MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Als ik morgen al mijn uien bijelkaar heb voor de quest dan zal ik nogeens 2 velden tomaten doneren.

Eieren wacht ik nog even mee moet er zelf eerst nog 72 sparen.

Maar meiden we hebben nog bijna 5 dagen de tijd en we zitten al op de helft, eitje dus :lol: :wink:

hey cynthia mis je je tuin op molehill nog niet ? :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

Als ik morgen al mijn uien bijelkaar heb voor de quest dan zal ik nogeens 2 velden tomaten doneren.

Eieren wacht ik nog even mee moet er zelf eerst nog 72 sparen.

Maar meiden we hebben nog bijna 5 dagen de tijd en we zitten al op de helft, eitje dus :lol: :wink:

ja zoiets heb ik ook hoor, we hebben best tijd genoeg nog… ik heb net een veld tomaten erin gedaan, andere veld met spinazie…

@oessie wrote:

Neeee, helemaal niet; ik heb nu een facebookverslaving! :wall: :wall: :wall:

OMG ik wist niet dat er zoveel weg waren gegaan!!

Alle kokkers komen toch wel weer terug? Maris en Szus en Marjolein.

Quest gaat hartstikke goed toch :thumbup:

@Cynthia wrote:

@oessie wrote:

Neeee, helemaal niet; ik heb nu een facebookverslaving! :wall: :wall: :wall:

whahahahaha :lol: daar ben ik sinds november al niet meer op geweest, daar ging me iets teveel tijd inzitten.

Is er iemand die het gilde wilt overnemen.

Ik heb vanavond besloten dat ik toch liever mijn eigen spelletje speel zonder nog eens de gilde erbij. Ik merk dat ik er gewoon te veel mee bezig ben. Ik had besloten om minder tijd achter de computer te spenderen en zit sinds dit spel er alleen nog maar achter.

Babygirl heeft vandeweek al aangegeven wel plaatsvervangend gildemeester te willen blijven, maar liever niet het voorzitterschap op zich wilt nemen om priveredenen.

Ik niet maar ik zou het Sophie vragen, Mollehil doet zij ook al aangezien snuffelke er neit meer komt.

Maar ga je dan ook helemaal uit het gilde Ilonk? nee toch je blijft er toch wel bij :pray:

Anders kap ik er ook mee hoor :naughty: :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

OMG ik wist niet dat er zoveel weg waren gegaan!!

Alle kokkers komen toch wel weer terug? Maris en Szus en Marjolein.

Quest gaat hartstikke goed toch :thumbup:

Ja hoor: ik kom terug zodra ik 10 kippen en 2 koei-beesten heb :wink:

heb hem gevonden! Nu wachten tot ik toegelaten wordt!

goeiemorge

zojuist weer eieren geraapt en mijn akkers vol met mais gezet aangezien mijn chickies graag eten haha.

ben zojuist met een nieuwe quest begonnen moet nog wat aarbeien en dan kan ik hem alweer afronden.

nou dames ik ga werken, zie jullie vanavond weer.

oessie en cynthia bedankt alvast voor jullie hulp op mijn boerderijtje :-*

ik kan het helaas ook niet overnemen, zit al teveel achter de pc…

Sorry ben niet zoveel online, te druk met mijn zieke meisje :frowning:

Ik kom ook weer terug hoor…maar wil eerst in mijn eigen spel alles op een rijtje hebben…

Goodmorning :smiley:

Oessie, Sophie of Ilonka, ik kijk nu heel lief :angel: :angel:

Om kwart over 4 zijn er 2 velden uien klaar. Zou een van jullie daar aardbeien in willen doen alsjeblieft.

Dan kan ik vanavond om 12 uur weer oogsten en er tomaten inzetten.

Alvast bedankt, ik ben weg tot vanavond :-

Oh en de koe is dan ook klaar, als je die wilbijvoeren tot 8 uur, dan is alles tegelijk klaar vannacht.

:-

ik ben er om kwart over 4 niet, ben er pas 6 uur weer, mocht het dan nog niet gedaan zijn doe ik het wel wendy!!! :thumbup:

@ilsederooy wrote:

hoi

Tomaten zullen geen probleem zijn zal morgen mijn velden vol gooien eieren is verlopig even niet mogenlijk ben ik bang met maar 5 kippen :?

maar jij zit toch op server 2? dan kun je toch niet met onze guests meedoen? :think:

Mag ik vragen hoe het precies zit, stel ik wil het overnemen.

Ik heb nu 2 akkers verdwijnt er dan 1 akker ?

En hoeveel punten brengt het op etc ?

crazy ik wil het best doen hoor

maar moet nog even wachten tot ik mijn 4de akker heb…

romata je krijgt iets meer punten…je moet er een akker voor opgeven

Als ik dan 1 akker ga verliezen doe ik het liever niet.

Want dan hou ik 1 akker over en dat vind ik dat toch echt te weinig, wil ook graag mijn voorraden op peil houden.

wendy ik doe je aardbeitjes wel