Ik ben begonnen alles te verkopen op server 2
tuin staat nog vol met van alles, dat moet ik dus nog afwachten, derde tuin is idd weg hihi
Dus ga nog 1 keer twee tuinen vol met cocosnoten planten daarna (bedoel anders is het wel errrrug zonde he van het geld) en coins opkopen voor je Oes hihi
oh fijn inge, zou super zijn dat ik wat coins kan kopen, mag zoveel als je wilt :-*
enmocht je nog wat producten kwijt willen lelies of rozen voor een mooi prijsje mag je ze ook naar mij sturen hoor
oessie1981 ben ik daar
noem een prijs Oessie, heb nog net niet mijn lelies en rozen verkocht hihi
Heb onze gildequest volgemaakt… was die uien zo spuugzat dat ik ook mijn eigen reserves erin heb gemikt!
Waaaagh! Ik heb net via vakantieveilingen een weekendje weg gewonnen. Ik heb 100 euro geboden, daar komt nog 75 euro servicekosten bij, met oa bedlinnen erin, dus voor 175 euro gaan we een weekendje naar Overijsel.
Ik zit nog helemaal te shaken. Ik heb meteen voor 9 april geboekt, want ik had dit weekend zowiezo al in mijn pikmuts om weg te gaan! :dance:
super elka… ennuh waar in overijssel :mrgreen:
inge maak maar een prijsje en stuur maar op…
en ik had gezien dat je die nog had… (heb je tuin de laatste weken elke dag netjes onderhouden namelijk) haha
Hoge hexel. Volgens mij is er op het park weinig te doen. Het zwembad is er zondags zelfs dicht ivm “zondagsrust”, waar vind je dat nou nog? :shock:
Maar goed ponypark slagharen is dan wel open en daar ben ik als laatst als kind ooit eens geweest.
We kunnen in ieder geval wel even een weekendje samen met ons gezinnetje gebruiken. Mijn man loopt echt op zijn tandvlees. Probemen met een van onze bedrijven. Dat is een jaar geleden begonnen, maar vreet al jaren aan hem en nu is het einde van de ellende bijna in zicht. Dus hoog tijd voor een weekendje happiness!
haha nou die zondagsrust heb je hier wel veel hoor, genemuiden, urk, staphorst…
het lijstje:
Naar het onderzoekscentrum
Sophie
Babygirl25
dreetje3
bleompje82
sterrenmama
Harmfarm
nl2suzy
Maydine
Touwtie
Oessie
Ingewal
Romata
Hille
Shaya18
Hormonster
Mongol1 ( ver onder de maat )
Sunt
mariskatw
Lighttown
donmelvin1
daffie97 ( ver onder de maat ) vorige x niets gedoneerd en nu dus onder de maat.
Kassiebajan
marlon1990
spinosaurus ( ver onder de maat )
juudje1985
remko
fleeur
Niet gedoneerd:
mamavan3 ( heeft de vorige x ook niets gedoneerd )
smurfinetjuh
wbdplay
Ik heb nu 1368 kruiden en 240 eitjes, kan bijnaaaa de Quest voltooien :dance:
ik zit precies ook op dat aantal!!! ik schiet ook mooi op dat ik die guest kan voltooien!! kan er vanavond nog 2 veldjes uithalen, hoop morgen kunnen te voltooien :dance:
wanneer wordt de volgende quest eigelijk gestart???
ik kan mij nu ook bij een gilde ansluiten. Kan dat ook waar jullie zitten ? Of kan dat niet ? EN zo ja wleke gilde zitten jullie?
ow zit trouwens op server 2
kan ik me nu bij jullie gilde aansluiten?
ben nu lvl 11
nachtvlinder wij zitten allemaal op server 1 behalve ilse…
karin, ja volgens mij kan dat wel!
oessie je hebt van mij ook post op Molehill…
Ik zag nu net pas de berichtjes hier…dacht jouw kan ik vast wel ergens blij mee maken…
pfff eindelijk kan ik weer op kok kijken hoe lang het deze keer duurt