MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

ik heb 10 kippen, ik kan ook wel iets mee leveren denk ik… ik doe er straks veld tomaten in en dan kan ik morgen een paar tomaten leveren.

tjeetje wat een gedoe bij ons gilde zeg… nu is eppolientje weg en janette is ook weggegaan

Ik denk/weet dat de hoeveelheid producten die de leden moeten leveren iedereen afschrik. Er stapt er vanavond nog een uit het gilde, daar heb ik al een berichtje van gehad.

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik me ook iets meer had voorgesteld van de opdrachten en de voordelen van een gilde. En ook ik vind de gevraagde aantallen heel erg hoog.

ja ze zijn ook behoorlijk hoog, maar vind het wel jammer.

hoi

Tomaten zullen geen probleem zijn zal morgen mijn velden vol gooien eieren is verlopig even niet mogenlijk ben ik bang met maar 5 kippen :?

wat jammer dat er zoveel mensen uit gaan…

Maja nu worden de questen minder veel (hoop ik).

houden we wat ze gedoneerd hebben wel dan? of gaat dat eraf?

ik denk dat we dat gewoon houden :think:

heb er nog even 20 eieren bij gedaan

volgens mij houden we de gedoneerde producten. Maar goed, er zijn tijdens deze quest dus 9 mensen uitgestapt, sommigen hadden wel al wat gedoneerd, anderen niets. De aantallen blijven voor deze quest hetzelfde, dus dat moeten we allemaal opvangen :?

@oessie wrote:

@tantetoe wrote:
weet iemand wat er per persoon gedoneerd moet worden deze keer?

1900 tomaten, 79 eieren

eieren al 30 gedaan… tomaten moest ik eerst zelf hebben voor mijn quest… nu doorsparen dus!

laat me maar weten als ik iets kan betekenen voor de gilde.

zal zodra me uien klaar zijn alleen nog maar tomaten kweken en deze dan doneren.

waar mag me aanmelden of krijg ik een uitnodiging ?

Ik doe er vanavond weer een veld tomaten in. Ik spaar ook voor uien, dus daar gaat ook een veld vol van. Verder heb ik nu sinds vanmiddag ook 10 kippen, dus zodra ik genoeg heb voor mijn eigen quest gaat de rest naar het gilde. We hebben toch nog een paar dagen?

Misschien hierna toch even pauze?

we hebben op zich best nog de tijd toch. we hoeven niet in 1dag een guest te doen toch

ilse jij kan nog niet meedoen, moeten wij eerst deze afronden

@oessie wrote:

we hebben op zich best nog de tijd toch. we hoeven niet in 1dag een guest te doen toch

ilse jij kan nog niet meedoen, moeten wij eerst deze afronden

oke dan laat maar weten straks als het voorbij is wat ik kan doen :slight_smile:

komt goed :-* :-*

krijg je elke x een opdracht met 2 producten, of hebben jullie ook wel eens 3 producten gehad die jullie moesten inleveren ?

Tot nu toe elke keer maar 2 producten.

nog 8 minuten dan zijn mijn kipjes klaar en ga ik mijn bedje opzoeken :zzz:

Jeetje, wat een gedoe met het kippenkok. :frowning: Jammer dat er mensen midden in een quest weglopen, dat maakt het weer lastiger voor degenen die wel actief meedoen. Maar goed…

Ik heb wel al een zooi eieren en tomaten gedoneerd, maar heb geen idee meer hoeveel het er waren. Kun je dat nog ergens terug vinden?

Ik heb even niet zo heel veel haast met de persoonlijke quests; ik heb de tijd en straks ga ik zo snel dat ik de quests sneller doe dan de levels gaan.

Morgen komen er dus meer eieren en tomaten van mij. :slight_smile:

Ilse, morgen ben ik Toine uitzwaaien op schiphol, maar verder wil ik best een oogje op je eitjes enz houden hoor, ben toch meestal thuis. :wink: