Hm, ik kreeg geen melding meer van dit topic. Heb even een heleboel bladzijden bijgelezen, haha!
Ik heb echt geen idee meer hoeveel ik al bijgedragen aan het gilde, kun je dat nog ergens terugkijken?
Ik moet nu toch echt even aan mijn eigen tuin gaan werken, want ik heb al een hele tijd niks meer verkocht en dus ook niet meer verdiend. Ik ga nu even een poos sparen voor meer koeien en de schapen, want die laatste heb ik ook nog steeds niet…
Ddat kun je terug zien bij euhmm het vraagteken, en die staat naast de tijd.
haar pleegouders kwamen vaak kleertjes van de meiden halen voor de pleegkindjes, ze deden laatste tijd alleen nog maar crisisopvang omdat ze al 3 voor vast in huis hebben, maar ze hadden eigenlijk net besloten omdat het zo moeilijk was een ander gezin te vinden om Nora :vlinder: ook in hun gezin op te nemen
heb zojuist alle klanten geholpen en heb nu een 4e land vrij gemaakt voor mijn koeienstal maarja moet eerst ff flink weer sparen voor ik die kan aanschaffen :?
Heb gekeken op ik op mijn werk kon inloggen dit lukte helaas dus niet
oessie als ik s,avonds je account kan bijhouden of sáchtend rond 7 uur laar maar weten
Hier voel ik me ook niet lekker. Buikpijn, misselijk hoofdpijn…brrrr! Hopelijk ga ik niet ziek worden, dat kan ik er nu met mijn kleine meisje echt niet bij gebruiken. Denk dat het gewoon een slaap tekort is.
Gelukkig knapt mijn meisje wel al wat op
Ik zag (via juudje) dat jullie al lekke ropschieten met de quest :thumbup:
Als we een beetje in de top van de siertuintjes-lijst willen blijven, moeten we wel een beetje blijven stemmen. Voor jullie gemak hier het lijstje met links nog ff. Als je jouw link er ook bij wilt hebben laat het me dan maar weten dan zet ik je er de volgende keer bij