MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

@Cynthia wrote:

Ik heb geen idee wat een slimme indeling is, ik heb het allemaal niet zo berekend… :oops:

Ilse, ik heb vandaag héél har gewerkt in je tuintje! Ik heb een verse windows 7 op mijn laptop gezet (gisteravond al) en moest daarna nog best veel programma’s installeren. Intussen heb ik lekker getuiierd voor ons beiden. :wink:

Nu alleen wat sims erop zetten en dan ben ik klaar. :slight_smile:

zag het :-*

frans wilde staks ff voor me inloggen was alles al gedaan haha

mag dalijk voor het eerst mijn schaapjes ontwollen :lol:

Kan ik mooi alle mensen helpen die staan te wachten :slight_smile:

zooo wat is het hier rustig!!! heb gister mijn koeienstal geplaatst… en vanmiddag hoop ik mijn 2e koe erbij te plaatsen… met de quest gaat het ook wel goed komen zag ik… dus doe nu ff 1 tuin vol voor mijn eigen quest en 1 voor de gilde… anders kom ik helemaal niet verder in mijn eigen spel…

Extreem rustig inderdaad :think:

Het is mij gisteren gelukt om genoeg eieren te verkopen om er een akker bij te kopen. Die is ook al onkruid- en steenvrij. Nu dus alleen nog wat boomstronken en die ellendige beestjes wegpesten :twisted:

Maar ondertussen ben ik er wel al lekker komkommers aan het verbouwen :lol:

Wat doen jullie als jullie spullen op de markt verkopen? Ik probeer er altijd zo veel mogelijk voor te krijgen en afhankelijk van hoe goed iets verkoopt ga ik dus net boven of net onder de laagste marktprijs zitten.

Ik kan me ergeren aan mensen die bijv hun eieren voor 40 of 45 aB op de markt knallen :wall:

Maar goed: zo werkt de vrije markt blijkbaar :wink:

hoi, was er nog wel hoor, maar word natuurlijk heel veel in het gilde al gebept…

szus is verkoop eigenlijk heel weinig via marktplaats…

goeiemorge

weer druk alle beestjes geholpen en de tuintjes vol gegooit.

heb voor het eerst een rij mdat ik niet genoeg plantjes heb.

Ze gaan ineens wel grote hoeveelheden vragen.

oessie of cynthia willen jullie vandaag morgen en overmorgen nog af en toe een blik werpen in mijn tuintje :smiley:

ilse ik heb bij jou voornamelijk even wat langgroeiers erin gezet… heb niet zo heel veel tijd om elke keer tekijken. zal je kippetjes proberen bij te houden :thumbup:

voor diegene die in mijn tuintje aan de slag is geweest… dank je wel… heb niet altijd even veel puf om te kijken omdat ik gewoon erg snel beroert ben… maar goed vandaag echo gehad en alles was goed… mooi kloppend hartje gezien, dus helemaal happy :mrgreen:

Gefeliciteerd Juudje, dat geeft altijd een hoop rust als je het hartje hebt zien kloppen!

Zo ik heb nu ook maar schaapjes gekocht. Nu sparen voor uitbreidingen. Straks heb je je punten zo hard nodig!

Ik kan op de duitse niet verder met de quest om de tweede boerderij, omdat ik voor asperges naar het volgende level moet. Dat is alleen meer dan 4 miljoen!!! Punten, bijna 5 miljoen, zelfs. Ik ben nu daar ook aan het sparen voor uitbreidingen, zodat ik meer punten krijg.

juudje, ik ben er vanmorgen even in geweest, super dat je een hartje hebt gezien… :thumbup:

elka zo zit ik dus bij molehill maar een beetje walnoten te verzamelen omdat ik punten moet hebben

Frustrerend, he Oessie!

ja niks aan… kom alleen elke dag in molehille omwater te geven… :roll:

Molehill ga ik mee stoppen denk op versie 2

kan wel lelies, maar die andere dingen nog niet voor quest, overmorgen verloopt mijn premium en de coins zijn gewoon belachelijk…

iemand nog interesse?

Juudje super dat je het hartje hebt gezien…

Juudje super!!! :dance:

tantetoe, je was toch best wel ver op server 2 toch.

Jeps… lelielobbyist… maar ja het wordt nou gewoon echt niet meer leuk… coin is dik 4000 of zo…

ik zal even aan een vriendin van me vragen of die jou account misschien wil overnemen :thumbup:

Heb minder kunnen doen dan verwacht afgelopen dagen.

Zit niet lekker in mijn velletje en ben veel met Quinten in de weer de laatste dagen…

Mannetje is erg onrustig snachts en dat breekt overdag op.

Hij heeft nogal last van nachtmerrie’s momenteel!

Goeiemorge

Oessie bedankt dat je me tuintje bij houd :-*

heb er veel langbloeiers in gegooit dus je zou er weinig werk aan moeten hebben.

met molehill begin ik me steeds meer te vervelen geefdaar ook alleen maar water.

Sophie, jij bent toch ook gildebeheerder bij mh2? Op welk level zitten al die nieuwe leden? Super dat ze er bij zijn gekomen, maar er heeft er nog niet een gedoneerd, namelijk.

Ik zet het even hier, want volgens mij wordt het mh topic amper meer gelezen :lol:

Ik ben het trouwens wel eens met jullie dat spelen niet leuker wordt nu de coins zo duur zijn. Ik ben alleen al zo ver in het spel en ik vind het toch ook weer zonde om te stoppen. Ik heb nog tot april om te beslissen wat ik doe.