hey was ik even moet weer weg… zag dat we weer eieren voor de guest moesten grrrr… heb er 15 geleverd… komkommers kan ik pas zondag gaan sparen, tenzijn sophie daar morgen zin en tijd voor heeft…
Sophie, dat gaat lekker zo met jouw spinazie. Hoe heb jij dat nu gedaan op de duitse versie? Ik heb kippen, koeien, schapen, mayo, bijen en nog maar 1 akker.
Sophie, ik heb er nu 8000 ik moet nu eerst wat andere dingen aanvullen op mijn ene akkertje.
Ik zag dat melk niet veel meer kost op de duitse, dus misschien doe ik mijn koetjes wel weg en koop de melk als ik het nodig heb. Hoewel…straks krijgen we de kaas nog.
Zo de komkommerquest heb ik voltooid. De eerste komkommers heb ik al weer bij het gilde gedropt.
Sophie, ik vind het super dat je zo voor me spaart. Ik denk dat ik nog even mijn potjes mayo voor de boerderijquest voltooi. Ik moet er nog 30 ofzo en dat ik daarna de boel wegdoe en een akker terug koop.
Zodra ik mijn komkommers voor mijn quest klaar heb ga ik doorsparen voor e gildequest. hoop morgen dus!
Als er nog iemand is over een uur en een kwartier die mijn koeien wil melken en mijn eitjes wil rapen graag. Zo niet, ook geen probleem hoor, alleen ik ben bekaf… mannetje heeft net gedronken en ik ga dus toch maar echt naar bed…
Heb vanavond kippenhok uitgebreid en er later vanavond ook meteen 4 kippies bij kunnen kopen. Eiren gaan wel hard nu :mrgreen:
Maar ben ook schaapsherder geworden dus moet gaan sparen om mijn 5e landje vrij te maken voor de schapenstal :shifty:
Ik vind dat de schapen best ff bij mijn koe in de stal kunnen: daar staat nog maar 1 koe, dus ruimte zat
Ik ga nu ook maar ff eieren sparen voor mijn quest. Die moet ik morgen of zondag wel af kunnen ronden: morgenmiddag en avond op Merel en Jorre passen. Maar op F’lien’s computer kan ik waarschijnlijk prima eitjes rapen :lol:
Een tweede kippenhok kost je iets van 2500, inc 2 kippen. Een uitbreiding van je kippenhok kost je ong 15000, zonder kippen.
Je kan eerst kiezen voor een tweede hok en als je verder bent in het spel en meer geld hebt, dan ga je uitbreiden en verhuis je je kippen naar hok 1. Hok 2 vernietig je dan en dan kun je weer iets anders op die plek zetten.
Zo: zit nu bij F’lien. Heb de kids even voor de TV geplant: kan ik ff tuinieren en eitjes rapen
Ik heb gewacht met meer kippen totdat ik het kippehok kon uitbreiden. Wilde namelijk wel 2 akkertjes houden. Sinds gisteren dus pas uitgebreid: nu gaat het lekker hard met de eitjes
O: Jorre roept me heel lief: “Anselà à à `” dus ik ga hem ff knuffelen :inlove: