MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

IK ben het weekend thuis en heb verder geen plannen, dus als ik op iemands tuintje moet passen… Pb je gegevens dan maar en eventuele wensen. :slight_smile:

Sterrenmamma, ik hoop dat het heel erg mee gaat vallen met Quinten. Ga je maar lekker met hem bezig houden… :hug:

sterrenmama sterkte met je mannetje :hug:

en zal je tuintje ook wel bijhouden :-*

kimmy welkom

meiden we gaan lekker met de quest :dance:

Sterrenmama, :hug: hopenlijk knapt Quinten snel wat op. Ik wil ook best je tuintje doen hoor, PB me je gegevens maar!

Kimmygirl, erg he! Ik ben ook in level 7, maar heb het idee dat ik niet zo slim aan het spelen ben. Ik hoop dat ik vandaag genoeg geld heb een 2de akker te kopen. Ik kan je verder niet helpen met je vragen.

Juudje, ik wil ook best je tuintje doen hoor, PB me je gegevens maar.

Succes allemaal vandaag!

mooi dat jullie lekker gaan met de gilde quest, want nu ik heb besloten om mee te doen kan ik niet wachten :lol:

goeiemorge

juudje ik heb je gegevens en check dagelijks ook jouw tuintje erbij dus geen probleem hoor.

ff een vraagje heb op server 2 nu 3 tuintjes een kippenhok met 5 kippen een koeienstal met 2 koeien en een schapenhok met 1 schaap daar kan nog 1 schaap bij.

maar wat zouden jullie nu nog gaan uitbreiden of doen ?

heb op server 1 eennrij klanten staan die in totaal 24 eieren willen hebben dus ga nog 1 kip bij kopen en dan zit het hok vol

juudje heb in je tuin waar de koolzaad klaar was hem vol gezet met klaver.

oessie en cynthia bij jullie was nog niks klaar :slight_smile:

Ilse, ik ben er zelf. :slight_smile:

Hoi hoi!

Ik zit ook op mff en mag nu bij een gilde.

Is er nog plaats bij die van jullie?

Wat is de naam?

Ik heet net als bij molehill ibbeltje en ubbeltje (server 1 en server 2)

zusara je kan je aanmelden bij het kippenkok

maar er loopt nog een quest

en ik moet de aanmeldbonus even verlagen die staat nu op 10.000

@sophie wrote:

zusara je kan je aanmelden bij het kippenkok

maar er loopt nog een quest

en ik moet de aanmeldbonus even verlagen die staat nu op 10.000

Wat houdt dat in die bonus?

Moet ik dat betalen? Heb nog maar 4.000…

Kan ik me wel vast aanmelden? Dat jij me pas accepteert als het jullie uitkomt?

Laat maar weten…

ilse oh je ben thuis vandaag, haha was al in je tuin bezig :oops:

juudje ik kijk wel voor je. ik moet morgen wel werken, maar ik kan daar op 1 pc ook op freefarm, maar niet d ehele tijd (werk met mijn baas morgen :shifty: ) dus als iemand ook voor mij zo af en toe wil kijken zou fijn zijn

haha ik ga smorgen alle tuintjes bij langs van een aantal.

inge ik heb jou eitjes ook gedaan vanmorgen

@Cynthia wrote:

Ilse, ik ben er zelf. :slight_smile:

hahahaha

@oessie wrote:

ilse oh je ben thuis vandaag, haha was al in je tuin bezig :oops:

juudje ik kijk wel voor je. ik moet morgen wel werken, maar ik kan daar op 1 pc ook op freefarm, maar niet d ehele tijd (werk met mijn baas morgen :shifty: ) dus als iemand ook voor mij zo af en toe wil kijken zou fijn zijn

haha ik ga smorgen alle tuintjes bij langs van een aantal.

inge ik heb jou eitjes ook gedaan vanmorgen

oessie ik heb die van juudje net ook gecheckt ga sóchtends ook alle tuintjes af van iedereen waar ik de gegevens van heb.

Gelukkig heb ik vandaag lekker weekend dus ga flink farmen wil op server 1 een kip erbij kopen dalijk en op 2 een schaapje :slight_smile:

ik zal de bonus even verlagen naar 100 ad en dan kan je meedoen als de quest afloopt

sophie, volgens mij heb ik nu ook een verzoek tot toetreding van het gilde gedaan, maar mijn beeld viel even weg, dus weet niet of hij ook doorgekomen is??

ben level 8 op server 1 dus dat zal nog wel ff duren voor ik bij het gilde kan :slight_smile:

op server 2 hebben we geen gilde he ?

jaa dames, bij de volgende quest ga ik jullie versterken :smiley:

Ik heb me op server 1 aangemeld

Op server 2 (is het daar ook kippenhok?) moet ik nog een paar punten, maar kan ik me vandaag ook aanmelden!

ik heb jullie beiden toegelaten

zet hem nu weer op 10.000 ad dus als er weer iemand wil aanmelden moet ie ff melden

ilse nog 2 levels

en nee op level 2 nog niet nee