Ik heb nu 2 akkers, 2 kippenhokken met 10 kippetjes, 1 schapenhok en 1 koeienstal met drie koeien. Als ik een lekkere voorraad wol heb gooi ik denk mijn schapen wefg… op met die derde akker!
Hoe lang zijn jullie al bezig met mff?
pffff de gilde quest is dus het zelfde als de quest die ik nuzelf heb, ik wil eerst die afmaken dan ga ik aan de slag met de gilde quest.
miffy sinds dat ie online is in NL
maar ben al langer met de duitse versie bezig
Ben nu level 6, maar over 2451 punten ga ik weer een level omhoog.
Ik heb nog niet zoveel als jullie, maar ben al wel lekker op dreef. Heb inmiddels 2 volledige akkers en 5 kippen (max) in mijn kippenhok.
carter wij zijn ook zo begonnen
Dames, ik heb van drie meiden de inlog dingetjes, Oes, Sterrenmama en Juudje, als er meer zijn voor wie ik af en toe moet kijken, pb me dan even, heb nu een lijstje naast de pc liggen. Als ik er dan ben kijk ik voor allemaal
Ik krijg er wel steeds meer lol in hoor.
En het wordt ook steeds uitgebreider. Ik kan niet wachten totdat ik hoog genoeg ben en ik me kan aanmelden bij jullie gilde. Ik meen gelezen te hebben dat dat vanaf level 12 is toch?
voor kokmeiden maak ik een uitzondering maar niet doorvertellen hoor
want heb hem gesloten voor de rest!! :silenced:
enne je moet ook ff een seintje geven voordat je je aanmeldt
want het aanmeldbedrag staat nu op 10.000 AD :oops:
ik zit nu in level 14 en nog 35.540 punten nodig om naar het volgende level te kunnen… dus dat is ook al bijna!!! ik heb mijn tomaten al bijna bij elkaar… vanavond nog ff 2 keer tuin vol zetten en dan zit ik al wel aan het aantal… maar de eieren schieten bij mij niet zo erg op… moet toch echt gaan sparen voor de uitbreiding… heb nog steeds maar 5 kippen…
Oké netjes
Goed sparen dus Nou het gaat denk ik nog wel even duren hoor. Maar wel fijn om te weten dat ik me nog t.z.t. kan aanmelden. Vind ik wel zo leuk eigenlijk
carter, ja voor jou kunnen we wel een uitzondering maken…
ik heb mijn 4e akker even met uien gedaan, die had ik bijna niet meer, denk dat ikvanavond in ieder geval 3 akkers met tomaten er in doe
sophie, ik heb toch maar besloten om me bij het gilde aan te sluiten.
Als blijkt dat ik er toch te weinig achter zit om het bij te houden, stap ik er alsnog wel uit, maar het heeft wel iets: samen zaaien en oogsten
maar hoe meld ik me aan??
Ik kan ook niet wachten tot ik bij de gilde kan, ben druk bezig met zaaien en oogsten. M’n radijsjes zijn bijna klaar.
@knipoogje1983 wrote:
sophie, ik heb toch maar besloten om me bij het gilde aan te sluiten.
Als blijkt dat ik er toch te weinig achter zit om het bij te houden, stap ik er alsnog wel uit, maar het heeft wel iets: samen zaaien en oogsten
maar hoe meld ik me aan??
welk level ben je knipoogje?
als je je aan wilt melden zal ik even de bonus naar wat lager zetten
zet ik hem op 100 ad wat de rest ook heeft moeten betalen, dat gaat naar het systeem.
De quest is alleen gisteren pas opgestart, dus je kan pas over een aantal dagen meedoen… we hebben nl nog 200 uur de tijd voor de quest.
Als deze afgelopen is dan kan je je aanmelden en dan accepteer je deze.
Als je erbij zit moet ieder lid een bepaalde donatie doen dat is wel het eerlijkst. Dus dan deel ik de producten door het aantal leden en dat moet ieder doneren…
ik snap de bedoeling van het gilde sophie. ik zit in level 15.
ik kan me dus pas aanmelden als jullie d quest hebben afgerond??
je kan wel eerder aanmelden, maar op zich moet je nog een paar dagen wachten voor je mee kunt doen… of me moeten zo goed bezig gaan dat we deze nog af krijgen vandaag :mrgreen:
ik snap het
Zitten er veel niet kokkers in het gilde?
@oessie wrote:
je kan wel eerder aanmelden, maar op zich moet je nog een paar dagen wachten voor je mee kunt doen… of me moeten zo goed bezig gaan dat we deze nog af krijgen vandaag :mrgreen:
Ja dat gaan ons vast lukken Oessie :liar: