Oessie, ik heb het in eerste instantie niet gedaan, die majo. Pas op een hoger level, maar je als je ook nog bijen wilt, dan heb je straks maar 1 akker over om te telen.
Ik ga het nu niet doen in ieder geval. Voor de quests koop in wel majo en klanten die om majo komen stuur ik gewoon weg.
oke kijk dat is handig dat ik dat weet…
ik ga even vloer dweilen
sophie ik denk ik oogste je dingetjes even, wist niet hoelang je in vergadering bent
dank je oes
heb het mega druk
oke als ik wat voor je moet doen zeg je het maar
Zijn er nu regels voor de mensen die niet doneren ?
Vind dat mensen die 2 x niets hebben gedoneerd een waarschuwing moeten krijgen. Bij de 3de x niets(of onder de maat) doneren eruit worden gezet !!
ja idd… in deze gilde moet je wel wat presteren… denk ik…
ja ben ik ook voor hoor… want denk dat deze guest halen nog best moeilijk gaat worden, en ik zou best als het om een paar duizend gaat op het eind wat bij willen kopen maar dat wil ik nie iederen keer hoeven doen…
ja idd
hoe is het juudje?
Vind dat er eigenlijk dat er dan berichtjes moeten rond worden gestuurd met daarin deze regel.
En zorgen dat elk nieuw lid ook dit bericht krijgt.
@romata wrote:
Vind dat er eigenlijk dat er dan berichtjes moeten rond worden gestuurd met daarin deze regel.
En zorgen dat elk nieuw lid ook dit bericht krijgt.
ja geloof dat crazymom dat toen wel gedaan had toch :think:
ja ben wel heeeeeeel erg moe de hele dag… en lig dat ook bijna elke avond tegen 9 uur op mijn bed… maar goed, bij de eerste was ik tot en met week 17 de hele dag kotsmisselijk… dus dan heb ik dit liever…
ja dan kun je beter dit hebben, maar vervelend is het wel zeg!!
Ik moet voor mijn eigen quest 180 eieren hebben, dus die ga ik niet aan het gilde leveren, sorry. Komkommers kan wel, maar vandaag even niet, ben druk bezig met mais enz voor mijn beestjes. ;0
ja maar als ik geen kwaaltjes zou hebben dan zou ik ook weer meer onzeker zijn… dus die kwaaltjes mogen nog wel ff blijven…
ben in level 13!!! :dance: gaat best lekker in het spel dan hier 2 vervelende kids nu toch maar weer poging laten doen tot slapen…en de stofzuiger maar ff aan :roll: