MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

Marlynn heeft een flinke oorontsteking. Heeft nu AB gekregen :frowning: Mijn arme schatje :cry:

Gelukkig gaat het weer overā€¦

arme meis :hug: beterschap voor haar

Dankje Sophie

Ik ben het ook met de ideeen eens, wat betreft die van Wendy, goed plan!

Idd zoals ik die geen coins heeft daar duurd het allemaal wat langer voor je wat verder bent. Zoals nu wil ik gewoon heel graag eerst mijn koeien. Natuurlijk wil ik ook donerenā€¦maar ik wil ook geld verdienen zodat ik mijn koeienstal kan aanschaffenā€¦beetje dubbel op!

Marjolein hoop dat het snel over is bij je meisje :hug:

Ik ben denk ik de enigste die het er niet mee eens isā€¦

Wil mee doen aan een Gilde en ook gewoon doneren, vind het dan wel leuk als er gewoon na het voltooien van een opdracht een nieuwe word gestart. Nu heb je niet zoveel voorraad, maar straks heb je weer meer geld/meer tuinen waardoor je de goedkope producten toch weer gaat kopen. Dus dan heb je ook weer een grotere voorraad.

En vind het dan ook wel leuk om op 1 te komen :oops:

ik wil ook overal altijd op 1 staan :oops:

op zich even pauze moet te doen zijn maar niet te langā€¦

en als je erin zit moet je wel je deel doneren is best te doen en daarna gewoon voorraden opbouwen

oke vind dat ook prima, maar houdt voor mij wel in dat ik mijn deel doneer, daarna zelf verder ga met mijn eigen voorraaden en guests, en als ik dan wat over hou eventueel nog naar het gilde doe.

heb beetje mot met mijn moeder, bah zit me niet lekker

hoe komt dat oes

ja zo kunnen we het toch doen

gewoon je deel doneren en degene die dan meer willen geven die doen dat dan en als je het niet kan gewoon je deel alleen

dan moet er wel steeds een berichtje komen wat we pp moeten doneren!!

de kids mogen nooit bijmijn ouders logeren en ik vind dat raarā€¦

iken Fr wouden een weekendje weg, ik had nog een bon voor 25 juni 2 nachten naar berlijn. ik en F hebben het op het moment gewoon echt nodig (lang verhaal) maar nu wil ze dus niet 2 nachten de kidsā€¦ oke 1 nachtje dan, dan regel ik voor die andere nacht hille of zoā€¦ nee hoor, wil ze wel maar dan bij ons thuisā€¦ voelt voo rmij een beetje dat ze daar niet mogen komen of zoā€¦ of ben ik nou raar

en weet je ook waarom ze het niet wil

is het te druk 2 kids voor haar?

ze zegt dat mijn vader dat te druk vind. Wij moesten vroeger altijd naar mijn oma.

ik vind het gewoon beetje raar, 2 nachten kan ik me voorstellen, maar 1 nachtje is toch wel te overzien of niet danā€¦ maaar het gata me mee rom, dat ik hun dus nooit mee rhoef te vragen of de meiden daar kunnen slapen, dan heb ik daar alleen mijn schoonouders voor,.

pfff en we hebben net een enorme relatiecrisisā€¦ :cry:

wel vervelend oes!! :hug:

@romata wrote:

Marjolein hoop dat het snel over is bij je meisje :hug:

Ik ben denk ik de enigste die het er niet mee eens isā€¦

Wil mee doen aan een Gilde en ook gewoon doneren, vind het dan wel leuk als er gewoon na het voltooien van een opdracht een nieuwe word gestart. Nu heb je niet zoveel voorraad, maar straks heb je weer meer geld/meer tuinen waardoor je de goedkope producten toch weer gaat kopen. Dus dan heb je ook weer een grotere voorraad.

En vind het dan ook wel leuk om op 1 te komen :oops:

Mar tegen die tijd, 6 maanden denk ik.

