Sophieee hoe was je avondje uit?
Sophie hoop dat je heerlijk hebt gegeten, en een gezellige avond hebt gehad.
Ik duik nu me bed in, ben moehhhhh !!!
Weltrusten :-*
Goedemorge
Wat een geklets hier hahaha
Moet voortaan met de fiets naar mijn werk zo’n 20 min. voorheen reed ik met een collega mee en ben dan nu sávonds zo uitgeput :oops:
Oessie bij jouw er niks klaar, cynthia bij jouw eieren geraapt en ik meen melk :think: juudje bij jouw de beestjes ook geholpen.
Vandaag nog werken en dan weekend :dance: kan ik weer flink mijn kortbloeiers op pijl krijgen kan nu alleen maar lang bloeiers planten en dan sávonds 1 a 2 keer kort voor het bedtijd is. En tja de dieren eten en de mensen kopen dus ben er altijd snel doorheen.
Dames willen jullie vandaag nog ff flink eieren rapen in mijn server 1 tuintje dieren mogen gewoon gevoeierd worden.
En op server 2 moet je maar gewoon kijken wat je kan doen.
bedankt :-*
Goedemorgen, ik ben er ook weer!
Lekker gegeten Sophie?
Ilse, ik ga mijn best voor je doen. Ik heb net wat graan geplant, want er was iets klaar en de schapen geschoren in tuintje 2
goedemorgen dames,
ja heerlijk avondje gehad…
lekkere pizza met gorgonzola, italiaanse ham, verse paprika, basilicum, salami, en knoflook :drool: :drool:
miffy bedankt voor tuintje…als je kijkt bij de akker dan kan je met het bovenste knopje een heel veld vullen zo kan je nooit verkeerd planten
@sophie wrote:
miffy bedankt voor tuintje…als je kijkt bij de akker dan kan je met het bovenste knopje een heel veld vullen zo kan je nooit verkeerd planten![]()
Ik had het gezien, maar iemand is me voor geweest. Er stonden 2 dingen tussen anders dan de rest, he!
ja hihi
oh dacht ms wist je het nog niet
maar thanks al was de koolzaad niet meer nodig
kan altijd gebruiken
ga vandaag mijn schapie wegdoen en een akker ervoor in de plaats doen
zo kan ik meer voorraad sparen
sophie: je pizza klinkt lekker!
ilse: gelukkig wordt het in elk geval snel beter weer. Dan is fietsen al minder erg en door minder wind ook minder zwaar! ini elk geval wel eenknuffel voor nu :hug:
dames, wat zouden jullie doen? ik heb 2 akkers, 10 kippen, 2 koeien en bijna geld bij elkaar om mijn laatste bouwplaats vrij te maken.
maar tot nu toe koop ik het wol altijd op de markt aangezien ze dat nog niet zo veel vragen.
Is het toch zinvol om op mijn laatste plaats schaapjes te zetten of zouden jullie iets anders doen???
kom maar op met jullie raad!!
wat is jullie gilde quest nu?? valt ie tegen of niet?
ik heb mijn schapen ook weg gedaan, en een akker gekocht
ja knipoogje zou een akker kopen :thumbup:
Ik heb ook mijn schapen weg gedaan en een akker gekocht. Het schiet nu wel lekker op hoor! :thumbup:
Ik heb 3 akkers, en ga mijn schaapjes nog niet weg doen…
Ik heb geen zin om wol te kopen, misschien dat ik het later afbreek bij Quest 20 ongeveer, of ik moet al eerder 150 wol hebben en een beetje op voorraad.
zo heb net mijn premium verlengd tot: 23-3
Nu kan ik eindelijk weer sparen voor mijn kippenupdate…
Ik heb 2 dagen geleden mijn derde akker omgeruild voor een extra kippenhok: ik heb nu zoveel eieren nodig voor de quests en met gewassen gaat het nu ook wel even goed op 2 akkers. Ik had geen geld om het eerste kippenhok uit te breiden tot 15 kippen; moet daar nu maar voor gaan sparen zodat ik het 2e kippenhok weer voor iets anders kan inruilen
Howel: ik zie net dat ik voor de volgende quests juist weer veel melk nodig heb…misschien eerst mijn koeienstal maar eens uitbreiden :think:
Gisteren voor mijn werk in Maastricht geweest. Kwam pas na 20:00 uur en natuurlijk compleet uitgeput thuis. Dus gisteren op tijd naar bed, vanmorgen beetje uitgeslapen en nu ff rustig aan achter de comp :mrgreen:
Maar moet zo toch maar eens richting kantoor, want moet daar ook nog best veel doen eigenlijk
Veel boerderij-plezier vandaag iedereen! :-*
oke, dan wordt het denk ik dus een extra akker en blijf ik gewoon mijn wol kopen.
maar dan moet ik wel op mff kunnen want hij loopt iedere keer enorm vast :S
hoeveel akkers hebben jullie dan ?
ik heb net mijn schapen weg gedaan en er een akker op gedaan dus heb nu 4 akkers…
heb 3 akkers, 1 kippenhok, koetjes en een gildehuis :mrgreen:
op mijn duitse versie heb ik:
3 akkers
1 kippenhok
1 bijenkorf
1 koeienstal
1 schapenstal
1 kaasfabriek
1 mayofabriek :dance: :dance:
mijn volgende plekje wordt een bonbonfabriek :drool:
dat ziet er gezellie uit hoor op je duitse freefarm
zal Fenna en melis op gaan halen… wel stil hoor nu fenna naar de psz is… maar stiekem ook wel heel lekker :oops: , heb even heerlijk wat dingen in huis kunnen doen :thumbup:
haha ja oes zo heb je je handen ook een beetje vrij
maar ook wel weer fijn om ze op te halen
Zo, net even naar de tandarts geweest… wat een drama. De tandarts mocht niet in Imke d’r mondje kijken. Ik moet over 2 weken terug komen, misschien laat ze het dan wel toe.
Ik denk dat ik nu eerst voor een volgende akker of kippenuitbreiding ga sparen en daarna zien we wel weer, of zal ik eerst de kakkerlakken opruimen om mijn akker?