En jij ook bedankt he. Ik ben inmiddels ook weer thuis
's avonds is geen probleem hoor, ben ik meestal wel thuis en op mijn werk zit ik ook de hele dag achter de pc, :oops: :oops:
Ben net begonnen en nu al verslaafd :oops:
Carter, geen dank!
@Miffy wrote:
's avonds is geen probleem hoor, ben ik meestal wel thuis en op mijn werk zit ik ook de hele dag achter de pc, :oops: :oops:
Ben net begonnen en nu al verslaafd :oops:
Carter, geen dank!
hahaha erg he, kan op me werk wel inloggen soms maar omdat de verbinding te langzaam is kan ik er niks mee dus gelukkig houden overdags cynthia en oessie de boel voor me bij.
@crazymom wrote:
@romata wrote:Klopt Oessie, mijn moeder is ook al wat verder in het spel met questen, en kan ook ff niet meer verder.
Ze vertelde ook als je de optie krijgt om honing(Imker) te plaatsen, je geen honing kan kopen op de markt.
Je kunt pas honing kopen op de markt als je een imker plaats, je bent dus straks verplicht om iets af te breken, want anders kom je niet verder.
Dan denk ik dat je moeder even moet kijken of haar kast niet toevallig vol staat met producten, want ik heb geen bijenkorf, maar kan wel gewoon honing kopen op de markt. Die gelukkig al lekker aan het zakken is, want ben niet van plan om 1000ad voor een potje honing te gaan betalen :roll:
aHA ZIE JE WEL IK VONDT HET oops caps :oops: al zó’n raar verhaal.
Hoef ik voorlopig nog geen akker op te geven
Oessie ik heb nu schik niet 112 coins, ik denk dat ik maar voor een jaar premium gaat sparen, hahaha :mrgreen: :mrgreen:
Miffy ook welkom!!! :dance:
:-*
haha die wendy, nou mocht je coins willen verkopen ze zijn welkom hoor…
oja en de bosbes had je die nog voor me?
oh stomstom, dacht dat het over molehill ging wendy, dat je daar 112 coins had :oops: haha…
oke ik heb nu op freefarm 76 coins :dance:
Owe ik zal het haar eens doorgeven Crazymom… er is dan vast iets mis gegaan :?
Joepie Level 3 :inlove:
Nog 2001 punten tot level 3, pfff! Ik blijf maar oogsten en zaaien er komt geen schot in…
ik heb graan geinvesteerd in mijn kippen, zodat ze sneller eieren leggen. Daar kreeg ik veel punten voor
Ik kan ze nu niet meer geven dan ze nu hebben, maar zodra deze eieren klaar zijn laat ik ze meteen nieuwe leggen maar die krijg ik vandaag niet meer denk ik :?
Als je ze veel graan geeft dan verkort je de legduur met 2 uur. Dus dan heb je al weer een nieuwe lading na 2 uur. Ze zijn weer druk aan het produceren
Ik weet het, had jij ze nog bijgevoerd bij mij?
stelletje verslaafden hier hahahah
Nee sorry, wist toen ook niet dat je puntentelling zo omhoog zou schieten. Ik wilde niet je graan besteden aan iets terwijl jij wellicht iets anders in gedachten had. Vandaar.
Tuurlijk wist je het al dat van die eieren, maar ik nog niet. Ben gewoon enthousiast :eh:
Hahaha, dan denk ik dat je ze binnen een bepaalde tijd dat graan moet geven, want nu staat er dat ik ze niks meer bij kan geven. Ach, de volgende leg ga ik ze gewoon vetmesten :mrgreen:
oessie: erg he!? :oops:
Tsja, ik moet zeggen dat ik het erg leuk vind. :inlove: Kan je maar 1 quest per dag doen? :lol:
Volgens mij had ik gelezen dat je 24 uur na het afronden van de ene de volgende krijgt.
Oke dank je wel Eventjes wachten dus.
ja je krijgt 24 uur erna een nieuwe guest. :thumbup: