Goeiemorge
Al julle tuinen zijn weer ff gecheckt en de beestjes geholpen en geoogst wat er mogenlijk was
Ben op server 1 inmiddels al level 5 :dance: ben vanavond rond 6 uut thuis en dan zal ik de boel weer goed gaan bijhouden wie weet kan ik vandaag nog naar level 6 :lol:
dames ik ga naar me werk :-*
Heb net mijn koeienstal geupdate en een koei gekocht.
Zo en nu is al mijn geld weer op, ga nu sparen voor 15 kippen.
Heb eerst mijn koeinstal gedaan omdat ik melk echt traag vind gaan. En ben nu bij de opdracht 384 melk en ben nog lang niet op de helft.
hoeveel koeien heb je nu dan? ik heb nu 3 koeien, heb nu 260 melk op voorraad, maar verkoop zo af en toe ook wat, ben druk aan het sparen voo 210 coins… heb er al 70 :thumbup:
@oessie wrote:
hoeveel koeien heb je nu dan? ik heb nu 3 koeien, heb nu 260 melk op voorraad, maar verkoop zo af en toe ook wat, ben druk aan het sparen voo 210 coins… heb er al 70 :thumbup:
Ik heb nu 3 koeien Oessie.
1.500 geld
0 Coins
en 140 melk
heb je ook premium romata?
ik verkoop nu al mijn eitjes nu ze nog veel waard zijn. due guests stel ik even uit.
@oessie wrote:
heb je ook premium romata?
ik verkoop nu al mijn eitjes nu ze nog veel waard zijn. due guests stel ik even uit.
Ja maar die loopt af op euhm de 23ste…
Maar heb net ff 5 coins gekocht (fam) krijg ze gewoon voor 300 per stuk gelukkig…
Ga ook nu ff sparen om die 40 coins bij elkaar te krijgen, zodat ik mijn premium kan verlengen.
Quest uitstellen doe ik niet, ik wil graag Quest 23 voltooien en een 2de boerderij hebben
ja maar het schijnt dat je net zoals bij molehille komt te zitten dat je straks nie verder kuntmet je guests… sophie speelt al heel lang op de duitse, en heeft nu net pas een tweede boerderij kunnen kopen.
vandaar dat ik het rustig aan doe.
Klopt Oessie, mijn moeder is ook al wat verder in het spel met questen, en kan ook ff niet meer verder.
Ze vertelde ook als je de optie krijgt om honing(Imker) te plaatsen, je geen honing kan kopen op de markt.
Je kunt pas honing kopen op de markt als je een imker plaats, je bent dus straks verplicht om iets af te breken, want anders kom je niet verder.
hmmm oke dat is inderdaad minder.
daarom verkoop ik nu lekker mijn eieren, want over een tijdje schijnen ze nog geen 10 AD meer waard te zijn op de markt, nu verkoop ik z enog voor 45 AD. zo kan ik lekker coins verzamelen, en als ik er 210 heb (half jaar premium) spaar ik denk ik voo r meerkippen of zo :think:
hoeveel kippen heb jij nu dan oes ?
heb er nu sinds 2 dagen 15 kippen :thumbup:
Heb jij veel coins gekocht met echt geld Oessie ?
Want ik krijg het niet voor elkaar om dat zo snel te doen allemaal…
Ik heb nog steeds maar 10 kippen.
ik heb 1 keer tien euro er aan uitgegeven.
Dat valt dan ook wel mee…
Ik zelf een x 5 euro, en 10 coins verkocht en 40 coins voor premium.
En heb een x coins gehad van mijn moeder die ik heb verkocht.
Och ja we sparen gewoon lekker verder, heel het spel binnen no-time door race is ook niet leuk. Al kan het me soms niet snel genoeg gaan :mrgreen:
Ik zie nu pas deze topic en het lijkt me een leuk spelletje. Op welke server spelen jullie? Want ik wil me gaan aanmelden en dan zie ik op mijn schermpje server 1 of server 2.
de meeste spelen op server 1
we hebben een gilde op server 1 :thumbup:
Ik zou toch nog even doorgaan met de persoonlijke quest. Je speelt namelijk ook een tweede kast vrij en die heb je al snel nodig.
Daarna doe ik het ook even wat rustiger met mijn quest
Oké ik ga ook eens kijken hoe het gaat. Het klinkt in ieder geval al heel erg leuk!
Vind het al heel erg grappig. Ben aan het oogsten, moet 15 minuutjes wachten… zit er geen muziek bij dit spelletje?