MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

ben ook al het een en ander aan het zaaien… vind de guest in ieder geval beter dan met eitjes en komkommers :stuck_out_tongue:

Joepie koolzaad daar ben ik blij mee! :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:

net zo blij als ik denk ik hahahhaa… maar toch deze guest is wel te doen. niet zo pittig als die hiervoor…

Deze gaan we makkelijk halen joh, morgen kunnen we hem al voltooien :wink:

En toch snap ik nog steeds niets van dat dak, en waarom we geen nieuw dak hebben.

Op het forum (antwoorden) word ik ook niet veel wijzer.

Iemand vroeg een plaatje, die heb ik er nu opgezet…

goedeavond

IK HEB WEEEEEEEEEEEEKEND :lol:

sorry moest er ff uit :lol:

wat kunnen jullie kletsen zeg gewoon weer bijna 10 pagina’s sinds vanochtend :slight_smile:

heb zojuist eeb lading spinazie in de tuin gegooit die had ik te weinig ben wel blij dat het nu zo goedkoop aangeboden wordt op de markt.

Bijna alles is flink goedkoper dan is de winkel.

heb mijn akker leeg gemaakt voor schaapjes maarja nog niet genoeg geld voor een schaapskooi dus nog ff sparen.

heb nu 2 akkes voor planten 1 voor kippen en 1 voor koeien en dan nog eentje leeg voor de schaapjes strakjes.

tis wel lastig vooraad te houden en te blijven verkopen en voeren

owja oessie ik ben morgen gewoon thuis dus zal jouw tuintje ook blijven checken laat me maar ff weten wat je als plantjes erin wil hebben.

cynthia mocht jij kwa planten iets erin willen hebben laat het daqn ook ff weten dan kan ik het bij jouw morgen ook bijhouden.

ben morgen avond vanaf 5 uur tot 8 a 9 uur niet online gaan naar limburg mijn oma wordt 79.

Dus cynthia of oessie willen jullie dan nog een blik werpen

Sophie had jij nog spinazie voor me op de duitse?

Mijn veldjes staan vol met klaver en koolzaad!

ilse, niet nodig hoor sophie doet morgen mijn tuintjes op free farm en hille op molehille… :thumbup:

@oessie wrote:

ilse, niet nodig hoor sophie doet morgen mijn tuintjes op free farm en hille op molehille… :thumbup:

oke houd ik alleen die van mij en cynthia in de gaten.

moet flink wat spinazie hebben voor mijn klantjes

ik ga morgen de hele dag op keukenjacht… dus als iemand nog ff in mijn tuintje koolzaad en klaver wil oogsten en zaaien???

ik helaas niet juudje, ik ben er ook niet…

hub is nog steeds niet weer van zeevissen

@juudje1985 wrote:

ik ga morgen de hele dag op keukenjacht… dus als iemand nog ff in mijn tuintje koolzaad en klaver wil oogsten en zaaien???

als je me je login gegevens geeft wil ik morgen tot half 5 best checken hoorv :slight_smile:

goedenmorgen,

nou ik ga ervandooor. lekker dagje zwemmen ,althans als de meiden net zo zijn als gister is het een hoe-overleef-ik-deze-dag… maar oke we zullen zien…

sophie ik heb nog even uien er ingedaan vanmorgen in 1 veld, omdat ik heel veel heb verkocht zodat ik een 3e koe kon kopen… de andere 2 velden staat spinazie in en is over 2 en half uur klaar, dan kun je klavers en koolzaad verzamelen hahaha…

oja en mocht de guest afgerond kunnen worden mag je dat wel doen :thumbup:

goeiemorge

oessie succes met je meiden. En met zwemmen worden ze in ieder geval hun energie kwijt. mijn dochter is naar school heb alleen mijn jongste thuis en dies tot nu toe best rustig.

juudje heb je tuintjes weeer gevuld en je eiereen geraapt.

kan alleen niet in cynthia’s tuin der inlog of ww klopt niet :think:

ilse heeft jou dochter geen vakantie dan :think:

hier hadden de scholen vorige week vakantie ivm carnaval :smiley:

oessie: veel zwemplezier!!! cp is een goede plek opm overtollig energie kwijt te raken!

hier hebben de kids vorige week vakantie gehad

woon in het zuiden :slight_smile:

mijn dochter zit in het 2e jaar vmbo dus dies vanmiddag om 4 uur uit.

Mijn kleintje is vandaag lekker thuis, zit nu stiekum te snoepen en een tekenfilm te kijken.

Wes mijn middelste is verstandelijk gehandicapt en woont oor de weeks op een woongroep. Dus hij is altijd s’weekends thuis en de vakanties

Vandaag heeft Quinten een dagje vrij, geen ziekenhuis, geen fysio of logopedie. Met andere woorden we hebben een lang weekend vol met kroelen kusjes geven en spelen. :inlove: :mrgreen: en mamma heeft tussendoor tijd om te oogsten en te zaaien en om de koeien, kippen en schapen in toom te houden!

@Sterrenmamma wrote:

Vandaag heeft Quinten een dagje vrij, geen ziekenhuis, geen fysio of logopedie. Met andere woorden we hebben een lang weekend vol met kroelen kusjes geven en spelen. :inlove: :mrgreen: en mamma heeft tussendoor tijd om te oogsten en te zaaien en om de koeien, kippen en schapen in toom te houden!

lekker he zo’n vrij weekend.

de 2 was staat alweer aan en fransje zit inmiddels weer lief op de bank naar babytv te kijken.

moet zo nog een stapel rekeningen over maken maar heb nog geen zin krijg altijd zo’n koppijn van rekeningen :oops: