wat was er nou aan de hand dan sophie?
:shifty: Ik had voor de gein zo’n sollicitatie ingestuurd op het forum van MFF, ikreeg ik gisteren een pb’tjre van shadow of ik nog zin had erin. Ben dus nu1 van de nieuwe moderators :shifty: mag eerst een maandje op proef met nog een stel en dan kijken of ik het nog leuk vind en het team bij elkaar past… wat een giller zeg :mrgreen:
Wat ontzettend leuk crazymom :dance:
Ik doe mijn best voor de gilde hoor , heb maar 5 kippen en kan nog geen koolzaad planten
crazymom wat ontzettend leuk zeg :thumbup:
Gefeliciteerd Crazy!
Ik ben niet zo gecharmeerd van de modies van MH. Persoonlijk vind ik ze een stelletje machtswellustelingen, die agressieve banners alleen al. Maar goed ik heb dus met eentje in de clinch gelegen, omdat ik een waarschuwing kreeg ivm bumping. Ik had daar nog nooit van gehoord, maar ik was vergeten om voor mijn tweede account een aparte inlog te maken op het forum, dus toen ik voor beide account coins wilde kopen bij iemand, heb ik onbedoeld gebumpt. Daar werd dus meteen op gereageerd met een officiele waarschuwing, de waarschuwing werd in een bepaalde lijst geplaatst en het topic van de ts werd verwijdert :shock: Dit wilde ze niet terug draaien na mijn uitleg. Voor mij was de lol er bij het forum vanaf en ik kom daar ook niet meer.
Ik hoop in ieder geval dat jullie het forum gezellig gaan houden . Regels uiteraard, maar hoe ga je er mee om?
Groetjes
dank meiden!
Elka, MFF en MHE zijn 2 hele aparte dingen he Ik ben persoonlijk ook niet zo gecharmeerd van het forum van MHE juist omdat het zo strak volgens de regels ed is… Ik heb nog geen idee hoe het allemaal op MFF gaat lopen. Het is nog even aftasten, ik heb er wel een mooi nieuw forum gedeelte bij En we moeten allemaal “de regels” ed nog krijgen enz,enz… Nog even spannend en aftasten dus…
Nog 84.388 punten en dan kan ik eindelijk zonnebloemen kweken… En ik heb er een koe bij gekocht :dance: Die eieren verkopen nog steeds als een tierelier…
Whaaaah :dance: :dance: leuk Ilonka, was al bang dat die sterredag het zou worden bemoeial :sick: :shifty: .
Zo dus we kunnen voortaan jou lastig vallen, ben je trouwens ooit nog eens van plan om terug te komen in het gilde??.
Het is zo stil zonder jou maar toch blijf ik je trouwwwwwwwwwwwww, sorry melige bui hihihihi.
Hoe is het met je knappe dochter? :inlove:
:-*
ja inderdaad stil zonder jou in het gilde ilonka…
pff ben moe, nog 5 minuten dan zijn mijn eitjes klaar, wou er nog even op wachten :oops: zit al een half uur dat ik naar bed wil maar toe maar. hub ligt al te slapen op de bank…
morgen komt de hond van mijn ouders een nachtje.
ben in level 18 :dance: ik kan kaas maken, is dit verstandig wendy of sophie?
Geen idee oes, Sophie heeft op de duitse wel een kaasfabriek.
Maar ze heeft natuurlijk wel een extra tuintje.
Ik zou denk ik nog even wachten, want je moet er een akker voor opgeven, en die heb je nog veels te hard nodig.
goeiemorge
bedankt oessie en cynthia en juudje voor jullie hulp in mijn tuintje
ben al 3 dagen geveld met de buikgriep dus al die dagen niet naar me tuin gekeken en log ik vanochtend in staan me tomaten nog te groeien en hoef alleen maar eieren te rapen :-*
oessie je tuin met aardbeien was klaar heb er even knollen ingezet tegen de tijd dat je wakker bent zijn die klaar kun je zelf er nog iets ingooien
juudje jouw eieren zijn geraapt en je planten groeien nog maar heb ik wel allemaal water gegeven
cynthia ga nu ff jouw tuintje checke
cynthia heb bij jouw ook de eieren geraapt en je tuine vol kortbloeiers gezet.
ben wel in dubio ben op server 2 al zo ver maar baal ervaqn dat ik niet op 1 zit zodat ik jullie kan helpen en bij het gilde kan.
Als ik een 2e tuintj neem wordt je dan niet gebanned ofzo ?
niet als je die op server 1 begint ilse… doe maar is gezellig!
crazymom: gefeliciteerd met je modie schap!
komen jullie veel op het forum? ik eigenlijk nooit…
ik zit niet de dag mijn tuintje bij te houden, zou het dan toch te doen zijn om me bij het gilde aan te sluiten??? lijkt me eigenlijk wel gezellig maar ben bang dat ik niet altijd aan alle hoeveelheden kom als ik niet een hele dag tuinier… :think:
oessie: gefeliciteerd :dance: lvl 18 :dance: Ik heb overigens geen kaasmachine genomen.
wendy: Je heb al PB gehad
Ilse: Jammer van de server, maar je mag gewoon op beide servers 1 tuin hebben, daar wordt je niet voor gebanned hoor! Ik heb hem ook op server2
Knipoogje: tnx, ja ik kom veel op het forum… en nu helemaal natuurlijk Overigens hoef je niet de hele dag achter je tuin te zitten om je aantallen te halen hoor! Maar het helpt wel natuurlijk als je er regelmatig achter zit.
Ik heb net level 19 behaald :dance: kan nu een bijenkorf plaatsen en zonnebloemen kweken… Ik denk, koop wel honing op de markt, maar die zijn nu dus nog 1800ps :o nog even wachten dus…
zo jij gaat echt als een speer crazymom :thumbup:
hoeveel akkers heb jij dan?
Ik heb 2 akkers, 2 kippenhokken met totaal 25 kippen, ik heb een koeienstal met 4 koeien en heb mijn schapen weggedaan en toch de mayomachine gekocht.(die is goed voor de punten, niet voor het geld )
Ben alleen nu aan het sparen voor een 2e voorraadkast, want de mijne is nu vol :o en dan heb ik alle siervoorwerpen al in een contract staan…
maar die kast krijg je toch ook bij een guest? :think: