dank je wel voor het verzorgen van mijn tuin… had gister niet meer de puf om online te komen… hier is de misselijkheid aangekomen, dus weet weer precies hoe de wc van de binnenkant eruit ziet
of ik e nu 1 moet doen of ik check jouw tuin erbij
Ben nu helemaal alleen op mijn werk. Ik kan in mijn pc van hetreisburo niet op free farm. wel in de winkel,w aar ook de dvd verhuur mee genoteerd word… dus soms kan ik even spieken
ik ben een level gestegen :dance: heb nu een planthulp en datis erg fijn zeg… heb net guest 15 afgerond, moet nu heel veel eieren sparen voor mijn volgende guest
Er had iemand mij een berichtje gestuurd via het forum:
Hallo,
Sinds kort hebben wij een gilde. Nu krijgen we daar quest vandaag hebben we de eerste afgerond.
Ik las dat jullie al veel verder zijn. Zou jij mij kunnen vertellen welke producten (en hoeveel) je nog hebt voor de questen die je al gespeeld hebt?
Haha dat zou wel heel erg handig zijn als ik dat zou vertellen he :mrgreen: :mrgreen: :wall:
Maar weet trouwens niet of dat zo werkt, dat iedereen elke x dezelfde opdrachten krijgt ?
Ook zal dat nooit overeenkomen met de aantal leden en hoeveelheden die je moet doneren.
Er weet trouwens nog steeds niemand een antwoord op het forum i.v.m het dak. Heb Shadow een bericht gestuurd maar die is tijdelijk afwezig. Heb nu net iemand anders een bericht gestuurd ben benieuwd wat voor reactie daar op krijg. Jammer dat je ook niet kun zien wie de oprichter is van een gilde, anders had ik iemand een berichtje kunnen sturen die verder zijn dan ons.
Romata, ze krijgen toch een ander aantal producten. Sterker nog, de questen verschillen per keer, dus ze hebben er helemaal niets aan… Als wij een quest over zouden doen, kunnen we een heel andere krijgen dan daarvoor…
haha nee natuurlijk zeg ik niets, zou ik ook wel willen weten van andere gildes, zo kom je natuurlijk een stuk sneller bovenaan als je alles van te voren weet.
Sophie, op het forum van MFF is nog een hoekje speciaal voor het gilde.
Willen jullie die behouden of zal ik vragen aan shadow dat het mag worden gesloten. Erg veel gekletst wordt er niet, dat gebeurt meer hier of in het gildehuis.
(waar ik overigens kan meespieken, want bg is natuurlijk nog lid he )