joepie de guest is klaar :dance:
dat is snel gegaan :dance: :dance:
ja ging nog redelijk vlug… sterrenmama is trouwens ook een goede voor het gilde :thumbup:
Nu weer 1tje van 144 uur :shock:
Hoop nu een x radijzen ofzo, of heb je geen kortgroeiers bij die opdrachten ?
ja ik hoop ook op wat kortgroeiers…
haha loop je de hele dag te wortelen hihihihi
ja dat zou natuurlijk ook niets zijn voor mij, want ben aankomende dagen veel weg… danmoet sophie voor me wortelen hahah
Worden die gegevnes niet gechecked bij die gratis coins? Als je valse gegevens opgeeft worden je coins dan niet terug gehaald ofzo?
nee want je moet bevestigen per mail.
en doe het daarom ook niet naar hoofdmail want dan krijg ik alleen maar rotzooi erop
hoi hoi
ik gbruik daarom allen mijn hotmail voor zulke acties
heb besloten om toch wat coins te kopen :oops:
heb dus nu premium :dance:
heel goed…
als ik mijn uitbetaling van m.oney.miljonair krijg ga ik er ook weer wat coins kopen want anders kom ik nooit aan mijn uitbreiding enzo
uitbetaling van money miljonair :eh:
heb al klanten die wol willen :wall:
En heb echt nog lang geen schaapjes :?
ja die heb ik ook romata, heb nu 1 schaap, maar die heeft morgen pas wol
ja dat is van die mailtjes in mijn box waar ik niks mee doe maar 0.03 cent voor krijg hahahaa
en heb nu alweer 25 euro wat ik uit laat betalen dussss
kan ik mooi een deel voor mijn boerderijtje besteden :mrgreen:
moest even mijn vraag zoeken pff wat is hier veel getypt lees het van jullie wel maar houd het niet bij wel leuk zo met zijn alle aan het game.
ik ga maar wat meer mijn kippetjes bij houden. in de hoop dat ik dan wat minder mensen voor mijn kraamje heb en het weer kan bij houden.
yesss nieuwe quest is gestart
alweer eieren :roll:
ik vraag m trouwens af waar je alles moet laten als ik zie dat je maar 6 stukjes land hebt en je dalijk nog zoveel kan doen :think:
snel je quests afronden
want bij quest 23 geloof ik dan krijg je een tweede boerderij ilse, tenminste die moet je weer kopen voor 53.000 ad