MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

haha oessie optimist!!

ja knipoogje je kan je natuurlijk eerder aanmelden, maarre je kan nog niet meedoen dan met de quest

vanavond weer lekker zumba :dance:

Heb ik gisteravond gedaan… twas zwaar deze keer!

@romata wrote:

@oessie wrote:
je kan wel eerder aanmelden, maar op zich moet je nog een paar dagen wachten voor je mee kunt doen… of me moeten zo goed bezig gaan dat we deze nog af krijgen vandaag :mrgreen:

Ja dat gaan ons vast lukken Oessie :liar:

Whahaha je hebt er zin in oessie.

Doe nou maar rustig, aangezien ik mijn deel al bijna klaar heb kan ik in alle rust mijn eigen quest doen, heerlijk geen gestress dit keer :dance:

Kan iemand me uitleggen wat het nut van sierakkertjes zijn? Heeft iemand van jullie dit?

je kan er prijzen mee winnen het ziet er mooi uit

al ben ik niet zo’n crea bea

Morgen moet ik naar kantoor en kan ik overdag praktisch niet inloggen. Is er wellicht iemand die voor mij af en toe wil kijken? Voornamelijk voor mijn eitjes en verder zal ik zorgen dat ik meer langlopende planten in mijn tuintje zet. Maar als iemand eventueel om de 2 a 4 uur mijn eieren kan oprapen en opnieuw kan voederen dan heel graag :slight_smile:

@Carter wrote:

Morgen moet ik naar kantoor en kan ik overdag praktisch niet inloggen. Is er wellicht iemand die voor mij af en toe wil kijken? Voornamelijk voor mijn eitjes en verder zal ik zorgen dat ik meer langlopende planten in mijn tuintje zet. Maar als iemand eventueel om de 2 a 4 uur mijn eieren kan oprapen en opnieuw kan voederen dan heel graag :slight_smile:

Ik ben morgen vrijwel de hele dag thuis, dus pb je gegevens maar. :slight_smile:

Ik heb je mijn gegevens in pb gestuurd. Alvast enorm bedankt!

ben er weer :dance:

heb WEEKEND :dance:

ben dankzij de hulp van miffi vandaag inmiddels een leven gestegen jipie.

en ook dankzij mij ilse :oops: :silenced:

@oessie wrote:

en ook dankzij mij ilse :oops: :silenced:

sorry meis :oops: dacht dat je vandaag omdat miffy het deed een dagje vrij genomen had :oops: :lol:

zonder jouw was ik niet eens van level 1 verandert :lol:

geeft niets hoor, maar ben best nog wel druk geweest in je tuin vandaag :shifty: haha maar doe het met plezier :thumbup:

Hoi dames,

Quinten knapte in eerste instantie op maar is sinds vanmiddag weer koortsig.

Voel me zo machteloos op dit moment!

Zouden jullie de komende dagen een beetje bij willen springen voor me…

Als het voer voor de beesten op is en zo mag je gewoon nieuwe kopen hoor!!!

Alvast bedankt!

@Sterrenmamma wrote:

Hoi dames,

Alvast bedankt!

och meis toch, heel veel sterkte met je manneke :hug:

Ik heb een uurtje of wat geleden nog heel veel gedaan in je tuintje.

Wie hebben nog meer jou gegevens?

@Sterrenmamma wrote:

Hoi dames,

Alvast bedankt!

ach meis! :hug:

kan me voorstellen dat je zo enorm machteloos voelt! het is ook niet niks allemaal.

ik heb dit weekend zelf weinig tijd, dus helaas kan ik niet veel voor je tuintje betekenen.

Sterrenmamma, sterkte en beterschap voor je kleine ventje :hug:

Paar dagen terug zag ik dit topic staan en was toch wel benieuwd naar het spel dat jullie speelden. Binnen no-time natuurlijk verslaafd :oops:

Zit nu inmiddels in level 7, en twijfel een beetje hoe ik verder moet gaan.

Kippenhok uitbreiden kost ruim 15.000 aD, een nieuwe bouwplaats kopen 4.300 aD. Ben een beetje aD’s aan het sparen maar weet nu nog niet waarvoor. Weet iemand toevallig nog wat de kosten waren voor de derde akker? Voordat ik straks een bouwplaats koop voor 4.300 en er niks mee kan omdat een akker zo extreem duur is.

Of komen er al snel andere dieren?

ik heb vandaag en de rest van het weekend eigelijk geen tijd om mijn tuintje bij te houden… oessie zou jij dat kunnen doen dit weekend??? of iemand anders die mijn gegevens hebben???

@Kimmygirl wrote:

Paar dagen terug zag ik dit topic staan en was toch wel benieuwd naar het spel dat jullie speelden. Binnen no-time natuurlijk verslaafd :oops:

Zit nu inmiddels in level 7, en twijfel een beetje hoe ik verder moet gaan.

Kippenhok uitbreiden kost ruim 15.000 aD, een nieuwe bouwplaats kopen 4.300 aD. Ben een beetje aD’s aan het sparen maar weet nu nog niet waarvoor. Weet iemand toevallig nog wat de kosten waren voor de derde akker? Voordat ik straks een bouwplaats koop voor 4.300 en er niks mee kan omdat een akker zo extreem duur is.

Of komen er al snel andere dieren?

als ik me niet ergis kost een akker 2000 ad/.