Het gat in het dak is dicht!
:snooty: ik ga niet een ander gilde in oessie… en ik zag dat idd het dak gemaakt was van het gildehuis
Oh echt, ik ga snel kijken :mrgreen:
Oh had ik al verteld dat ik ipv schapen een 4de akker heb genomen.
Ga nu eerst voorraden maken en het geld terugverdienen en dan maar schaapjes.
Volgens mij levert dat namelijk veel meer punten op.
ja ik zit ook al te twijfelen om mijn schaapjes weg te doen en er een akker voor in deplaats te nemen :think:
wendy: in princiepe levert een schapenstal aan punten meer op dan een akker als je de stal uitbouw. Maar, je verdient wel meer aD als je een akker plaatst ipv een schapenstal. Ik zat er eigenlijk aan te denken om de schapenstal te verwijderen en er een akker voor in de plaats te doen. Want voorraden opbouwen met maar 2 akkers gaat niet zo snel heb ik al gemerkt.
Heb wel mijn 2e kippenhok net uitgebouwt, weer 5 extra kippies, dat zijn er 25 in totaal :mrgreen:
oh das super craymom, ik denk dat ik ook ga sparen voor uitbreiding kippen… wat kost het als ik er al 10 heb
32.500aD voor de 2e uitbreiding… dan kan je 15 kippen plaatsen…
pfff nou dan mag ik nog wel even dus
ja, kost behoorlijk wat allemaal :shifty:
hoe doejij dat dan? koop jij dan coins? :think:
Hebben jullie gezien dat er een gilde genaamd Gruusfarm vandaag opgericht is en al op de derde plek staat in het gildeklassement… :shock:
Is dat niet een beetje heel erg raar?? :think:
ja dat vind ik ook raar, maar hij of zij is als enigste lid, misschien heeft hij maar geel weinig hoeven leveren
Die gruusfarm heeft maar 1 lid he. En als je een behoorlijke voorraad heb of bereid bent om die te kopen, kan je quests achterelkaar voltooien.
oessie, ja, ik heb coins gekocht,maar ik verkoop mijn eitjes constant, gaat best rap zo… en de klanten onderin geven nu ook veel meer dan in het begin. Heb ze regelmatig die 1000aD geven, dus gaat ook best snel ineens…
@ Grazymom
Alles wat minder is dan op marktplaats vindt ik leuk
Enneh iets van 10 a 20 stuks???
Ik heb je een contract gestuurd met 20 wol!
Dankje, heb hem geaccepteerd
Goedmorgen
Vandaag de enige dag deze week dat ik er eens echt voor kan gaan zitten om die 8064 komkommers voor de quest te gaan verzamelen. Ik heb er deze week al ruim 4000 gespaard, dus moet vandaag een eind in de buurt kunnen komen. Verder ook eieren aan het verkopen om centjes te verdienen om het 5e bouwkavel vrij te maken.
Als ik het goed begrijp raden jullie aan om de schapenstal over te slaan en er een extra akker van te maken?
Fijn dat het dak van het gildehuis dicht is: kunnen jullie tenminste droog vergaderen :lol:
ja he we zitten lekker droog nu haha.
zo heb mijn tuinen vol met kruiden staan die heb ik straks nodig voor de guest, en 1 veldje met uien voor het gilde
Ik heb nu 2 akkers, 10 kippen, 1 x 3 koeien en 1 x 2 koeien en 2 schapen.
Is dit dan geen slimme indeling, de 2 koeien staan op mijn premiumgedeelte.
Ik heb verder dus echt geen idee wat slim is en wat niet want de Duitse heb ik nog nooit gedaan!
Wat vinden jullie???
Ik heb geen idee wat een slimme indeling is, ik heb het allemaal niet zo berekend… :oops:
Ilse, ik heb vandaag héél har gewerkt in je tuintje! Ik heb een verse windows 7 op mijn laptop gezet (gisteravond al) en moest daarna nog best veel programma’s installeren. Intussen heb ik lekker getuiierd voor ons beiden.
Nu alleen wat sims erop zetten en dan ben ik klaar.