ja dat is zo… we blijven straks met kokgroepje over haha
en meiden ik ga maris ontmoeten zaterdag :dance:
En dan mijn nieuwtje: Ik ga oessie ontmoeten zaterdag!!! :dance: :mrgreen:
hihih
Even over t gilde: Ik wil liever persoonlijk wat hoger komen dan in een gilde… Tot nu toe kon ik het ook nog wel bijhouden met de quests, maar dat gaat ook steeds minder… En geld? Hoe kom ik daar aan? alles gaat naar de koeien, kippen en schapen… hahaha
:think: Ik ga morgenavond met een vriendin naar de 9-maandenbeurs/huishoudbeurs… 7,5 kilo…misschien moet ik mijn rugtas maar meenemen dat sjouwt wat makkelijker
7,5 kg vind wel een beettje veel maar ik ga zondag dus zal ook mijn hutkoffer mee nemen en vol stouwen nee ik ga voor de 9maanden beurs en niet voor de probeer verpakkingen maar voor de nieuwe dingetjes en woese en pip
Ik blijf wel bij het gilde hoor; ik vind het juist wel leuk om wat samen te doen en ik heb geen haast verder met mijn eigen dingen. En ik heb heel veel geduld.
Enne, niet zeuren over oud zijn als je 30 bent hoor; ik word 9 maart 42. :mrgreen: (en kinds dat ik ben, zit een beetje tomaten en komkommers te verbouwen in een internettuintje, wahaha!)
Schaatsen is afgelopen (we hebben zilver en brons :mrgreen: ) dus ik ga nu de hele zooi volgooien en ff kijken hoe het er in MHE allemaal bij staat en dan naar bed. Truste iedereen!