ja inderdaad we moeten daar wel wat strenger inzijn…
sophie waar ben je???
Oes thanx voor mijn tuintjes|!!! Ik was op visite bij mijn schoonzus en neefje van 1 week oud… de twee binkies saampies in de box :inlove: :inlove:
Net mijn komkommerquest afgerond en nu kunnen alle komkommers naar het gilde… we gaan hem wel halen!!!
Wat stom dat het systeem dat krijgt :?
En indd me mogen best wel streng zijn vind ik, want als wij indd elke x dingen moeten gaan opvangen voor nieuwe mensen die niets of vrijwel niets doneren heb ik daar ook geen zin in. Blijf ik liever bij onze eigen (kok) mensen. En weet dat die wel doneren…
inge… graag gedaan… ben de hele dag met jou tuin en die van wendy en mezelf bezig geweest.,.morgen toch maar wat in het huishoduen gaan doen :oops:
Jullie zijn er allemaal maar druk mee :mrgreen:
Ik zit voor mijn werk 2 daagjes in M’tricht: lig nu met laptop op schoot TV te kijken in een hotelkamer .
Kon vandaag via de comp van het ziekenhuis waar ik aan het werk ben mijn eitjes rapen :oops:
Ben er ook achter dat het niet aan de laptop die ik op mijn werk heb ligt dat ik daar niet in MFF kan, maar dat het in het netwerk zit. Want gebruik nu dezelfde laptop, maar dan met Dongel en kom er nu wel gewoon in (gelukkig maar). Heb dus vandaag mijn aardbeien/melk quest kunnen afronden. Krijg morgen de komkommer-quest waar jullie allemaal zo lang mee bezig zijn: die gaat bij mij ook wel een tijdje duren :?
Oessie: zoveel met de tuintjes bezig geweest dat je niet meer aan je huishouden toe komt? Ga je schamen in een hoekie… :lol:
Inge: schattig altijd als ze zo jong bij elkaar in de box liggen :inlove:
Meer kan ik me even niet herinneren: slecht geheugen als ik moe ben …
Fijne avond iedereen!
szus, hahah dat betekend dat jij ook wel een beetje verslaafd bent toch? hoef ik me niet te schamen…
Meestal heb ik trouwens de dinsdag als niet-veel-doen-in-huis-dag… meestal ismelissa naar school hele dag en fenna slaapt smiddags lekker lang… dus neem ik lekker de tijd voor mezelf… melissa heeft nu vakantie, maar er was vanmorgen een of andere musical van k3 op tv, en ze zei steeds als ik wat tegen dr zei’" mama als jij praat kan ik niets horen" toen heb ik me maar teruggetrokken achter de laptop en ze af en toe wat drinken en een koekje gebracht…
vanmiddag moest ze zwemmen…
vrijdag morgen ga ik met ze zwemmen, even iets leuks doen met ze, want het weer is ook niet echt lekker om buiten wat te doen.
:oops:
- ga je wel op tijd slapen Szus met je getuinier *
Verder kan ik er niet over mee typen, wordt vriendelijk verzocht me verre te houden van deze verslaving, wat tot nu toe gelukt is
Ik wens jullie veel plezier in de tuinderijen :thumbup:
hoi hoi
oessie zie dat je net weer ff bezig bent geweest met me beestjes :lol:
houden jullie je tuintjes in molehille ook nog aan ?
