sophie je eitjes heb ik geraapt hoor!!
had net een stift gevecht met hub… ik heb nu een groene stip op mijnhoofd en hij een rode op zijn neus :shifty: soms zijn we net kinderen :mrgreen:
Hahaha Oessie, ik zie het helemaal voor me :mrgreen:
Het schaatsen was inderdaad spannend, maar omdat ik echt moest vechten om wakker te blijven, en omdat het zo onverwacht was dat Tuitert überhaupt een medaille zou halen (iig voor mij) was alleen de laatste rit echt spannend.
Ik ben momenteel schaapsherder. Mijn wiskundeknobbel, in samenwerking met een handig in elkaar geknutselde Excel-sheet zeggen dat momenteel de top 5 van meest voordelige groenten op MFF zijn:
- koolzaad (1.0)
- klaver (0.93)
- knollen (0.91)
- graan (0.8 )
- spinazie (0.69)
Het getalletje wat erachter staat is het aantal aB per uur per veldje wat je er mee kunt verdienen. Ik heb echt voor alles wat ik kan bedenken gecorrigeerd, dus als je gaat zaaien om op de markt te verkopen omdat je geld nodig hebt kun je het beste koolzaad doen.
De duidelijk slechtste 3 zijn radijs (0.38 ) mais (0.33) en aardbei (0.28 )
Zie het MHE-draadje voor update van de cijfers daar
szus wat ben jij daar toch goed in zeg!! :thumbup:
zo inge en sophie, ben druk met jullie tuintjes bezig… had toch niet veel te doen…
die komkommerguest ga ik volgens mij nooit halen…
lief!!! Oessie thanx
Zit momenteel zelf beetje in een dipje, maar komt goed!@ Beetje alles een plekje geven denk ik!
Tara is net door mijn ouders opgehaald, ze hebben vrij zwemmen met de duikvereniging en gaan met de kleinkindjes zwemmen, althans de grote dan, de 2 van minder dan een maand oud gaan nog niet mee :inlove:
inge neem je tijd hoor!!! :hug:
dank je oes :mrgreen:
je bent er weer, wou net je eitjes rapen… maar dat lukte niet
haha had ik al gedaan
als ik op werk er weer in kan ga ik komkommers kweken hele week
:roll:
ja pfff ik ben ook al druk bezig, maar schiet niet op zeg :roll:
haha nee lijkt niet op te schieten
heb er nu 2000 met dank aan jou oa
is vervelend dat het ook voor de quest moet voor velen
ja dat moet ik inderdaad 8000 komkommers of zo :shock: daarom ben ik meer actief voor gilde met eieren dit keer
ja ik ook pffff
ach ja uitdagingen houden
pfff waarschijnlijk isonze kat nog 1 weekje bij ons…dan gaat ze naar een ander baasje… en alhoewel ik weet dat het beter is , vind ik het nog wel moeilijk
ach gossie
dat zou ik echt niet kunnen mijn kat weg doen
maar ja als het beter is voor het beestje
ja we zitten er al een tijdje mee dat ze bang voor de kinderen is en dan overal gaat plassen, ook word ze kaal bovenop , ben al paar keer naar dierenarts geweest maar verder is ze gezond , het is stress… ze is veel te goed voor die meiden, ze haalt nooit uit en laat alles toe, maar als ze de kids ziet zstaat ze te drentelen bij de garagedeur om daar in te willen en daar te liggen, en ja zo ligt ze soms dagen daar zonder aandacht… nu wil een oma van mijn vriendin een kat (omdat haar opa is overleden) nou onze kat kan geen beter baasje krijgen, een omaatje die alle tijd voor haar heeft , z ekrijgt dan opa zijn stoel… nou dat is precies wat voor haar… dus ja met pijn inmijn hart gaan we haar wegdoen
hmmm ik deed ook mee met molehill maar ben mijn gegevens kwijt :x
Dus doe ik maar met deze mee deze lijkt mij ook wel leuk.
Iemand mij even een handje helpen met uitleg?
Ik bedoel hoe kan je nou elkaars tuintje zien??
je kan niet in elkaars tuintje nachtvlinder
oessie is ms wel beste…maar is en blijft moeilijke keuze!!
argh wil overal voor sparen, crazy nog even geduld hoor
hebben jullie het plusje al ontdekt van de akker
dan krijg je 10% waterbonus…gaat alles een stukje sneller
maar die zijn zo duur
uhh druk er net op, maar dan mag ik dus nog wel even sparen, maar wil eigenlijk ook wel koeien uitbreiden… ik wil veel te veel geloof ik :shifty: