MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Hey hey

Was ik weer…

wat was het druk op de huishoudbeurs :shock: , echt niet leuk meer.

Helaas heb ik maris niet gezien, wel veel over en weer gesmst, maar we liepen elkaar constant mis, echt afspreken gingook niet… vind het wel heel erg jammer… maar we zullen binnenkort een keertje afspreken, dat is misschien ook wel net zo rustig.

sophie thanx voor het bijhouden van mijn tuintje :-*

@oessie wrote:

Hey hey

Was ik weer…

wat was het druk op de huishoudbeurs :shock: , echt niet leuk meer.

Helaas heb ik maris niet gezien, wel veel over en weer gesmst, maar we liepen elkaar constant mis, echt afspreken gingook niet… vind het wel heel erg jammer… maar we zullen binnenkort een keertje afspreken, dat is misschien ook wel net zo rustig.

sophie thanx voor het bijhouden van mijn tuintje :-*

Ja vond ik ook… :cry:

Op het eind zijn we nog helemaal rond gelopen maar we liepen volgens mij telkens een half rondje achter… Daarna waren we echt uitgeput, toen we bij die tassenopbergplaats waren… Toen zijn we uiteindelijk ook naar huis gegaan.

Nu kapot… Morgen weer vroeg naar Schiphol, hub wegbrengen… :frowning:

Hij moet om 7 uur (MIDDEN IN DE NACHT!!!) op SPL zijn, dus ik breng hem even en ga daarna weer lekker slapen, hoop ik!! :lol:

Ow ik dacht dat jullie samen gingen :eh:

Pfff ik heb net Coins gekocht :oops: :oops:

En heb nu premium, en dacht heb ik die bouwplaats vrij moet je daar ook nog eens 10.000 voor betalen.

Heb ik al mijn eieren verkocht, ben nu bezig met mijn melk om dat bij elkaar te krijgen. Maar zul je zien dat ik zo een akker moet kopen en heel me tuin moet leeg maken. Pfff heb er nu al spijt van :evil: :mrgreen:

Zouden jullie een 3de akker kopen of die schapen ?

graag gedaan oes :-*

romata zou schapen kopen

Ja hoor heb dus die plek vrij gemaakt, en dan moet ik nu ook nog 6.200 betalen voor schapen :wall: :wall:

Had ik net zo goed nog ff door kunnen sparen I.P.V premium nemen maja…

weet toevallig iemand als mij premium afloopt en mijn premium niet kan verlengen, gaan die schapen weg neem ik aan, maar als je weer premium hebt moet je dan alles weer kopen ?

ja dat denk ik wel romata,maar wat heb jij dan op plek 6 :think: , ik heb daar mijn schapen

heb ook premium en ik heb een akker op de plek die ik vrij kon maken alleen met premium

Dat schaatsen midden in de nacht heeft wel positief effect op mijn boerderij-produktie :wink:

Ik heb niets op plek 6 Oessie, die kan ik nog niet vrij maken. En nog heel erg lang niet kost echt teveel :evil:

oke ja die had ik wel al voor min schaapjes. heb nu premiun en dus plek 5 ook vrij gemaakt, daar heb ik weer akker gedaan. alleen heb hem nog niet steenvrij

niemand aan het tuinieren vandaag?

Jawel hoor, maar moet nog een beetje wakker worden :angel:

haha oke dat kan…

ik heb 1 tuin met komkommers staan, en 1 veld met mais, want dat gaat me veel te snel op aan die kippetjes…

de opdracht voor het gilde is een pittige omdat heel veel ook d ekomkommerguest moeten doen zoals ik :shifty:

ola, ben er wel, maar weinig tijd vandaag… veeeeel visite…

Alsm iemand af en toe wil checken voor mijn eitjes en komkommertjes heeeel graag!!

komt goed inge :thumbup:

oes ben ff paar uurtjes weg

wil je even komkommers erin doen straks als klaar is en eitjes rapen?

dank je

cynthia er zitten langgroeiers in weet niet hoe laat je er weer ben

Heb op de premiumplek ook maar een akker gekocht,

Moest ik wel al mijn voorraden bloemkool en spinzaie voor verkopen.

Nu ga ik echt voor de schapen sparen :roll:

@sophie wrote:

oes ben ff paar uurtjes weg

wil je even komkommers erin doen straks als klaar is en eitjes rapen?

dank je

cynthia er zitten langgroeiers in weet niet hoe laat je er weer ben

We zijn net thuis, bedankt voor het bijhouden! :slight_smile:

Ik ga er snel even kijken…

Ziet er goed uit Sophie! Ik heb net ook wat voor de quest gedoneerd; 1000 komkommers en 30 eieren.

@Szus wrote:

Jawel hoor, maar moet nog een beetje wakker worden :angel:

Hihi was laat geworden he, ik ben in slaap gevallen.

Baalde als een stekker het was vast heel spannend.

Heb jij trouwens je wiskundige knobbel al laten draaien :mrgreen: :lol: ?

Wat is nu de beste groente op FF om te verkopen.