Ik heb een nieuwsbrief rondgezonden :mrgreen:
Goedemorgen boerinnen
Laatste paar dagen niet heel veel aan MHE en MFF toegekomen :roll:
Probeer wel netjes aan de gilde-quest mee te doen. Ik denk dat ik voor mijzelf een andere oplossing heb voor het feit dat ik moeilijk èn meer kippen en koeien kan kopen èn mijn eigen quests doen en dan ook nog de gilde-quests: ik denk dat ik me na deze quest tijdelijk terugtrek uit het gilde. Als er dan over een week of 2 nog een plekje is in het gilde schrijf ik me weer in.
Dan krijgen jullie lagere aantallen en hoeven niet voor mij te compenseren
Maar voor vandaag heb ik een half veld gereserveerd voor komkommers voor de groeps-quest, want die waren (in ieder geval gisteravond) nog het hardst nodig.
Heb sinds gisteren mijn eerste koe. Ben nu dus een voorraadje klaver aan het aanleggen en kon gisteravond ook voor het eerst koolzaad kopen, dus daar staan er nu een paar van te groeien :mrgreen:
Maar heb nog steeds maar 5 kippen en aangezien al mijn klanten eieren willen, heb ik al een hele rij staan. Maar ben vandaag de hele dag thuis, dus moet toch wel 30 eieren kunnen produceren. Hopenlijk met de aD’s die ik daarmee verdien weer een stuk dichter bij een uitbreiding van mijn kippenhok…
@marjolein98 wrote:
@ingemamavan2 wrote:(ik wil ook wel helpen met oppassen hoor !! geen probleem kinderen zijn geweldig ook al zijn ze druk gewoon lekker genieten druk zijn word we weer minder )
Mag ik je nog even complimenteren met je geweldige naam voor je zoon.
Ga hem hier meteen op het lijstje zetten…(voor de eventueel 2e als het een jongen wordt. Eigenlijks hebben we daarvoor al een naam…maar wie weet )
bedankt maar voor wie?? D of M ?? en ze hebben allebij meer namen
d.uco e.liano
m.arthijs g.erard h.arrie (g+h=vernoemt naar opa’s)
@ingemamavan2 wrote:
@marjolein98 wrote:@ingemamavan2 wrote:(ik wil ook wel helpen met oppassen hoor !! geen probleem kinderen zijn geweldig ook al zijn ze druk gewoon lekker genieten druk zijn word we weer minder )
Mag ik je nog even complimenteren met je geweldige naam voor je zoon.
Ga hem hier meteen op het lijstje zetten…(voor de eventueel 2e als het een jongen wordt. Eigenlijks hebben we daarvoor al een naam…maar wie weet )
bedankt maar voor wie?? D of M ?? en ze hebben allebij meer namen
d.uco e.liano
m.arthijs g.erard h.arrie (g+h=vernoemt naar opa’s)
Marthijs
Bij ons komen er alleen maar Marretjes in
Wij heten namelijk MARtin en MARjolein en ons meisje MARlynn
@Szus
Dat wat jij zegt dat idee had ik ook al.
Ik heb heel hard gespaard nu voor een koe en die heb ik nu eindelijk. Nu wil ik natuurlijk nog een 2e. Dus dat wat jij zegt over het tijdelijk uit he gilde stappen zodat de rest ook minder hoeft te verzamelen voor een quest is idd niet zo’n heel gek verkeerd idee. Vindt ik dan!
ik ben er weer…
was onwijs gezellie zeg!! was wel half 5 vannacht :shifty:
ik ben een level gestegen… nu kan ik schaapies nemen, maar hoe doe ik dat?
half 5 en nu al weer wakker?? :lol:
Voor schapen: weer een veld leegruimen en dan een schapenstal/schaapskooi… hoe het ook heet er op bouwen…
Vind het wel jammer dat die akkers zo klein zijn. Alles duurt een eeuwigheid
pfff voor dat ik nog een akker vrij kan maken mag ik wel even, laat staan er een hok opzetten :roll:
wie is janette1968? Zit zij hier ook op het forum??
Haar laatste berichtjes in het gilde, bij nieuws, vallen mij echt verkeerd…
ZIJ ER UIT OF IK ER UIT?!?!
maris op welke berichtjes doel je?
bij het gilde, als je de spullen inlevert…
Zie ook mijn antwoord… Maar vind haar echt ‘agressief’ overkomen en voor mij is de lol er een beetje af…
Ze bedoelt de berichtjes bij het kippenhok. Die komen inderdaad niet echt aardig over. Misschien dat zij geld heeft om komkommers te kopen, maar ik niet en ik doneer echt zo veel ik kan, maar net als de meeste andere medespelers probeer ik tegelijkertijd ook nog geld te verdienen en producten voor mijn iegen quests.
Het begon zo gezellig bij het gilde, maar er hangt nu wel een grimmige sfeer, vind ik.
Tenslotte wordt schrijven met hoofdletters toch alegemmen gezien als schreeuwen of schelden? Dat bewuste berichte is met hoofdletters geschreven, dus ik kan me je reactie goed voorstellen, Maris.
ja lastig, vraag me alleen af of ze het wel bot bedoeld eerlijk gezegd…misschien wel hoor, en inderdaad die hoofdletters zijn niet zo vriendelijk… maar aan de andere kant denk ik als zij vind dat zij veel doneert en het niet leuk vind moet ze er uit gaan… maar t kan ook wel zijn dat z ehet niet bot bedoeld
maris je moet je niet aangesproken voelen
denk dat ze het niet zo bedoeld heeft
tenminste ik lees het niet zo
iedereen doet zijn best op zijn/haar manier…
tja, ik weet het niet; ik voel me aangesproken… :shifty: :oops:
niet doen meis
:hug:
volgens mij is dat nergens voor nodig maris!!! en anders zegt dat meer over haar dan over jou… :-*
oja en ik was er om half 8 al weer uit maris… ik sliep bij mijn vriendin op en luchtbed, dat was niet wat, als ik draaide dan leek het net of ik op een boot zat, en aangezien ik wat borrels op had voelde ik me niet zo lekker
crazy leuke nieuwsbrief :thumbup:
@oessie wrote:
volgens mij is dat nergens voor nodig maris!!! en anders zegt dat meer over haar dan over jou… :-*
oja en ik was er om half 8 al weer uit maris… ik sliep bij mijn vriendin op en luchtbed, dat was niet wat, als ik draaide dan leek het net of ik op een boot zat, en aangezien ik wat borrels op had voelde ik me niet zo lekker
paar borrels oes hihi
je hebt nieuw level he :thumbup:
Argh, dat is helemaal niks; een luchtbed!
Hopelijk slaap je vannacht weer lekker!!
:-*