@sophie wrote:
wendy wil jij mijn eitjes om uur of elf nog een keer rapen :oops:
haha ja oes dat was echt een reden om premium te nemen voor mij
Pb mij even je gebruikersnaam en ww, het is mij nog steeds niet gelukt om in te loggen met jouw naam.
@sophie wrote:
wendy wil jij mijn eitjes om uur of elf nog een keer rapen :oops:
haha ja oes dat was echt een reden om premium te nemen voor mij
heb weer wat eitjes geleverd, ben je weer voorbij sophie
wen je hebt pb
oes goed zo hihi!!
kan alleen tomaten leveren nog maar
want ben nu aan het sparen voor gildehuis, kippies en schapies en koeienuitbreiding hahahahaa en ik ben zo goed in sparen :roll:
hoi hoi
dus jullie hebben op het 4 veldje de koeien staan ?
En je moet dus eerst het veldje kopen voor iets meer dan 4 duizend en dan nog spraren voor een koeienstal als ik het goed begrijp :think:
ja geeft niets toch, ik heb bijna geen tomaten geleverd, dus ik doe de eitjes wel.
ik heb nu 15000 ad ik moet 22800 om mijn land vrij te kopen en dan nog een schapenhok erop…
wat zou jij eerst doen sophie in mijn geval, kippen uitbreiden (heb er 10) , koeien uitbreiden (heb er 2) of voor de schapen gaan? :think:
@sophie wrote:
wen je hebt pb
oes goed zo hihi!!
kan alleen tomaten leveren nog maar
want ben nu aan het sparen voor gildehuis, kippies en schapies en koeienuitbreiding hahahahaa en ik ben zo goed in sparen :roll:
je mag ook in mijn tuin kijken hoor wendy :shifty:
@oessie wrote:
je mag ook in mijn tuin kijken hoor wendy :shifty:
je hoeft er niet voor wakker te blijven hoor :-*
ik heb net per ongeluk een bouwplaats vrijgemaakt.
nou lees ik dat sommige van jullie 2 akkers hebben,maar hoe kom je aan een tweede akker dan?? ik kan er alleen maar iets op bouwen…" :think:
sorry… heb het zelf alweer ontdekt… dacht dat de vogelverschrikker iets voor de siertuin was
ik denk al… wordt er niet meer geklept… maar ik kreeg gewoon geen meldingen meer…
Afijn… druk bezig ff met mijn uien quest, morgen weer voor het gilde verder…
Mocht er een nachtbraker zin hebben… mijn eitjes mogen altijd geraapt worden!! Ik wil ook best af en toe op iemand zijn tuintje letten hoor, alleen zolang er nog weinig regelmaat hier thuis in zit kan ik nog oz weinig garanderen
Heb alle centjes bij elkaar moeten smokkelen, maar heb eindelijk mijn kippenhok kunnen updaten…
Morgen even sparen voor 5 extra kippen, wel jammer dat ik er nu geen geld voor heb anders waren er mooi morgenvroeg 10 klaar geweest maja.
@tantetoe wrote:
ik denk al… wordt er niet meer geklept… maar ik kreeg gewoon geen meldingen meer…
Afijn… druk bezig ff met mijn uien quest, morgen weer voor het gilde verder…
Mocht er een nachtbraker zin hebben… mijn eitjes mogen altijd geraapt worden!! Ik wil ook best af en toe op iemand zijn tuintje letten hoor, alleen zolang er nog weinig regelmaat hier thuis in zit kan ik nog oz weinig garanderen
Kippenhok updaten ben ik nog zo’n 9000 aD vandaan. Dat ik vanavond een uur lang geen internet had heeft ook niet echt geholpen: heb er de kippen een keer minder door aan de leg kunnen zetten :s
Moet de volgende persoonlijke quest (o.a. 72 eieren :wall:) ook maar ff laten wachten want moet mijn eieren nu echt verkopen voor centjes, anders kom ik nooit verder :roll:
Verder gaat alles goed hoor :mrgreen:
ik wil schaapies want mijn klanten vragen om wol… en een koe of kip kan ik weinig wol vanaf halen :wall:
Hm, ik kreeg geen melding meer van dit topic. Heb even een heleboel bladzijden bijgelezen, haha!
Ik heb echt geen idee meer hoeveel ik al bijgedragen aan het gilde, kun je dat nog ergens terugkijken?
Ik moet nu toch echt even aan mijn eigen tuin gaan werken, want ik heb al een hele tijd niks meer verkocht en dus ook niet meer verdiend. Ik ga nu even een poos sparen voor meer koeien en de schapen, want die laatste heb ik ook nog steeds niet…
ik heb dat nieuwe land vrij kunnen kopen, nu nog een schapenhok er op kost ook weer meer dan 6000AB :wall:
zou iemand om 3 uu rmijn koeien willen doen??? en dan nog voor 6 uurtjes?? anders is het zo zonde en ik ben er de hele middag niet…