:inlove:
Stom spel :liar:
@Carter wrote:
:inlove:
Stom spel :liar:
hahaha
zit op server 1 en 2 ben nu level 6 en zit er nu dan op server 1 1,5 dag op. Vooral met die eieren gaan je punten snel
Zo ik heb mijn nachtelijke rondje er weer op zitten.
jeetje ik weet neit eens meer hoeveel tuintjes, het zijn er nu geloof ik een stuk of 10 :mrgreen: :mrgreen:
trusten iedereen.
zo al me tuintjes weer gevuld heb op server 2 nu 3 akkers schapen koeien en kippen.
Ben benieuwt of ik vanavond naar level 7 kan op server 1.
Ben zo weer werken dus wie een blik wil werpen in mijn tuinen is welkom :-
Cynthia ook hier gefelciteers met je verjaardag :- :lol:
Ik heb hem hier op mijn werk ook weer openstaan, de eerste oogst is alweer gedaan.
Ben benieuwd hoe ver ik vandaag ga komen.
Cynthia jarig vandaag?
Gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance:
Hoe jong ben je geworden?
Yeah! Level 4
heb al 89 coins verzameld :dance:
nou hier 35 coins blijf rustig ff doorsparen… wil ook wel graag mijn kippen uitbreiden, maar omdat de coins nu nog zo goedkoop zijn koop ik er toch af en toe maar een paar…
Ik ben aan de lopende band aan het zaaien en oogsten, zodat ik straks kan verkopen en met dat geld weer andere dingen kan doen.
Hoe kom je aan coins? Alleen door ze van anderen te kopen of door met echt geld coins te kopen?
kan allebei, je kan ze zelf kopen van echt geld, of op de markt kopen, nu zijn ze nog relatief te betalen, de verwachtingen zijn dat ze binnenkort wel zullen stijgen en je er veel meer voo rmoet betalen
Wanneer hadden jullie je akker leeg van rotsen en onkruid etc?
Ik heb eerst onkuid gedaan en daarna even gewacht met de rest. Eerst gespaard voor een tweede tuin en kipjes. Toen heb ik me pas op de rotsen gestort ( ehhh figuurlijk, he )
meiden de eerste spuit is gezet…
nogmaals bedankt voor de klavertjes vier
jullie zijn topmeiden :-* :-* :-* :-*
deed het pijn?
ik ben er weer hahahaha
Hoi dames,
Hier ben ik weer eventjes.
Quinten heeft een paar slechte dagen achter de rug maar ligt nu weer lekker in zijn eigen bedje te slapen.
Ben zelf kapot, heb echt 2 jankdagen achter de rug :oops:
Heb weinig aandacht aan mijn tuintje besteed, maar wel af en toe gedoneerd.
dikke knuffel :hug: wat een ellende moet je toch mee maken met je kleine manneke
sterrenmama :hug:
sterrenmama :hug: :hug: