MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

hallo wat een rust hier zeg!!

ik ga zo melis op halen en om kwart over 4 gan we naar het zwembad, ze heeft haar eerste zwemles…

heb net nog wat eitjes voor het gilde gedoneerd :thumbup:

sophie :thumbup: geef maar een gil als je zover bent.

is goed meis

doe het graag

je blijft toch wel bij het gilde dan toch?

wendy je aardbeitjes zitter erin

en je koe is ook bezig hihi

vanavond kan je je quest wel afronden!!

dames bedankt voor mijn akkers bij te houden :-* :-*

wauw wat en eiren lagen er klaar :shock: zie dat ik alweer bijna in level ga stijgen. Zo gaat het een stuk sneller.

Er is op het werk iets gewijzigt dus misschien kan ik straksjes ook zelf inloggen maar dat laat ik dan nog weten.

ilse ja ik heb goed je kippen verzorgd vandaag :thumbup:

Ik ben de komende 3 dagen overdag weg of aan het werk… heb jij marjolein (of iemand anders) nog tijd om in mijn tuintje eieren enzo te rapen???

nog 3000 punten en dan ben ik bij level 10 en dan ga ik mij ook aanmelden voor de gilde… :mrgreen:

juudje, helaas heb ik aankomende dagen druk… zou het alleen donderdag wel voor je kunnen doen. als je me je gegevens even doet kijk ik zo af en toe wel even,

@juudje1985 wrote:

Ik ben de komende 3 dagen overdag weg of aan het werk… heb jij marjolein (of iemand anders) nog tijd om in mijn tuintje eieren enzo te rapen???

nog 3000 punten en dan ben ik bij level 10 en dan ga ik mij ook aanmelden voor de gilde… :mrgreen:

Komt goed, zal mijn best doen!

Zou jij om 10 uur vanavond mijn eitjes kunnen rapen?

@oessie wrote:

:-*

ik zag het inderdaad heb direct iedereen kunnen helpen en me quest kunnen afronden.

Heb nu bijna genoeg geld om een 4e stuk land vrij te maken heb nu 2 akkers en een kippenhok. Twijfel of ik dit moet doen of moet sparen voor de koeien of moet je dan zowiezo eerst land vrij hebben ?

@sophie wrote:

wendy ik doe je aardbeitjes wel

Bedankt meissie je bent een schat, maar dat wist je al hè :wink:

@ilsederooy wrote:

@oessie wrote:

ik zag het inderdaad heb direct iedereen kunnen helpen en me quest kunnen afronden.

Heb nu bijna genoeg geld om een 4e stuk land vrij te maken heb nu 2 akkers en een kippenhok. Twijfel of ik dit moet doen of moet sparen voor de koeien of moet je dan zowiezo eerst land vrij hebben ?

je koeien moeten idd op een stukje land…

@mamma van sharondenise wrote:

@sophie wrote:
wendy ik doe je aardbeitjes wel

Bedankt meissie je bent een schat, maar dat wist je al hè :wink:

:oops: :oops:

maar wat een gedoe dat bijvoeden als je het per stuk erheen moet brengen :roll:

ja dat vind ik zo fijn bij jou sophie, even aantal invoeren en hoppa… zou er bijna premium om gaan nemen :oops:

Ja erg he, ik heb een hulpje, en ze heet Sharon whahahaha.

Net nog even voor 8 uur, Sharon ga jij de kippen voeren en daarna naar bedje toe hihihi, ze vindt het leuk hoor om te doen.

wendy wil jij mijn eitjes om uur of elf nog een keer rapen :oops:

haha ja oes dat was echt een reden om premium te nemen voor mij

Jaa zo vreselijk iri maja…

Haha dat is handig Wendy :smiley:

handig zo’n hulp wendy :thumbup:

zo heb een veld bloemkolen erin… zo andere veld nog even oogsten en even wat tomaten erin doen…

moet ook tomaten gaan kweken ik heb er nog maar 32 op de plank staan. Dus eerst even wat bijkopen en dan een veld planten

ik ben druk centjes aan het sparen voor mijn schapenhok