crazymom, kijk ik vind dat best een leuk idee hoor, gewoon het groep idee… maar ik was bv erg enthousiast en doneerde best veel vond ik… maar inderdaad het moet niet op een paar neer komen… kijk die 800 spinazie doneren natuurlijk is dat te doen voor mij…maar dan zou betekenen datik daar al zowat ben… kijk ik wil niet voor degene die niet doneren ook gaan doneren…
ik was behoorlijk enthousiast,maar door best een pittige guest die we gekregen hebben heb ik wel zoiets van ik ga niet al mijn hebben en houden in het gilde steken als anderen dat bv niet doen snappie?
ben nooit zo goed in dingen in schrift uitleggen :oops:
Ik doe graag mee, maar idd wel als iedereen meedoet. Dan vind ik het super leuk om zo als groep lekker op 1 te komen!!!
Enne Jochem Meijer is mega mega cool… heeft ie het nog over het streepje bij de schapen gehad? :mrgreen:
whahahaha, ja dat streepje :mrgreen: Ik heb in een deuk gelegen :mrgreen:
pfff ik wil naar bed maar mijn eitjes zijn over 18 minuten klaar… vind het zo zonde om daar niet meer op te wachten zodat mijn kipkes vanacht weer opnieuw aan de leg kunnen…
maar 18 minuten duren wel lang als je alleen maar naar je eitjes aan het staren bent :S
Ik doe ook nog gewoon mee hoor met het Gilde, maar vind ook wel dat er indd in de gaten moet worden gehouden de mensen die niet doneren. Een x niet doneren is heus geen ramp, maar als ze 2 a 3 opdrachten niet mee doen een berichtje sturen, en anders eruit zetten.
En trouwens ik wist helemaal niet dat de oprichter van het Gilde een plek kwijt was… Maja je krijgt dan daarvoor wel extra punten…
Maar dus waar normaal een akker staat, staat nu dan euhm het gilde of hoe moet ik het zien ?
Ga nu de hondjes uitlaten en kruip dan me bed in, hubbie slaapt al op de bank (Lang moeten werken vandaag).
Weltrusten dames !!
ik ben het spel nog aan het uitvissen maar wil wel helpen in degroep as jullie me vertellen hoe het moet en doneerenook geen probleem gr
Romata, idd, ik heb 1 bouwplek " opgeofferd" voor het gilde.
Die punten die ik krijg bij het afronden van een quest is ter compensatie voor die bouwplek. Ik kan daar immers geen producten meer op verbouwen. Wat op het moment best jammer is, want kan die plek straks goed gebruiken voor mijn mayomachine en zal daar dus een akker voor moeten opofferen. Wat inhoud dat ik mindersnel een voorraad kan opbouwen.
Weltrusten voor straks!
Ik wil ook best mee blijven doen aan het gilde, maar twijfel wel een beetje…
Punt is: ik kan deze quest helemaal 100% gaan doen, dan kom ik niet aan mijn verkopen en eigen quests toe…
Vind dat er namelijk erg veel gevraagd wordt voor de quest en dat vind ik heel jammer!
Sowieso als je geen premium hebt: is dit niet echt te doen… ?
Ik ga er even een nachtje over slapen…
:-*
Hoi hoi, Ilonka je hebt helemaal gelijk hoor.
Ik vindt het best pittige quests en heb daar misschien een oplossing voor zodat het voor iedereen leuk blijft en ook zijn eigen spel kan blijven spelen.
Oke hier komt ie
Is het geen idee om de quest minder snel opelkaar te doen, dus bijv quest van 100 uur en dan even 100 uur niets, zodat de voorraden weer aangevuld kunnen worden.
Het tempo ligt naar mijn idee veels te hoog en dan gaat ook de lol er snel vanaf.
We kunnen niet op nummer 1 komen, dat lukt je enkel als iedereen in het gilde minstens 10 euro per maand in het spel steekt. En dat is de meerderheid inclu mijzelf niet van plan.
Dan als iedereen het er hier mee eens is bij ingang van een quest de berekening maken wat iedereen moet inleveren,
Die zet je in het gilde zowel ig als op ff-forum en hier natuurlijk.
Dan moet er even bekeken worden hoe of wat als je niet aan je verplichtingen kan voldoen.
Bijv eerste keer waarschuwing, tweede keer eruit.
Altijd uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, er kan altijd iets zijn.
Is dit misschien een idee?
wendy dat vind ik zo gek nog niet… zo af en toe inderdaad een pauze in lassen, om even aan je eigen guests mee te doen.
:thumbup:
meiden fijne dag , ik ga werken :-*
Geheel eens met alles wat is geschreven.
De quests zijn goed te doen, mits je tijd hebt om een voorraad op te bouwen. Ik blijf dan ook gewoon mijn deel doneren en als ik meer heb, doe ik dat er ook nog bij :mrgreen: .
Ik vind het een topidee! :thumbup:
sophie jij kon vanavond mijn tuin doen he?? en morgenochtend toevallig ook, ben er denk ik pas tegen 12 uur weer of zo…?
vanavond zijn er op mole hill walnoten klaar
ervaren boerinnen: kan er in een kippenhok maar 3 kippen??
en ik welk level moet je zitten om dat uit te kunnen breiden?? ik wil zo graag een vierde kip :D(of is dat zoiezo helemaal niet handig??)
Ik lees straks even bij…er is een idee voorgelegd begrijp ik…ga ik ook straks even op mijn gemakje lezen!
Moet nu met Marlynn naar de HAP
wat is er aan de hand marjolein :hug:
succes marjolijn! hopelijk is het niet al te ernstig!
sterkte marjolein
je kan bij de veehandel kippen kopen knipoogje
oes ja ik kan vanavond je tuintje wel even kijken
en voor morgenvroeg ben ik vaak uitslapen, maar ik kan altijd even kijken als ik wakker ben
Vind het idee van Wendy prima!
Nu heb ik namelijk bijna niets op voorraad en heb ook amper aan de quest mee kunnen doen… :oops: :oops: :oops: