Vandaag heeft Quinten een dagje vrij, geen ziekenhuis, geen fysio of logopedie. Met andere woorden we hebben een lang weekend vol met kroelen kusjes geven en spelen. :inlove: :mrgreen: en mamma heeft tussendoor tijd om te oogsten en te zaaien en om de koeien, kippen en schapen in toom te houden!
lekker he zo’n vrij weekend.
de 2 was staat alweer aan en fransje zit inmiddels weer lief op de bank naar babytv te kijken.
moet zo nog een stapel rekeningen over maken maar heb nog geen zin krijg altijd zo’n koppijn van rekeningen :oops:
Ook al last van spontane migraine bij het moeten betalen van rekeningen? :mrgreen:
Hier eventjes rust in de keet, Quinten slaapt even en eigenlijk zou ik nu als een razende door het huis moeten vliegen om de boel wat aan kant te krijgen… en de was op te hangen.
Maar ik zit weer eens met m’n neus tegen het beeldscherm :oops:
naast de pc staat vandaag nog op me lijstje doorgaan met wassen en vouwen en dalijk nog ff de vaatwasser volgooien.
ga zo maar eens de rekeningen door spitten hebben de afgelopen maanden best wat tegenslagen gehad financieel zal blij zijn als er rust komt. Glukkig verdienen we beide goed dus opzich moet ik me niet zo druk maken maarja :oops:
Ik heb sinds gisterenmiddag al een knallende koppijn en dat was vanmorgen nog niet echt beter, dus meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt een alle rekeningen betaald :lol:
Verder ga ik niet veel doen vandaag, behalve mijn tuintjes dan
Ik heb sinds gisterenmiddag al een knallende koppijn en dat was vanmorgen nog niet echt beter, dus meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt een alle rekeningen betaald :lol:
Verder ga ik niet veel doen vandaag, behalve mijn tuintjes dan
hahaha helaas momenteel meer rekeningen dan geld maarja volgend de maand is alles opgelost :dance: gelukkig.
heb zojuist voor cynthia en juudje de tuintjes weer gedaan.
rekeningen zijn doorgespit blijkt manlief de pinpas mee naar zijn werk genomen te hebben das handig dus kan de rekeningen vanmiddag pas overmaken
Ik ben helemaal klaar met het huishouden voor vandaag, ik heb zelfs al boodschappen gedaan.
Als het goed is, is Toine rond kwart over twee thuis; ik kan bijna niet wachten!
Ik ben wel gesloopt door de nacht en Juul ook, dus we zijn allebei niet zo heel erg gezellig… :oops:
Ik zat net echt in raadselen, want ik begreep maar niet dat er koolzaad in mijn tuintjes stond wat er net gezaaid was. Tot ik me bedacht dat Ilse het weleens gedaan kon hebben. :mrgreen: Ik moet er nog even aan wennen hoor, haha! Thanks meid!
Ik ben helemaal klaar met het huishouden voor vandaag, ik heb zelfs al boodschappen gedaan.
Als het goed is, is Toine rond kwart over twee thuis; ik kan bijna niet wachten!
Ik ben wel gesloopt door de nacht en Juul ook, dus we zijn allebei niet zo heel erg gezellig… :oops:
Ik zat net echt in raadselen, want ik begreep maar niet dat er koolzaad in mijn tuintjes stond wat er net gezaaid was. Tot ik me bedacht dat Ilse het weleens gedaan kon hebben. :mrgreen: Ik moet er nog even aan wennen hoor, haha! Thanks meid!
hahah inderdaad had me alleen ff mis geklikt dus staat iets meer in je tuintje nu haha
hebben jullie dat niet dat je als je koolzaad saait het allemaal precies past en zodra je misklikt ineens niks meer past :? :lol:
kwa huishouden gisterenb had emily mooi de huiskamer opgeruimd en vanochtend ff druk geweest met de was en rekeningen en is het weer een bende dankzij zoonlief :?
zo ff snel doorheen razen alleen blijft de pc mijn aandacht trekken :oops: :lol:
nachtvlinder: mijn man is alleen in het weekend thuis. ik doe 2 keer per dag zijn tuin even bijhouden en eireren rapen. Gaat goed hoor, alleen duurt het wat langer, en moeten sommige klanten wat langer wachten op hun eitjes bijvoorbeeld. Maar dat is bij mijn man de reden dat ik nu een nieuw kippenhok heb gebouwd op een opgeruimd veld. Qua planten red hij het meestal wel, maar die eieren niet aangezien ik ook niet elke 2 uur zijn eieren raap.
wanneer ik fout geplant heb, laat ik het gewoon staan en zet er dan wel iets anders bij. Vind het zonde om hem dan weer weg te halen…
hoi was er weer, althans moet zo weer weg met melissa naar zwemles… in center parcs konden we dus niet zwemmen, het was te druk en z elieten geen mensen meer binnen grrr… dus maar naar emmen gegaan en daar een zwembad opgezocht. ach voor d ekids was het leuk… we zijn er net weer, maar melis moet zo weer naar zwemles…
dank je wel voor het verzorgen van mijn tuin… had gister niet meer de puf om online te komen… hier is de misselijkheid aangekomen, dus weet weer precies hoe de wc van de binnenkant eruit ziet