MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

sophie je eitjes zijn weer geraapt :thumbup:

ga zo naar zumba

sophie als jij je aardbeien oogst om 11 uur zou jij dan in molehille mijn pruimen willen oogsten?? doe er maar pruimen of walnoten weer in :thumbup:

vraagje doe doen jullie dat met de eieren

er staat bij mij een rij die echt allemaal 4 of meer eieren willen. krijg het niet bij gebeend.

ben je een dag ziek geweest.

kleintje met bijvoeden dan heb je om de twee uur eieren…

oes zal ik doen

zit nog even mentalist te kijken dus hopelijk lukt het

heb ook een borrel teveel op hihi dus zal kijken wat erin gaat

grapje hoor hihi

argh moet morgen ook weer werken :wall:

zooo wat hebben jullie veel geklept zeg… nou ik heb me ook aangemeld bij de gilde dus vanaf de volgende quest doe ik ook mee!!! :mrgreen:

sophie is dronken hahahaha :mrgreen:

nee oes ben aangeschoten

al denkt hub daar anders over :shock: :roll:

Dames slaap lekker

heb net weer een lading spinazie in mijn tuintjes gegooit over een dik uur zijn me eieren klaar maar denk niet dat ik nog wakker ben om die te rapen.

oessie mocht je morgen ochtend tijd en zin hebben wil je dan mijn eieren rapen en me tuinen volgooien met iets ?

Hopenlijk slaapt zoonlief ietje langer zodat mama ook niet vroeg eruit hoeft op haar vrije dag :pray: :pray:

laat je gegevens ff achter in pb dan check ik jouw tuintje ook van het weekend en evt avonden ?

haha lachen

waarom stappen er zoveel mensen uit het gilde :think:

dat zijn er wel heel veel zeg

pfffff

nou ja voordeel is dat de hoeveelheden minder worden

Omdat mensen denkik te weinig winst in het gilde zien. Niet iedereen vind ‘glorie’ een goede reden om zoveel spullen te doneren.

ja dat is zo… we blijven straks met kokgroepje over haha

en meiden ik ga maris ontmoeten zaterdag :dance:

@Szus wrote:

Omdat mensen denkik te weinig winst in het gilde zien. Niet iedereen vind ‘glorie’ een goede reden om zoveel spullen te doneren.

het gekke was dat degene die er uit gingen altijd heel enthousiast met doneren waren

@oessie wrote:

@Szus wrote:

het gekke was dat degene die er uit gingen altijd heel enthousiast met doneren waren

Misschien dat ze dan wel overstappen naar een gilde die hoger in de ranglijst staat? :think:

ja dat is zo maar ja hoeveelheden worden ook minder

crazy denk dat ik morgen mijn prem. bouwplaats vrij heb

dan kan ik gildehuis overnemen als het tenminste niet weer geld kost om het huis te kopen!!

leuk oes gezwellie :thumbup:

ach ja het maakt me ook niet uit… ik wil op zich wel blijven, maar heb ook wel mijn twijfels hoor… bedeol in derdaad je krijgt er in principe niets voor… en ik wil schapen :wall:

komt vanzelf oes

straks wil je ook een mayomachine , kaasmachine, bijen enz…en dat kan allemaal niet op 6 plekjes hihi

whaha krig ik helemaal niet meer plekjes dan :think: dat is balen…

nou meiden ik ga naar bed…

slaap lekker en tot morgen

pas als je quest 23 ofzo heb afgerond

Sophie, het gildehuis kan niet op de premium bouwplaats staan :silenced: