MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Ohh dat landgoed vrij maken kost echt ontzettend veel, dat gaat echt nog ff duren hier voordat ik daar schaapjes heb staan. Daarom ben ik eerst gaan sparen voor die update (kippenhok), kan ik straks wat eitjes verkopen en hopelijk zo wat sneller aan geld komen…

hij doet het damess !!! :dance: :dance:

Pfffff je ik klik me een ongeluk met 10 kippen op de stok :wall: :wall:

gelukkig maar.

ja niks aan zovaak klikken…

ja die schapen duren bij mij ook nog wel even romata

he meiden,

nou ik mocht weer inloggen van ruud :mrgreen:

argh twee dagen niet op het forum gekund :wall:

maar goed kon op my free farm maar nu niet meer, maar begrijp dat ie eruit ligt?

ben bij de aardbeienquest nu

moet nog hoop aardbeitjes

bij de duitse versie heb ik bijna mijn tweede boerderij :dance:

wendy en oes bedankt voor mijn tuinen bij te houden :-* :-*

crazy hoe kan ik de gilde nou overnemen dan?

heb bijna een bouwplaats vrij

sophie ik kan er nu wel weer in :think:

Jaaaa, hij doet het weer! juich

Ik ben bij de komkommerquest, moet er ruim 8000. En ook nog wat melk geloof ik… :think:

je gaat hard met guests cynthia :thumbup:

ik kan er weer niet in :cry: :cry:

oes wil je mijn eitjes doen

je eitjes zijn gedaan sophie :thumbup:

@oessie wrote:

je gaat hard met guests cynthia :thumbup:

En dan doe ik echt op mijn gemakkie hoor, koop ook niks extra bij verder… :wink:

je was met molehill ook al zo snel met guests…

ik zal wat doen dames, ga denk ik even mijn auto uitzuigen.

krijg weer witte pagina :cry:

heeft maar kort geduurd!!

oes hoe lang moeten mijn aardbeitjes nog?

mag je ms wel weer nieuwe aardbeitjes erin doen

zijn we al klaar met de quest?

Sophie, ja we zijn al klaar met de quest. Er moesten nog 165 eitjes en die heb ik gedoneerd. Als je een vrijebouwplaats heb, zal ik babygirl degraderen :angel: Jou, plaatsvervangend gildemeester maken, en dan zelf de gildeleiding afstaan. Zodat jij gildemeester wordt. Het gildehuis komt dan automatisch bij jou. Je kan dan zelf bepalen wie je weer plaatsvervangend gildemeester maak.

Romata, ik ben bij quest 15.

En wat een elende zeg, zo’n serverdown… Dat gooit dus weeeeer heel mijn planning door de war :angel:

Ow super, starten jullie ook een nieuwe ? :oops:

Zo Talysha ligt met een vol buikje te slapen.

Huis ruikt fris en is schoon, nu lekker ff kokken :dance:

Ik hou trouwens voor me zelf een lijstje bij welke mensen er telkens doneren. Als er nu mensen zijn die heel wat opdrachten achter elkaar niet doneren geef ik hier ff een gilletje :smiley:

oh kan je dat zo doen crazy mooi hoor

geef wel een gil

hoeveel kost het gilde huis?

Ik mag aannemen dat het jouw niets kost, aangezien ik het al gekocht heb. Het wordt enkel verplaatst.

Ik ben nu ook met die 8000 komkommers bezig. Waar blijft mijn planthulp nou??? Sophie, weet jij nog wanneer we die kregen op de duitse versie?

Ik kan gewoon inloggen nu.

Ik zou het ook niet heel erg vinden om even te wachten met de volgende quest. Tijdens het weekend heb ik zowiezo weinig tijd om achter de computer te zitten. Ik knal er dan meestal langgroeiers in.

Wat goed van je Romata, om de donaties een beetje bij te houden.