MY Free Farm, Yes de NL versie is uit!

wat wat spannend sophie :dance:

Spannend Sophie!!! :pray:

dank jullie wel lieverds :-*

sophie: zo te lezen ben je blij met je ongesteldheid (ken je verhaal verder niet) maar ook hier een gefeliciteerd! het klinkt als iets wat erg gewenst was!

een vraagje: ik ben ondertussen onkruidbestrijder geworden, en nu heb ik bij mijn akker en mijnkippenhok een mogelijkheid om het gebouw op te ruimen. maar op de akker staat toch helemaal geen gebouw?? of ruimen ze dan alle rotsblokken en boomstronken vor me op??

je moet niet op het kruisje drukken hoor

want dan verdwijnt je kippenhok!!

en ja knipoogje we zijn ruim drie jaar bezig voor een kindje en nu eindelijk gaan we beginnen met icsi dus ja ik was blij dat ik ongesteld ben geworden!!

dan hier een absoluut gemeend vreugdedansje voor jou sophie! :dance: :dance:

en wat gebeurd er met mijn akker als ik op het kruisje daarbij druk?

ben je al thuis sophie?

ja nu pas!!

dan gaat je akker ook weg knipoogje om te kiezen voor iets anders dus dat zou ik ook niet doen want dan moet je weer opnieuw 2000 ad betalen voor een nieuwe akker!!

Sophieeeeee :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

oh en krijg vanaaf weer kraamvisite… dus als iemand op mijn tuintje wil letten … :inlove: :inlove:

ik ben vanaf 6 uur tot een uur of 9/half 10 weg

ik kijk af en toe wel even oes

oh ja bloemkool moest erin he en spinazie?

tantetoe bij jou ook natuurlijk :wink:

ja ik zal wel even kijken misschien ben ik ook wel weer dan hoor, maar dat weet ik niet zeker… kijk maar ff, inderdaad graag bloemkolen…en een veld spinazie is ook wel goed…tomaten mag ook

marjolein dank je wel voor het letten op mijn tuintje… en sophie… gefeliciteerd met je ongi… en dank je wel voor het eieren rapen… :mrgreen:

@juudje1985 wrote:

marjolein dank je wel voor het letten op mijn tuintje… en sophie… gefeliciteerd met je ongi… en dank je wel voor het eieren rapen… :mrgreen:

Nogmaals heel graag gedaan! :-*

Even een dag weg en een lekkere discussie…

Zo, we hebben allemaal ruim een week de tijd gehad om het spel een beetje door te krijgen.

En dan over het gilde;

Eerlijk is eerlijk, we kunnen er niets mee. Je heb er in het spel zelf niets aan, het is eigenlijk een beetje een wedstrijdje onderling tussen de gildes wie er het hoogste komt in de ranglijst. Ornamenten vrijspelen voor je tuintje. Binnen een gilde voordelig handelspartners vinden en gezelligheid onderling. Wij hebben het voordeel dat we al handelspartners hebben, onszelf dus, ook zonder een gilde.

Met dat gezecht te hebben; ik vind het niet erg om er mee door te gaan, MAAR dan moet IEDEREEN mee doen aan de quests en haar deel van de quest doneren. De gevraagde producten voor een quest gaan nl op het aantal leden dat je gilde heeft. Hoe meer leden, des te meer er gedoneerd moet worden. BV met deze quest;

We hebben 25 leden, die ook allemaal aan deze quest kunnen deelnemen.

De gevraagde producten:

22342 spinazie : 25 leden = 893,68 spinazie ieder

99297 komkommer : 25 leden = 3971,88 komkommer ieder.

Deze aantallen zijn ruim binnen de tijd te behalen.

Maar dan moet dus ook iedereen er aan meewerken. Het schiet niet op als er 1 iemand niet of nauwelijks doneer, want dan moet de rest veel meer inleveren.

Dus gaan we hier wel of niet mee door? Anders is iemand vrij om het gildehuis over te nemen van me. Of wie hier geen zin in heeft, stapt uit het gilde. Maar dan gaat er wel een berichtje naar alle spelers dat iedereen zijn deel doneerd, zo niet, ga je er maar uit.

Nu even wat anders; ik ben gisteren naar Jochem Meijer geweest en dat was GAAAAF :dance: Ik heb 2 uur non-stop met tranen in mijn ogen gezeten van het lachen en had nog net niet de tena-lady nodig :mrgreen:

Mocht je nog kaartjes kunnen krijgen voor een van zijn voorstellingen; zeg ik DOEN!!

Ik blijf wel meedoen hoor, ik vind het samenwerken juist leuk. Maar ik ben het er wel mee eens dat degenen die er niet achter staan en/of niet actief meedoen uit het gilde stappen. Anders wordt het de actieve leden behoorlijk lastig gemaakt door moeilijk haalbare opdrachten. :slight_smile:

Je zegt het iets aardiger dan ik het geschreven heb :oops:

Maar goed, dat bedoel ik er ook mee te zeggen.

Kijk, ik vind het leuk, maar dan moet wel iedereen gewoon meedoen, anders is het voor de rest die wel actief doneerd bijna een onmogelijke zaak.

je kan toch precies zien wie er doneert…

die kan je dan een berichtje sturen?

ik ga ook gewoon door, alleen wil ik wel zeggen dat ik wel mijn persoonlijke quest voor wil laten gaan…

en de ene keer zal ik dan meer geven dan de andere keer