Dan kunnen we toch alsnog eens bekijken hoe het gaat, dan zijn we allemaal een stuk verder en dan gaat het ook harder, daar heb je helemaal gelijk in.

Maar ik redt het zo niet in dit tempo.

Aan de spinazie van deze quest heb ik bijna voldaan, maar juist die komkommers gaat niet zo hard bij mij, ik zou die dus moeten kopen.

En ik ben nu juist aan het sparen voor een koe.

Ik schiet niet echt op met de spinazie. Ik heb er nu iets van 200 gedoneerd, maar ik wil ook graag mijn iegen cvorraden op peil houden en aan mijn iegen quests voldoen, dus nu heb ik een half veld met spinazie , een half veld met tomate, half aardbeien en half uien.

Als die klaar zijn dan gaan er weer komkommers in.

Over het algemeen ben ik behoorlijk actief met doneren, maar ik vind ook wel dat er een beetje rekening met het level gehouden moet worden. Ik kan nu gewoon nog niet zo veel spinazie doneren.

Dat van die pauzes vind ik best een goed idee tot iedereen een beetje verder is in het spel. Uiteraard gaan we dan voor een inhaalslag :wink:

Jak Oessie, ruzie is nooit leuk. Waarom mogen ze niet meer dan een nachtje in hun huis? Mijn ouders hebben de kids liever niet samen, omdat ze dan vaak erg druk zijn. Maar als we echt niemand kunnen vinden dan doen ze het toch.

Hopelijk vind je een oplossing.

Als we met het gilde nu doen, dat degene die het lukt hun deel doneert. de meiden die minder ver zijn, die kijken hoever ze komen en laten bijtijds weten als ze van het een of ander wat te kort komenā€¦ dan kan een ander dat altijd extra doneren. Zo voltooien we wel zo snel mogelijk de quests, maar krijgt iedereen ook de ruimte om zo snel mogelijk te groeien!|!!

Oessie meid :hug: . Kan me de nare bijsmaak bij je ouders wel ff voorstellenā€¦ bedoelā€¦ wat is nou werkelijk de redenā€¦

En dat jij en F ff de tijd nodig hebben is gewoon heeeel belangrijk!!! Woonde je maar in de buurt, dan mocht je je meiden zo twee nachten komen brengen hoor!!!

En Sophie, ben aan het aftellen voor je!!!

Ja kijk dat ze druk zijn dat weet ik als geen ander. maar hun hond is ook druk en komt ook regelmatig bij ons. dan hoor je mij ook niet klagen. en het gaat me meer, dat als we daar dus op visite gaan dat dat dan ook zo voelt van ze hebben ons liever niet in hun huis.

Tja met mij en F loopt al tijd je niet zo lekker. (3e kindje is ook helemaal van de baan, want dat wil ik niet als het zo gaat) wil er eigenlijk verdeer niet teveel over kwijt. hoop dat we er samen uit komen in ieder geval

oessie, je hoeft het ook helemaal niet te delen. Als je maar weet dat er aan je gedacht wordt :hug:

thanx :-*

nou ik ga douchen en er straks vandoorā€¦ zal om half 8 nog even mijn mais eruit halenā€¦ sophie jij doet er dan langgroeieres in einde van de avond heā€¦

doe maar veld bloemkolen en een veld tomaten of spinazie thanx meisā€¦ :-*

(ik wil ook wel helpen met oppassen hoor !! geen probleem kinderen zijn geweldig ook al zijn ze druk gewoon lekker genieten druk zijn word we weer minder )

@ingemamavan2 wrote:

(ik wil ook wel helpen met oppassen hoor !! geen probleem kinderen zijn geweldig ook al zijn ze druk gewoon lekker genieten druk zijn word we weer minder )

Mag ik je nog even complimenteren met je geweldige naam voor je zoon.

Ga hem hier meteen op het lijstje zettenā€¦(voor de eventueel 2e als het een jongen wordt. Eigenlijks hebben we daarvoor al een naamā€¦maar wie weet :wink: )