goedemorgen
oja maris ik neem wel een trolley mee hoor… ben er 1 keer met allerlei tassen weggekomen dat ik geen rug mee over had… hahahaha…
sophie ik zal mais bij je doen hoor…
moet folmer eruit zien te krijgen, die kan ook wel eens melis naar school brengen
Ik ben 38, maar ik kom echt niet meer op de huishoudbeurs :naughty: dat is echt iets voor jonge meiden
Nee geintje, ik kan echt niet tegen de drukte en het associale graaigedrag van sommige mensen en daarnaast wordt ik agressief van die sleurkarretjes waar ik altijd mijn benen over breek. Ik ben ooit eens hoog zwanger over zo’n kar gestruikeld, net niet plat op mijn buik gevallen en de eigenaresse van die kl*tekar was bezorgd dat haar gratis zakjes chips geplet waren :twisted:
Maar anyway, veel plezier dames!
haha ik neem er ook 1 mee hoor elka… :oops:
Oh, maar ik ben nog nooit op de huishoudbeurs oid geweest hoor. Zet tien mensen bij elkaar en ik durf niet meer te komen; ben bang voor mensenmassa’s.
Ik ben net mijn bed uit, ga eens even snel in mijn tuintje kijken…
Doe maar, hoor Oessie. Ik ben er toch niet :lol:
whahaha komt goed hoor…
zal ook eens even gaan tuinieren, heb de was al opgevouwen :thumbup:
oessie kan er weer in
dus heb zelf mais gedaan
maar moet ook maar aardbeien doen want wil mijn quest afronden vandaag
ik doe er vanmiddag bijmij twee velden aarbeien in voor dat ik wegga… misschien als ik vanavond thuis kom dat ik ze dan nog wel even oogst…
goeiemorge
helaas was fransje om half 8 al wakker dacht nog ff te dutten terwijl hij bij me in bed tv keek maar daar was hij het niet mee eens :lol:
bedankt oessie voor me eitjes
heb zojuist een koeienstal gekocht nu ff sparen voor een 2e koe want zo schiet het niet op.
dames wat zijn de voordelen met premium ? kost 3 euro toch ?
zit er ook over na te denken vindt het zo onhandig en tja wat is 3 euro nu
ilse, dat kost 4 euro, bij MFF heb je 40 coins nodig voor een premium.
@crazymom wrote:
ilse, dat kost 4 euro, bij MFF heb je 40 coins nodig voor een premium.
oke en hoe kan je betalen kan dat alleen via creditcard of ook via een soort ideal ?
En wat zijn dan de echte voordelen naast voeder en water hulp ?
een extra bouwplaats
ik heb schaap :shifty:
gefeliciteerd oes!!
nou die schaap kan ik voorlopig wel vergeten zeg pfoei
zouden we de guest gaan halen? :think:
jawel toch?
moet goedkomen :thumbup:
hoi hoi
heb via zo’n gratis enquete ding 20 coins bij elkaar geraapt.
hen natuurlijk niet me echte gegevens ingevoerd
nog 20 coins en ik heb premium
weet iemand hoe ik daar goedkoop aan kan komen ?
ja ik ben ook bezig met die gratis coins anders krijg ik die andere bouwplaats nooit voor het gildehuis
crazy nog eventjes geduld sorry :oops:
die gratis coins zijn bijmij al op… of zijn dit weer nieuwe :think: