ik heb ook nog tot april premium en ook ik ben behoorlijk ver op server 2 , maar inderdaad die coins zijn niet te betalen gewoon…
goedeavond.
ben weer een leven gestegen ben nu iets van kruidenheks :think:
heb er nu een lading klaver en graan in staan vanavond ff flink saaien en oogsten en dan voor het naar bed gaan er weer een lading lang bloeiers in kiepen.
wat is het hier rustig zeg…
ilse ik had vandaag niet heel veel tijd om je tuintje bij te houden, zo af en toe heb ik even je eieren geraapt :thumbup:
Er is weer een nieuwe siertuinen-verkiezing gestart. Dus misschien tijd om jullie weer te vragen een stemrondje te doen. Als je jouw link er ook bij wilt hebben laat het me dan maar weten dan zet ik je er de volgende keer bij
Szus/AngelaV http://s1.myfreefarm.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=6700910
Maris http://s1.myfreefarm.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=6700317
-Mir- / Crazymom http://s1.myfreefarm.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=6700038
Babygirl http://s1.myfreefarm.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=6700100
Marjolein http://s1.myfreefarm.nl/schaugarten/index.php?mode=view&user=6700263
Namens alle siertuin-houders: bedankt!
Ben ook niet heel actief… nog steeds niet lekker in mijn vel
wat is er dan sterrenmama :hug: ?
@Elka wrote:
Sophie, jij bent toch ook gildebeheerder bij mh2? Op welk level zitten al die nieuwe leden? Super dat ze er bij zijn gekomen, maar er heeft er nog niet een gedoneerd, namelijk.
Zodra ik bosbesbaron heb kom ik een zooitje palmen doneren. Nog een weekje of wat geduld :mrgreen:
Angela, dank voor de linkjes, ik heb weer een rondje gedaan.. Heel verassend dat Yahoo gewonnen heeft :roll: Server1 en Server2..
Ik ga mijn kippen even voeren :mrgreen:
wie is yahoo? :think:
@oessie wrote:
wat is er dan sterrenmama :hug: ?
Quinten heeft behoorlijk ernstige gezondheidsproblemen en dat breekt me momenteel een beetje weer op… :oops:
agossie arme quinten… wat heeft hij dan? :-*
@oessie wrote:
agossie arme quinten… wat heeft hij dan? :-*
Hij heeft een laringeal cleft en een ernstige vorm van tracheomalacie.
Hij heeft een larinxspleet in de tweede graad en ook de de longblaasjes van Quinten ontplooien zich niet optimaal met het ademen.
Quinten ziet slecht en is aan zijn rechterzijde bijna doof.
Door de problematiek in zijn keel en luchtwegen heeft Quinten vooral in de eerste maanden van zijn leven veel met zijn hoofd achterover gelegen
omdat hij dan het meeste lucht krijgt doordat de luchtpijp dan openstaat.
Ook zijn zijn spieren in zijn onderlichaam sterk onderontwikkeld en kan hij momenteel alleen maar zitten en liggen.
Jeetje sterrenmama dat is nogal wat!!
Kan me voorstellen dat je dan zo af en toe niet lekker in je vel zit!!!
Buiten alles, vindt ik Quinten wel een beauty!! (je showforum bekeken
Hey,
Getsie zeg dat is best heftig allemaal. Ben bezig met studie medische terminologie, dus weet een beetje waar je het over hebt… maar tjeetje ben er stil van? kunnen ze zeggen hoe hij zich gaat ontwikkelen??
niks aan al die zorgen om je kleine :hug: !! weet er helaas alles van…
Het gaat momenteel heel langzaam tot niet vooruiit qua lichamelijke ontwikkeling, maar hij doet wel heel erg zijn best.
Sinds zijn eerste verjaardag kan hij goed zitten zonder steun op schoot en sonds een maand kan hij los zitten op de grond!
Roillen tijgeren kruipen en zo dat kan hij allemaal niet maar kletsen des te beter… de logopediste zei dat hij behoorlijk voor lag op zijn leeftijdsgenootjes qua woordenschat en zinsvorming!
Dus deze mamma was helemaal trots.
We hebben fysiotherapie en logopedie (om te helpen met eten) aan huis voor hem en we moeten met grote regelmaat met hem naar het ziekenhuis voor controles en extra onderzoeken.
We zijn afgelopen maand voor een PHmetrie geweest en ook dat was niet goed, er is teveel terugloop van maaginhoud de slokdarm in en dat maakt zorgt weer voor extra risicos omtrent zijn luchgtwegen en ontwikkeld hij nog sneller dan normaal longontsteking en zo.
Hij heeft inmiddels twee operatie’s achter de rug en nog een aantal te gaan maar daar willen ze mee wachtten omdat zijn kraakbeenringen nog niet hard genoeg zijn om langdurig onder narcose te gaan!
We moeten iedere 4 weken nu met hem naar het Sophiakinderziekenhuis en iedere 6 weken naar het oogzieknhuis en halverwege het jaar word er dan bekeken of hij ook aan zijn ogen nog een operatie moet ondergaan.
Verder gaan we momenteel om de week met hem naar de kinderarts omdat hij pas weer heel erg ziek is geweest.
Zal even wat recente fotootjes van Quinten uploaden en ons showtopic effe verversen!
tjeetje wat vreselijk voor jullie mannetje zeg :-*
Sterrenmama, dat is een zwaar en heftig iets!! Bovenal lijkt je mannetje op alle foto;s wel enorm vrolijk!!
Ik heb in ons topic (spelletjesmama’s toch?) ook een pic van Roan geplaatst… denk dat topic moeten we ook updaten
@tantetoe wrote:
Sterrenmama, dat is een zwaar en heftig iets!! Bovenal lijkt je mannetje op alle foto;s wel enorm vrolijk!!
Ik heb in ons topic (spelletjesmama’s toch?) ook een pic van Roan geplaatst… denk dat topic moeten we ook updaten
Quinten is een heel vrolijk kereltje… echt het zonnetje in huis!!
De foto’s staan nu klaar om te verkleinen en dan zal ik ze even plaatsen!
inge als jij je account op server 2 weg doet, doneer je toch nog wel even wat palmen he? ennug zou ik dan coins van je mogen kopen?goedkoop?
Jee sterrenmama wat ontzettend heftig allemaal zeg :hug:
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik hierop moet zeggen, want het is niet niets wat jullie moeten meemaken zeg :hug: :hug:
Oes tuurlijk doneer ik dan palmen, ben nu denk mijn premium kwijt lol
enne coins… heb ik die dan lol
o ja kan ik opkopen natuurlijk