Vindt eigenlijk molhill saai inverhouding tot my free farm.
ben al dik een maand nu aan het sparen voor een 2e tuin heb een lading mensen staan en kan ze niet helpen vanwege te weinig kunnen verbouwen in me kleine tuin.
zit eraan te denken om morgen wat in water te investeren en in grond zodat me planten sneller groeien want dit schiet niet op.
iemand nog tips ?
ja ik was nog even in je tuin :oops:
ik hou molehille wel aan, op zich vind ik het wel lekker, want ik moet 2 levels verder zijn omdat ik niet met mijn guests verdeer kan, dus doe er lekker veel langgroeiers in , walnoten(336 uur) dus dan kan ik lekker veel op free farm doen en duurt het gewoon een tijdje eer ik verder kan met mijn guests… ik vind molehille echt nog wel leuk… maar free farm is ook leuk
Ja, MH hou ik ook aan op server1, ben bijna notenkraker :mrgreen: Server 2 doe ik van de hand zodra ik ben geaccepteerd daar in het gilde en al mijn geld heb geinvesteerd in cocos, en die palmen voor jullie kan doneren :mrgreen:
@F’lien wrote:
:oops:
- ga je wel op tijd slapen Szus met je getuinier *
Verder kan ik er niet over mee typen, wordt vriendelijk verzocht me verre te houden van deze verslaving, wat tot nu toe gelukt is
Ik wens jullie veel plezier in de tuinderijen :thumbup:
Ik slaap in een hotelkamer: als het me lukt om voor 1 uur in slaap te vallen ben ik echt dik tevreden. En totdat jouw comp in revisie geweest is hoef jij niet eens te proberen om te gaan tuinieren: kost je veel te veel tijd op dat antieke ding van jou :silenced:
Oessie: ik…verslaafd? Echt niet :snooty:
kom ik geloofwaardig over? :shifty:
Ik hou MHE ook nog aan. Heb net de eeuwigdurende appelquest afgemaakt. Ben ook al begonnen met pruimen sparen voor de quest na de volgende. Kost inderdaad relatief weinig tijd: om de paar dagen wat verkopen aan klanten en op de markt, verder alleen 2x per dag ofzo oogsten en zaaien.
hebben jullie ook geld geinvesteerd in het water en grond zodat de planten harder groeien ?
zit te twijfelen of ik toch stug moet doorgaan met sparen of eerst toch investeren :think:
ps. oessie je bent altijd welkom in me tuintje hoor :lol:
kijk ook regelmatig in die van jouw maar meestal heb je alles al goed bijgehouden.
welke planten moeten erin mocht ik vandaag of morgen ff checken ?
wat vinden jullie van de nieuwe tekst? in het gilde?
en het de kosten wat verhoogd…
mocht er een gilde op server 2 geopend worden zal ik me zeker aanmelden
:thumbup: sophie
@sophie wrote:
wat vinden jullie van de nieuwe tekst? in het gilde?
en het de kosten wat verhoogd…
Zal eens kijken…
Bedoel je aanmeldingspremie, wat heb je er dan eigenlijk aan om die omhoog te gooien als het geld toch naar het systeem gaat ? :think:
mensen gaan dan minder snel aanmelden
ga ook nog een nieuwsbrief schrijven…
en als je wat verder in spel bent dan heb je ms ook meer over
Tekst is prima, zie jij als iemand zich wil aanmelden hun statistieken zodat je makkelijk kunt zien bij welk level ze zijn ?
hier trouwens ff het lijstje, kun je zien welke mensen nog niets hebben gedoneerd…
Renovering:
Sterrenmamma
-mir-
nl2suzy
sophie
Shaya81
oessie
babygirl25
juudje1985
Adanraen
Touwtie
De Brouwerij
romata
ingewal
Hormonster
Cariska
Daffie
Pluisje08
Marlon1990 ( ver onder de maat gedoneerd )
Lokkie ( ver onder de maat gedoneerd )
Rian1967 ( ver onder de maat gedoneerd )
darkwin ( ver onder de maat gedoneerd )
KvFarm ( ver onder de maat gedoneerd )
Mon1que1971
Niet gedoneerd:
Fiction
Harmfarm
Kassiebajan
Mamavan3
Renate
Wat is de bedoeling als mensen ‘ver onder de maat doneren’ en dit zo blijven doen elke x ?
Sophie, zou je me willen accepteren op MHE op server 2, dan heb ik over 35 uur een aantal palmen voor jullie