Je speelt hem vrij bij een quest, je moet hem daarna nog kopen voor 12.500 aD… Dus daar ben ik nu mee bezig :mrgreen:
oh oke haha… dacht nou die krijg je maar niet dus… er is nog genoeg te sparen dus… ik ga nu eerst voor coins sparen, wil mijn premium wel verlengen
Die staan nog vrij laag, dus dat moet wel goed te doen zijn oessie :thumbup:
Ilonka jij bedoelde vannacht toch niet vanmorgen?
Wouw al in level 19 gaat goed zeg :thumbup: .
Oessie weet je al wat je gaat doen?
Meiden ik vindt jullie allemaal zo lief!!!
:-*
Ilse, bedankt voor vanmorgen! Ik stond wel even raar te kijken toen ik zag dat mijn eieren nog niet klaar waren, hihi. Ik dacht; zo kort heb ik toch niet geslapen?
En het was best grappig om jouw tuintje erbij te doen.
Over het forum; ik kom daar dus eigenlijk niet. Weleens gekeken en de regels doorgenomen, maar het leek mij hetzelfde principe als MHE. Komt ook van hetzelfde bedrijf, dus zal de policy wel hetzelfde zijn.
Daarbij heb ik ook niet het idee dat we daar zo lekker kunnen kletsen als hier over elkaars tuintje verzorgen enzo, aangezien je dat eigenlijk officieel moet melden en een verklaring moet afleggen over aansprakelijkheid enzo. Pfff…
Maar als jullie behoefte hebben aan een apart forumpje, wil ik best iets opzetten hoor. Heb al 2 forumpjes draaien op mijn server. (kan zelfs besloten)
Zo, en nu ga ik lekker met mijn man in Roemenië skypen. :inlove:
@mamma van sharondenise wrote:
Ilonka jij bedoelde vannacht toch niet vanmorgen?
Wouw al in level 19 gaat goed zeg :thumbup: .
Oessie weet je al wat je gaat doen?
Meiden ik vindt jullie allemaal zo lief!!!
:-
jij bent ook lief wendy :-
wat ik ga doen, je bedoeld in het spel? ik hou mijn schapen toch nog even, en ik ga nu sparen voor coins. heb al mijn kippen die erinpasse. nu coins en dan later misschien koeien uitbreiden of zo
Ben even wat minder hier en op MFF want Quinten heeft het nogal moeilijk met zijn lucht de laatste 2 dagen en staat op het randje van opname.
@Sterrenmamma wrote:
Ben even wat minder hier en op MFF want Quinten heeft het nogal moeilijk met zijn lucht de laatste 2 dagen en staat op het randje van opname.
Heel, heel veel sterkte. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen. hug
sterrenmama sterkte :hug: :hug:
hoeveelheid verkopen (NPC) is dat de aantal klanten die je hebt geholpen of niet ?
Klopt
Dankje Szus :thumbup:
Zo mijn eitjes zijn geraapt.
Schaapjes zijn geschoren, en koeien gemolken.
Tuintjes staan vol, dus nu is het bedtijd voor mij…
Morgenvroeg lekker zwemmen met mijn dametje
Fijne dag morgen iedereen… :-*
sterrenmama, sterkte :hug:
romata, veel plezier morgen in het zwembad!
Ik heb allemaal nieuwe knopjes erbij op mff :mrgreen: ff spelen :mrgreen:
Hoe bedoel je?
In het spel of op het forum?
Oja ga even naar je kijken daar hihihihi :mrgreen:
Oh moet ik je daar maar met mir aanspreken Ilonka?
Sterrenmama sterkte, duim dat het snel beter gaat met Quinten
sterrenmama: :-* heel veel sterkte! hopelijk is een opname niet nodig!
sterrenmama heel veel sterkte kreeg echt kippenvel van je verhaal wat maak je een hoor.
Dames ben er weer voor volle sterkte voel me weer helemaal lekker :dance:
heb zojuist ook een tuintje op server 1 gemaakt onder dezelfde login als 2das ook makkelijk voor mijn hulpjes hier
dus ben flink daar bezig om hogere levels te krijgen en zora het mogenlijk is kom ik jullie graag versterken bij het gilde maar dat zal nog wel ff duren
sterrenmama dikke knuf meis, wat erg dat jullie mannetje zo ziek is :hug:
sterkte sterrenmamma
Hoi
wie wil er de komende uren even mijn nieuwe tuintje in de gaten houden ?
we gaan even met de jongens naar de speeltin zodat ze hun energie kwijt kunnen ze zijn niet de houden :?
mijn inlog gegevens zijn het zelfde als op
server 2