MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

sterrenmama :hug: .

En we willen wel voor je tuintje zorgen soms hoor, pb je gegevens anders voor de zekerheid!

sophie :dance: wat goed het is begonnen!!! zet um op meid ga voor jullie duimen hoor!!! hopelijk viel de spuit mee!!?

sterremama :hug: wat is er met je mannetje?

mijn computer wordt met de dag trager erg :wall: ff snel in tuintjes kijken wordt erg lastig zo maar :-* voor jou oessie voor mn tuintje bijtehouden!(ben morgen ook weer weg, weer daggie werken)

sterrenmama sterkte met je mannetje, denk om jezelf

oes het prikje zelf deed geen pijn, voelde alleen de vloeistof en een prikkerig gevoel achteraf :cry:

@hille wrote:

sterremama :hug: wat is er met je mannetje?

Hij had weer een beginnende longontsteking... en is een paar daagjes opgenomen geweest!

Jullie zijn trouwens wel heel erg lief allemaal hoor…

En Sophie, mijn duimen draaien overuren voor je!! :-*

zouden we onze guest gaan halen :think:

Ja natuurlijk joh Oessie…

En sterrenmama :hug: :hug: :hug: :hug:

oh gossie nou hoop dat het snel weer opknapt!! beterschap en aan jezelf denken!

Klessebessen zijn jullie :inlove:

Sophie dikke :-* van mij, je bent een kanjer, en alles komt goed ik weet het zeker. :hug:

Heleen, sterkte met je manneke meis :hug: :hug:

Heb zo nu en dan een blik in je tuin geworpen, vandaag niet maar ben ook niet veel online geweest af en toe even vluchtig in mijn eigen tuintje gekeken.

@Miffy wrote:

Wanneer hadden jullie je akker leeg van rotsen en onkruid etc?

Ik heb meteen de eerste dag 10 euro coins gekocht om even een start te maken.

Na de duitse freefarm had ik echt geen zin meer om weer helemaal opnieuw te beginnen met helemaal niets.

Je moet eerst al je onkruid verwijderen dat is het goedkoopst en daarna stronk voor stronk, dan pas de stenen en als allerlaatste de kakkerlakken.

Dan zo snel mogelijk sparen voor de eerste kippenuitbreiding, want dan heb je 10 kippen en dus 10 eieren per 2/4 uur.

ik ga mijn bedje opzoeken!! morgen weer een dag :zzz:

Zo, vandaag niet veel aan mijn tuintje kunnen doen. Maar ben inmiddels level 4 en lekker bezig :slight_smile: Morgen is mijn vrije dag en heb ik wellicht ietsjes meer tijd. :stuck_out_tongue:

Goedemorge

ben inmiddels level 7 :

ilse79

Geld: 960,77 aD

Score: 58.898

Lvl 7: Radijzenplanter

Over 1 uurtje is er in beide tuinen wat klaat kan iemand dan ff een blik werpen :smiley:

tot vanavond

oessie in jouw tuin was nog niksklaar, cynthia in jouw tuin alles hahah dus heb wat kort bloeiers erin gezet

doe ik wel even voor je ilse… heb gister ook zoveel mogelijk je tuin proberen te doen :thumbup:

Goedemorgen, ik ben er ook weer en ik ben de hele dag online, dus als ik iets voor iemand kan doen dan hoor ik het graag.

Ik ken jullie natuurlijk nog niet zo goed, dus ik heb even het een en ander teruggelezen.

Sterrenmama, wat een narigheid allemaal met jullie manneke :hug: Ik hoop dat het wanneer het lente wordt het een stuk beter met hem zal gaan en dat ie fluitend de zomer doorkomt. Tis niet niks om je ventje steeds zo ziek te zien. :hug:

Sophie, succes met spuiten, fijn dat het zo is meegevallen.

Ik ga weer even een blik werpen in m’n tuin.

Hoe komen jullie aan veel geld? Verkopen jullie op de markt?

@Miffy wrote:

Hoe komen jullie aan veel geld? Verkopen jullie op de markt?

Goeiemorgen, vooral eieren gaan hard op de markt.

Al zakt de prijs wel al aardig ze leveren momenteel tussen de 42 en 44 aD op.

Maar die ik er vannacht op heb gezet voor 44 aD staan er nu nog op, hieraan merk ik dat de prijs toch wel wat begint te dalen.

Maar tot nu toe zijn eieren echt mijn bron van inkomsten geweest :thumbup:

Ik heb er nu 10 op staan voor 43 aD per stuk, ben benieuwd. Ik wil ff 1000 aD hebben, zodat ik een tweede akker erbij kan nemen en meer kan verbouwen.

Ilse, bedankt! :slight_smile:

Yvette, je moet nadat je een tuintje hebt gekocht nog iets van 2000aD betalen om er een akker op te zetten. En dan nog al het onkruid, stenen en boomstronken verwijderen. En kakkerlakken… Dus je bent er nog niet, helaas…