MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

hoe doe je dat met elkaar in een gide dan voor elkaar ??? planten en eieren en zo ???

Oke het is geen freefarm, maar in het molehiltoppic is het zo rustig dat ik hier ook even reclame voor mezelf kom maken :oops:

Willen jullie allemaal op tuintje 4 stemmen alsjeblieft.

De tuin met de meeste stemmen wint een maand premium.

http://forum.molehillempire.nl/viewtopic.php?f=21&t=8319

Deze dus hè :wink:

Goeiemorge

Oessie sorry dat ik je berichtje niet gezien heb gisteren van je komkommers.

Heb zojuist je koeien gemelkt en je eieren geraapt je uien waren klaar en omdat je maar een paar tomaten had heb ik die op het stukje geplaatst hopenlijk is dit goed.

Wel fijn trouwens dat jij nu ook premium hebt haha

Heb me tuin vol met langbloeiers dus denk dat je alleen vandaag ff naar de kippen en koeien hoeft te kijken.

Heb manlief zover dat hij standaard ook jouw account checkt als hij thuis komt van werk hahaha

Oke, ik heb 2 keer gestemd met verschillende accounts.

Mooi gedaan, trouwens! :thumbup:

ik heb een vraagje.

ik ben nu in level 11 en kan dus koeien gaan kopen.

maar daar moet ik mijn vierde akker voor kopen dan, hoewel ik eigenlijk hard aan het sparen was om mijn kippenhok uit te breiden.

zijn koeien erg welkom of kan je best nog zonder koeien?? wat raden jullie aan?

ilse thanx hoor tomaten waren wel goed…

inge en hille heb net even jullie tuintjes gedaan, moet over anderhalf uur wel even weg, ga even de stad in dus kan vanmorgen weinig doen.

wendy bij jou kon ik nog geen kippetjes oogsten.

Sophie, heb jij nog spinazie op de duitse? Ik heb er nog zo’n 4000 nodig. Hoever ben je met je tweede farm?

Knipoogje, je hoeft toch geen 4de tuin te kopen? Die koeien kunnen toch eerst op tuin 3?

:-* oessie, ik ga straks naar het cb, eens kijken hoe zwaar ze nu zijn :roll:

hey nou ben benieuwd hille hahaha, milan zal wel flink aan de maat zijn :mrgreen:

elka ik heb je weer een beetje gestuurd

en moet nog 3000 asperges en dan heb ik mijn tweede boerderie :dance:

:thumbup: sophie

ik ga zo even naar emmeloord, boodschappen doen, en even de stad in badpak voor melis halen… hub zit weer thuis dus kan even lekker zonder kids

@Elka wrote:

Sophie, heb jij nog spinazie op de duitse? Ik heb er nog zo’n 4000 nodig. Hoever ben je met je tweede farm?

Knipoogje, je hoeft toch geen 4de tuin te kopen? Die koeien kunnen toch eerst op tuin 3?

maar daar heb ik al een akker van gemaakt… heb nu 2 akkers en 5 kippen, dus dan zou ik voor mijn koeien toch naar de 4e plaats moeten…

Knipoogje, je kan ook overwegen om je akker te verwijderen en daar dan de koeien te plaatsen. Je verliest dan wel de aanschaf van de akker ( 2000 aD), maar je hoeft dan niet zo lang te sparen voor je koeien.

Sophie, bedankt! Ik heb inmiddels de mayo fabriek weer weggedaan, dus ik heb nu weer twee akkers. Dat scheelt enorm. Ik heb nu eindelijk weer een beetje voorraad van alles en 's nachts gooi ik er spinazie in. Moeten die asperges zo lang dan?

15 uur

maar ik heb maar 2 akkers omdat ik wel honing wil houden

en straks ga ik de andere fabrieken kopen en een extra akker denk ik

tenminste sparen ervoor

maar ze betalen nu ook wel een hoop de klanten

rond de 1500

Goedenmorgen allemaal…

Ik heb nu allemaal klanten staan die wol willen hebben. Zo kan ik ech niet sparen aangezien ik mijn klanten niet kan helpen…

Zo schiet het echt niet op om die schaapjes te krijgen grrr :wall:

romata moet je andere dingen sparen en verkopen

heb gister een hele bups melk verkocht

was ik zo kwijt en dan heb je weer een paar duizend ad

heb maar wat wol gekocht weet het anders ook niet, niet dat ik er dan veel winst op maak maja…

Heeft iemand wat wol voor me ?

Ben nu wat melk aan het verkopen, maar wil ook niet te veel verkopen anders kan ik straks weer een eeuwigheid gaan sparen voor een Quest…

We krijgen wel heel erg veel leden zeg, wil niet weten wat voor opdrachten we straks gaan krijgen met zoveel leden. :shock:

ja en ik hoop dat dan iedereen wel gaat doneren anders schiet het nog niet op natuurlijk!!!