Ow oke prima hoor
Nou mocht babygirl er geen zin meer in hebben, weet je me te vinden Sophie !!
oke sophie heel veel succes meis :-*
haha ben het spoor bijster hoor.
Ik ben nu level 3 volgens mij. En heb 2 veldjes…
zucht ik wil ook heul ver zijn :mrgreen:
@sophie wrote:
@Cynthia wrote:Hoeveel van beide moeten we deze keer eigenlijk per persoon leveren?
2469:29=86
127908:29=4411
Dank je, ik heb het gelijk even op mijn kladblokje daar gezet, kan ik het niet vergeten…
Ik heb nu 3 velden vol komkommers gegooid.
sophie ik zou wat meer eieren doen voor jou he? en jij dan wat meer komkommers :-*
trouwens sophie ik ga straks op visite, ik wou er nog wat komkommers indoen, ik ben rond half 11 wel weer denk ik… kijk maar even, ik zou graag tegen half 11 er iets voor de nacht indoen, dus ion die tussentijd mag je wel bij me tuinieren :mrgreen:
de eitjes van de kippen hoef je niet bij tevoeren hoor, want snachts kan ik ze tochniet rapen
ehm oes ik ben ook even weg vanavond
oke geeft niet dan doe ik er nu al vast dingen voor de nacht in :thumbup:
nou ik doe er toch nog 2 velden met komkommers in
ilse zou jij anders de komkommers willen oogsten?
@oessie wrote:
nou ik doe er toch nog 2 velden met komkommers in
ilse zou jij anders de komkommers willen oogsten?
Ik ben er ook nog he, ben vannacht ook nog een robdje gaan maken als je zorgt dat de eieren max om 1 uur klaar zijn kan ik ze gemakkelijk nog doen :thumbup:
Vannacht was het bij jou zelfs 2 uur, maar ik was schaatsen kijken vandaar.
Sophietje s6 met je nieuwe bijbaan :mrgreen: , pak ze maar aan hoor doneren moeten ze :twisted: :lol:
Sophie
Gefeliciteerd met je Gilde
Gaat heht goed met de quest?
Ik heb sinds gister ook 10 kippies…schiet lekker op zo!
@sophie wrote:
mag wel maar dan moet je het melden op het forum
ja je verkoopt zonder verkoopkosten te betalen die je op het marktplaats moet betalen
dat heb ik op het forum gemeld wat mijn vader is ook begonnen en ik kijk af en toe online als ik bij hun ben
wat is een gilde?
@nachtvliinder wrote:
wat is een gilde?
Als een gilde ben je een groep mensen die gezamenlijk quests, opdrachten moet zien te vervullen.
Het zijn erg pittige opdrachten moet ik zeggen.
Even iets anders, kijken jullei wel eens bij de berichtjes van de marktomroeper?
Ik snap namelijk niet waarom mensen er 5 coins aan uitgeven als ze toch niet serieus zijn. Das toch zonde, of zie ik het verkeerd.
Iedereen een igm gestuurd met de vraag voor komkommers 1 normale reactie en een koop afgesloten, 1 reactie maar nooit een contract gekregen. Nog eentje die wilde 0,60 per stuk hebben, ja ik ben gek :wall:
En de rest niets geen enkele reactie.
Vreemd toch of niet?
wendy ik heb daar nog nooit gekeken.
en heb gezorgd dat mijn kippen om 1 uur klaar zijn… zou mooi zijn als je een rondje zou doen :-*
moet ik trouwens overdag nog bij jou tuin kijken?
Ik kijk daar ook eigenlijk nooit moet ik zeggen :think:
wendy wil je mijn eitjes ook doen :oops:
tien over 1 :oops: :oops:
@oessie wrote:
wendy ik heb daar nog nooit gekeken.
en heb gezorgd dat mijn kippen om 1 uur klaar zijn… zou mooi zijn als je een rondje zou doen :-
moet ik trouwens overdag nog bij jou tuin kijken?
Heel graag oessie, dat zou ik fijn vinden.
Als je gewoon tijd hebt hoor.
Het is meestal wel zo dat de eieren en groenten liggen te verpieteren overdag.
Das wel zonde.
Sophietje, komt in orde meissie :-