MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

we zijn er bijnaaa dames, we gaan de quest vast morgen afronden…

Nog 9 minuutjes wachten en dan kan ik naar bed :oops: :wink:

weltrusten alvast :-*

Truste :-*

goeiemorge

Ben druk aan het sparen voor mijn koeien, daanraast loopt het wel goed kan iedere klant helpen das erg fijn dus geld komt mooi binnen.

Oessie morgen ben ik gewoon thuis, als je wil dat ik af en toe voor je check moet je je gegevens maar ff pben :smiley:

Ik heb even een stemrondje gedaan voor de siertuinen. Handig dat lijstje :lol:

ik ben een level gestegen… kan nu kruiden verbouwen en mijn akker upgraden :dance:

wendy, ik oogste je tomatenen heb er nieuwe in gedaan, maar zie dat er geen tomaten voor de guest meer nodig zijn :wall: naja je hebt in ieder geval wat tomaten over :oops:

sophie als je dit leest (ondanks dat je niet meer in kunt loggen) ik ga nu weg, ben er rond de middag weer, dan zal ik je eitjes doen vanmiddag :thumbup:

waarom kun je nu niet online met het spel ik krijgalleen een witte pagina is dit bekend

Ik kan er nu ook niet op.

bij mij doet ie ook moeilijk…

Kan er nog steeds niet op en grrr er is van alles klaar :shifty:

snik Ik heb afkickverschijnselen… :cry:

heb ik totaal geen last van

:liar:

:mrgreen:

Hier nog steeds niet…

Naja nu kan ik mooi wat in huis doen :eh:

Had vanmorgen al 30 foammatten gesopt met dettol, glazen tafels gepoets en gestofzuigd.

Ga nu de wc maar ff doen :smiley:

Straks als Talysha op bed ligt dweilen.

Zo romata last van nesteldrang :mrgreen:

Ik kan er ook niet op, jammer de bammer :wall:

Oessie dankjewel, helaas heb ik vanmorgem mijn allerlaatste eieren gedoneerd, ik heb niets meer.

ik kan er ook niet op… had ook pas dingen die eind van de middag klaar zijn… behalve eieren dan

Server is down en er woordt aan gewerkt, wanneer het weer goed is konden ze niet zeggen,

Nou lekker dan :frowning:

das nie leuk dan moet ik echt afkicken…

nou ik zal fenna het bed in doen, even gehakt uit de diepvries halen en een broodje eten… daarna moet die het weer doen

Zo de wc is gesopt, en dacht ff kijken hij doet het vast al nou niet dus :evil:

Bij welke Quest zijn jullie eigenlijk dames ?

Ik bij euhm die 72 eieren quest 11 geloof ik !!

En ik heb 0 eitjes op de plank, maar heb nu wel 10 kippen ( al mijn klanten geholpen om aan extra kippen te komen ). Kom er straks wel wat doneren, ben alweer benieuwd naar de volgende opdracht :shifty:

ik heb die van de uien net gedaan en zoveel eieren, geen idee welke dat is. moet in ieder geval nu heel veel aarbeien…

ik wil schaapies maar het geld schiet niet op, heb wel al dat landgoed vrijgespeel maar moet nu nog 5000 ab om schapen te houden