ook niet hoor, maar de eieren brengen goed geld op, dus dan kan ik ook vast snel een stal met koeien kopen
Ik ga op server 2 een koeienstal kopen en op server 1 een uitbreiding op mijn kippen eens kijken wat het verschil is.
Mijn eieren zijn net geraapt, loop met beide servers netjes gelijk dat is wel zo makkelijk, dus ik ga lekker mijn bed opzoeken.
Spreek jullie morgen wel weer…
Goeiemorge allemaal
Ben druk op server 1 met tomaten saaien eoogsten voor mijn volgende quest. En op server 2 met komkommers voor de quest.
Ben op server 1 weer een level gestegen inmiddels naar level 12 :dance:
willen jullie vandaag tijdens mijn afwezigheid mijn tuintje in de gaten houden. Vanwege quests tomaten in 1 en komkommers in 2
Goedemorgen, ik heb melk nodig voor mijn klanten, maar ik heb geen koeien. Is er iemand die mij 5 melk wil/kan verkopen?
miffy, wat is je spelersnaam? daan stuur ikje wel een contractje
wat wil je er voor geven miffy?dan stuur ik en contractje
-mir-
Geld: 10.661,10 aD
Score: 7.851.276
Lvl 20: Wolspinner
Coins: 100
vanmorgen level 20 gehaald :dance:
Ik kan nu korenbloem verbouwen.
nog 2.738.724 pnt tot het volgende level :mrgreen:
patripiex je kan je nu aanmelden
dan starten we daarna de quest
heb het bedrag verlaagd
benieuwd wat de quest gaat worden! ik heb er zin in
Dank je wel dames, ik ben inmiddels voorzien van melk.
Ik ben trouwens yxenga op mff
Ik heb ook zin in de quest!
knippie kan jij mijn tuintje straks even doen en mijn eitjes rapen
oes is om half elf ofzo weer terug dan kan zij het wel weer verder doen
doe er maar iets van paar uur in ofzo zie maar
en ook op server 2 hihi
is goed sophie. als je even je gegevens wil sturen?
Wie is nu eigenlijk wie op het gilde? Is daar ergens een lijstje van?
Ik heb me ook net aangemeld, leuk kan ik meteen meedoen met de quest.
Vanmorgen lekker uitgeslapen al wilde ik er best al uit om 7.00 maar dat mocht niet want ik heb mijn slaap zo hard nodig. Moest van mezelf tot 9.00 in bed blijven, normaal had ik daar niet zo veel moeite mee maar vandaag rook ik mijn tuintje, hihi.
he, jeetje. melk. Moet even kijken of ik aan koeien kan komen.
Hebben jullie trouwens een minimum hoeveelheid van alles op voorraad? Wil dat graag gaan doen maar twijfel aan hoeveel, 500 of 1000?? Zeker nu met de gildequest is dat denk ik wel makkelijk.