Ik was er al bezig.
Goedemorgen dames,
Een update over de marktprijzen van MFF (server 1). Zoals voorspeld is de prijs van de kruiden zo hard gedaald dat het niet meer het meest opbrengende gewas is.
De top 5 is nu als volgt:
1 wortel 1,04
2 klaver 1,01
3 koolzaad 0,95
4 kruiden 0,84
5 graan 0,83
De prijs van wortel is al een paar dagen aan het stijgen :think: klaver en koolzaad wisselen wel eens van plaats maar waren (totdat wortel opeens steeg) de vaste nummers 1 en 2.
Voor de wat langere groeiers zijn de uien het beste (0,68 ). De slechtste is momenteel mais (0,35) dus die gebruik ik alleen voor de kippen
Ik ga even iets nuttigs doen: ik zie jullie later weer :-*
handig zo’n rekenwonder :mrgreen:
@Cynthia wrote:
Ik was er al bezig.![]()
hahaha frans keek net in de tuin voor we vertrokken en zei he mij graan duurt nog 14 minuten

ben in ieder geval weer thuis.
wes is nog steeds erg baldadig zucht :?
hopenlijk valt fransje zo lekker in slaap en gaat wes zich de komende uren beter gedragen :?
Ja, lekker hè? Ik heb ook wat wortels aan een klant onderin voor je verkocht.
Goh, het is al 2 uur, wat gaat de tijd snel…
@Cynthia wrote:
Ja, lekker hè? Ik heb ook wat wortels aan een klant onderin voor je verkocht.
Goh, het is al 2 uur, wat gaat de tijd snel…![]()
ja de tijd gaat zeker hard, heb net gezogen en gedwijld en wat gepoetst en opgeruimd.
Emily ruimt zo de keuken nog ff op en dan ziet het er weer een beetje fatsoenlijk uit.
We hebben trouwens gisteren een nieuwe tv een groot lcd hd tv van 107 cm echt gaaf tv kijken :inlove:
Nou nog een keer zo’n mediaspeler waar je film op kan downloaden en afspelen op de tv en we zijn helemaal blij haha
Ik heb vandaag geloof ik alles voor de hele week gedaan, haha. Alleen straks nog even een wasje vouwen en strijken.
Maar wat een grote tv joh, wat erg… :oops: Ik hou daar dus helemaal niet van, grinnik, maar ik ben blij dat jullie er zo blij mee zijn.
@Cynthia wrote:
Ik heb vandaag geloof ik alles voor de hele week gedaan, haha. Alleen straks nog even een wasje vouwen en strijken.
Maar wat een grote tv joh, wat erg… :oops:Ik hou daar dus helemaal niet van, grinnik, maar ik ben blij dat jullie er zo blij mee zijn.
![]()
ik was er dus ook altijd op tegen ons oude bakbeest was prima maarja die was 51 cm en iedereen om ons heen heeft nu een grotere lcd en dan is het thuis weer zo wennen aan een kleiner beeld.
Dus nu manlief hem zo goedkoop kon kopen heb ik toch maar ingestemd en nu hij staat ben ik er toch wel heel blij mee :oops: :lol:
Mooie tijd, 14:00 uur 8)
Ik ga mijn kop eens breken over die berekening van je szus :think:
heb net een lading komkommers gepland in mijn 2e tuintje heb al level 3 dus nog 7 levels en ik kom jullie versterken dames
ik kan mijn coins van server 2 niet naar 1 sturen he ?
nee ilse dat kan niet.
ik moet eigenlijk zo even weg, mochten jullie nog even een kijkje in mijn tuintje willen doen zou dat fijn zijn, over een uur zijn er wat dingen klaar.
Hallo
.
Ja vervelend he die kruiden, dat was nu juist mijn grote geldbron.
Maar blijf ze toch wel kweken want die tijd 4 uur is handiger dan al die kortbloeiers. De prijs zal toch niet onder de 4 aD zakken?
Melk zakt wel aardig hard, terwijl de eieren weer iedere keer terug gaan naar rond de 45 aD.
:-*
@oessie wrote:
nee ilse dat kan niet.
ik moet eigenlijk zo even weg, mochten jullie nog even een kijkje in mijn tuintje willen doen zou dat fijn zijn, over een uur zijn er wat dingen klaar.
ik check wel hoor nog bepaalde planten die je erin wil hebben ?
ps. voor de hulp tuinierders in mijn tuinen jullie mogen mijn dieren altijd bijvoederen hoor
maar als het goed is ben ik de hele dag zowel online dus hopenlijk zal ik vandaag nog wel een paar levels groeien
fijn ilse dan ga ik er nu van door, over 20 minuten zijn mijn komkommers klaar, mogen dan wel knollen, kruiden of radijzen, komkommers of zo in kijk maar even…
@oessie wrote:
fijn ilse dan ga ik er nu van door, over 20 minuten zijn mijn komkommers klaar, mogen dan wel knollen, kruiden of radijzen, komkommers of zo in kijk maar even…
oke zal ze in de gaten houden
cynthia je eieren zijn weer geraapt

meiden ik kan er weer even op voor hoe lang het duurt
maar wat een lief gebaar dank jullie wel
kreeg een brok ervan in mijn keel
jullie zijn kanjers
dikke knuffel :-* :-* :-* :-*
het is je gegund sophie!!! :-*
:-* sophie
Het is je gegund sophie :-*