ik ben er bang voor…
misschien wel van te voren een bericht naar ze sturen dat we wel actieve leden willen, zo niet kunnen ze er nu nog uitstappen
ja idd…
inge ik heb je tuintje weer bijgehouden hoor… :thumbup:
zo ben dr ook weer, kids weer goedgekeurd! :dance: milan idd boven de groene baan uit hihi.
vind freefarm nu wel leuker worden
hoe zwaar was milan nu? Fenna al voorbij?
hij is goed 10kg dus fenna voorbij geloof ik :think: ons lekkere (vr)etertje!!
ja fenna is 10.5 kilo hahaha…
fenna is trouwens zo onduegend vandaag niet normaal meer
:inlove: fenna! :lol:
ja lach maar, ze heeft net stiekem boven al mijn makeup in een bak met water gedaan, ze is zelf ook helemaal nat, ze heeft de kat weer bijna vermooord, (die overigens donderdag weg gaat )
en als ik zeg dat iets niet mag gaat ze echt heel hard gillen (oren doen er echt pijn van) :wall:
vind het moeilijk wat nou te doen, bedoel k kan vanavond maar denk morgen de komkommerguest afronden, wil best dan flink doorsparen voor gilde, maar zou het zo zonde vinden als we het niet halen…
hoi hoi
oessie bedankt voor het bijhouden vandaag :-*
merk dat zo’n spelletje niet handig is als je niet of thuis of op je werk overdags nog ff kan inloggen :oops:
mocht je het beu zijn dan moet je het maar zeggen hoor
Heb net ook ff jouw tuin gechekt maar alles was nog bijgehouden staat wel een flinke rij klanten hahaha
haha ja die klanten willen allemaal wol
vind het niet erg bij te houden hoor…als ik thuis ben doe ik dat wel
Heb net 2000 komkommers gekocht en mijn Quest voltooid.
Zitten bijna 3 velden komkommers in, en zodra die klaar zijn doneer ik daar wat van.
Heb er net ook 600 gedoneerd, en maar weer 5 eitjes erbij
Ohh en die Fenna :lol:
En arme Oessie :hug:
ik denk dat ik vanavond de guest kan afronden… heb nu mijn veldjes vol staan met komkommers en heb er al 6900,dusmoet lukken volgens mij :think:
wendy ik ben vandaag lekker in je tuintje bezig geweest hoor hhaha
Sow 14 wachtende mensen, waarom gooi je niet het aanmeldingspremie omhoog Sophie ?
Als ik zo bij die andere Gildes kijk zou dat best kunnen.
Geld krijg jij neem ik aan Sophie ?
Ik heb mijn eigen quest even opzij geschoven en mijn eieren gedoneerd. Er komen vanavond ook nog een zooi komkommers aan en dan zit ik aan de hoeveelheid die van me verwacht wordt.
Met komkommers wil ik morgen nog wel doorgaan, maar mijn eitjes hou ik nu toch liever zelf even.
morgen zal ik ook gaan komkommeren voor het gilde, kan straks mijn guest voltooien :dance:
Nee romata, dat geld krijg sophie niet, dat gaat naar het systeem.
En met 14 wachtende moet je niet zo heel blij zijn, hoe meer mensen, hoe meer producten je moet inleveren. De meeste die bij lvl 10 zijn, melden zich heel enthousiast aan, je accepteerd ze, en na het zien van de quest, melden ze zich af, zonder gedoneerd te hebben.
Ik heb er uiteindelijk bij gezet dat acceptatie alleen na een pb aan mij met een motivatie zou plaatsvinden. Die drempel is dan veel hoger en je krijgt mensen die zich wat meer inzetten en niet zomaar denken van, oh, leuk zeg, wel kijken maar niets doen