@Carter wrote:
Vind het al heel erg grappig. Ben aan het oogsten, moet 15 minuutjes wachten… zit er geen muziek bij dit spelletje?
Tussendoor kan je kokken :mrgreen:
Welkom, kijk maar uit voor je het weet ben je verslaafd.
@Carter wrote:
Vind het al heel erg grappig. Ben aan het oogsten, moet 15 minuutjes wachten… zit er geen muziek bij dit spelletje?
Ik heb me gisteren ook aangemeld, ik ben nu in level 3 en ook druk aan het oogsten en zaaien. Ik zit alleen wel op server 2 :wall:
@mamma van sharondenise wrote:
Welkom, kijk maar uit voor je het weet ben je verslaafd.
@Miffy wrote:
Ik heb me gisteren ook aangemeld, ik ben nu in level 3 en ook druk aan het oogsten en zaaien. Ik zit alleen wel op server 2 :wall:
:dance: Joepie, ben nu wortelsorteerder (level 2) :dance:
mooi zo carter!! de verslaving begint te komen haha
Tsja, ik moet eigenlijk even naar de supermarkt maar ja iedere keer is er wel wat klaar
Welk level ben jij oessie?
level 18 ben ik. speel mee vanaf dat het spel in het nederlands uitkwam…
doe ook nog farmville en mole hille… en zowaar mijn huis is netjes, schoon en de kids krijgen ook nog aandacht :mrgreen:
Wow knap hoor Nou ik hou het hier maar even bij Ik werk grotendeels vanuit huis en merk nu al dat ik vanmiddag niet heel veel heb gedaan
Nu had ik ook totaal geen zin meer en was al lekker hier het forum aan het afstruinen. Dit spelletje is niet zo goed voor mijn productiviteit zeg maar… Heerlijk! :inlove:
Ik heb mijn farm op server 2 verwijderd en ben opnieuw begonnen op server 1, maarrrrrr…
ik ga zo sporten, iemand die voor mij aan de lopende band kan en wil zaaien en oogsten tot ik terug ben?
ik wil best voor je kijken af en toe miffy, maar aan de lopende band gaat niet lukken, zo eten, dan twee kids in douche en naar bed,
Hoe laat ga je sporten? Ik ben namelijk tussen 17.45 en 18.45 zelf even weg. Verder kan ik best wel even voor je kijken hoor.
Ik wil zometeen gaan dan ben ik denk ik van 17.00 uur tot 18.00 uur weg
Ik kan wel oogsten voor je hoor. Ben het nu ook aan het doen zeg maar
Ik heb Carter mnijn inloggegevens gePBt, dan ga ik nu maar snel sporten dan ben ik er vanaf en kan ik weer verder met m’n boerderie!
Ik kan wel oogsten voor je hoor. Ben het nu ook aan het doen zeg maar
@romata wrote:
Klopt Oessie, mijn moeder is ook al wat verder in het spel met questen, en kan ook ff niet meer verder.
Ze vertelde ook als je de optie krijgt om honing(Imker) te plaatsen, je geen honing kan kopen op de markt.
Je kunt pas honing kopen op de markt als je een imker plaats, je bent dus straks verplicht om iets af te breken, want anders kom je niet verder.
Ben er weer :dance:
miffy leuk dat je ook mee doet, zat zelf eerst ook op server 2 die heb ik aangehouden ben gisteren ook begonnen op 1
ik ben er weer, nu even eten
Thanks Carter!
tussenstand: ilse79
Geld: 238,72 aD
Score: 29.555
Lvl 6: Kolvenknakker
Coins: 0
ben al level 6 en dan in dik 24 uur :dance:
y.vette als ik sávonds af en toe in je tuin moet checken moet je het maar late weten.