Sophie: :-*
Sophie: :-* :mrgreen:
heb net me eerste lading komkommers kunnen oogsten en nu weer de tuin vol gegooit.
binnen nu en 1 uur kan ik me beide klanten helpen wie weet stijg ik weer een level dan.
fransje wilde niet slapen helaas :lol:
Wat gaan jullie eten ? ik ga zo pannenkoeken bakken met appels erin denk ik lekker makkelijk en de kids vinden het heerlijk.
Alleen frans lust het niet dus die moet straks maar iets anders voor zichzelf verzinnen als ie thuis komt 8)
Slaapt Fransje nog 's middags? :shock: Ik geloof dat Juul dat al een jaar niet meer doet… :think:
Wij eten tortellini met stukjes pikante kip, champignons, kouseband en creme fraiche. :drool:
sophie dikke knuf meis
wij eten gebraden kippetje!!
oja ilse ik ben er dus weer
@oessie wrote:
sophie dikke knuf meis
wij eten gebraden kippetje!!
oja ilse ik ben er dus weer
had het zojuist gemerkt toen ik inlogde in je tuin en er nieuwe planten inzaten :lol:
haha oke!! thanx in ieder geval…
zo heb bijna een maand premiun gespaard…
wendy zei jij nou dat he voordeliger was om meer maanden te sparen dan kreeg je korting of zo?
cynthia fransje slaapt meer op het kdv alleen thuis valt hij soms op de bank in slaap helaas vandaag niet.
wil iemand over 1 uur ff mijn komkommers oogsten in mijn tuin op server 1 ? kan pover 17 min me eieren rapen hopenlijk ben ik dan level 4.
gaan zo ff bij me schoonvader op visite binnen 2 uur ben ik wel weer thuis.
heb je komkommers geoogst hoor. ook al je onkruid even verwijderd. :thumbup:
Oessie 6 maanden kost 210 coins, dat is 35 per maand en 1 jaar kost 360 coins, dat is 30 coins per maand omgerekend.
oke dank je. dan probeer ik ook nog voor een half jaar te sparen. heb er nu 48 dus mag nog wel even, zou me dat lukken voor 23 maart :think:
ben er weer bedankt oessie :-*
deste sneller ik groei hoe sneller ik jullie van dienst kan zijn in het gilde
jammer dat mijn account van server 2 niet naar 1 kan dat scheelt een hoop werk
@oessie wrote:
oke dank je. dan probeer ik ook nog voor een half jaar te sparen. heb er nu 48 dus mag nog wel even, zou me dat lukken voor 23 maart :think:
Ik heb er nu 78 en tot de 21ste de tijd.
Moet wel te doen zijn volgens mij, gewoon veel verkopen op de markt.
En de prijzen in de gaten houden.
Gisteren had ik er 18 voor 330 kunnen kopen vandaag niet lager dan 365.
@ilsederooy wrote:
ben er weer bedankt oessie :-*
deste sneller ik groei hoe sneller ik jullie van dienst kan zijn in het gilde
jammer dat mijn account van server 2 niet naar 1 kan dat scheelt een hoop werk
Ja jammer he, maar het gaat best hard joh over 2 weken zit je er zeker bij.
Had je op server 2 coins gekocht? dat is wel zonde.
Oja vergeet ik helemaal ik ben nu ook op level 18 beland.
ja zonde he
heb op server 2 nog 10 coins over waar ik nu niks meer aan heb
maarja zodra ik mijn hulp kwijt ben dan investeer ik denk ik maar wat geld zodat ik voor een half jaar premium heb
ja denk ook wel dat het moet lukken wendy…
ik doe mijn best !
zal eens even een bakkie thee gaan doen…
wij gaan dalijk ncis kijken maar in de pauzes wordt er zeker naar de tuinen gekeken hoezo verslaafd haha :oops:
oessie zou jij morgen tot en met donderdag overdags weer een blik willen werpen in de tuinen ?
ja is goed hoor!! :thumbup:
Ik stop trouwens even met het maken van het lijstje…
Mijn programma doet heel erg vreemd, en geeft constant foutmeldingen aan.
Hubbie moet er deze week even na kijken, en anders een nieuw programma erop gooien…