MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

hille zijn ze lekker onrustig :hug: … lekker stofzuigen meid

Zo we zijn nu over de helft met de tijd, en nog steeds niet op de helft met de producten… we ‘moeten’ dit redden anders zijn we al onze producten voor niets kwijt, en dat zou toch echt zonde zijn.

ja inderdaad… maar wie gaat dan mailen naar de desbtreffende personen.

denk niet dat wij dat zomaar kunnen doen toch ?

zou alleen crazymom kunnen doen of babygirl… :think:

crazy heb mijn bouwplaats leeg

je kan me gildemeester maken

had mijn geld van het betaalbedrijf binnen :mrgreen:

ze slapen…denk ook volgende ronde mee te gaan doen aan de gilde!!! toch wel leuke uitdaging…al is ie wel erg moeilijk zo te lezen :think:

ja meedoen is leuk, maar je meot wel met een club zijn die er allemaal hun aandeel in meedoen, want anders is het een hele opgave

@oessie wrote:

ja meedoen is leuk, maar je meot wel met een club zijn die er allemaal hun aandeel in meedoen, want anders is het een hele opgave

en daarom heb ik me ook nog niet aangemeld… als ik lees hoeveel jullie van alles moeten inleveren, dan kan ik geen klanten meer helpen ben ik bang. dus wie weet over een tijdje sluit ik me ook bij jullie aan, maar voorlopig nog maar even niet. :slight_smile:

wat moeten jullie nu doen trouwens??

die klanten lukt me idd ook niet, ze willen allemaal maar eieren :x welke level zit jij knipoogje??

we moeten meer dan een ton aan komkommers en 2500 eieren… op zich niet heel moeijlijk, maar heel veel zijn ooknet bij die komkommer guest van 8000 nog wat en tja dat is lastig… op zich is het bestte doen, als iedereen die zich aanmeld ook daadwerkelijk levert en niet een aantal die wel lid zijn maar niet doneren

ik zit pas ini level 10 hille. ga bijna level 11 in :smiley:

mqaar idd: die eieren voor die klanten :S

Hoeveel van beide moeten we deze keer eigenlijk per persoon leveren?

even een vraag aan de ervaren framers

ik heb een vriendin toegevoegd onder contacten maar wat doe je met een contract en hoe gaat dat ??

je doet een nieuw contract

vult haar naam onderin

sleept je product naar het vakje

zet de prijs en aantal en op verzenden

@Cynthia wrote:

Hoeveel van beide moeten we deze keer eigenlijk per persoon leveren?

2469:29=86

127908:29=4411

okee dus het is een soort verkopen ?

mag zeker niet met spelers op zelfde ip ?

mag wel maar dan moet je het melden op het forum

ja je verkoopt zonder verkoopkosten te betalen die je op het marktplaats moet betalen

Sophie veel suc6 :smiley:

Wie word nu de plaatsvervangende, zie dat babygirl er ook uit is…

Anders wil ik ook wel helpen :smiley: , ben toch veel online eigenlijk veel te vee haha :oops:

sow er zijn er wel veel Lid worden zeg, hopelijk gaan ze ook allemaal doneren…

ja ik ga ze een berichtje sturen dat we verwachten dat ze wel gaan doneren anders zitten de andere leden ermee!!

ja volgens mij wilde bg wel plaatsvervangend worden

anders hou ik je in gedachte

Sophie, succes met het gilde :wink: !

BG wou idd plaatsvervangend gildemeester blijven. Maar om het gildehuis over te kunnen doen aan sophie, moest ik bg degraderen en sophie benoemen.

Ik ga ff eten!