heb net ook 250 komkommers weer ingeleverd…
sophie heb weer een nieuw veld mais erin :thumbup:
oh wat super schattig zeg!!
kan ze al een beetje zwemmen?
fijn dat je het met plezier doet oes :-*
had je al wat gedoneerd voor het gilde?
Romata, hij komt nu ongeveer 7 keer per dag, overdag maak ik hem standaard om de drie uur wakker, zodra hij de nachten 6 uur maakt mag hij overdag ook langer… denk dat het geen eeuwen duurt voor we op 6 voedingen zitten (gisteren eens gewogen, en meneer drinkt rustig 110 weg in 15 minuten,…). Nu krijgt hij vaak zijn laatste voeding rond half 11 en meldt hij zich weer rond half 4, dus al netjes vijf uur, dan laat ie er daarna 4 uur tussen, mijn nachten zijn dus redelijk!!
Als hij de zes uur gaat halen ga ik de dagen zo proberen in te delen dat hij de laatste rond 12 uur krijgt…
sophie nee bij jou had ik nog niet gedoneerd… moet ik wat doneren?
@tantetoe wrote:
Romata, hij komt nu ongeveer 7 keer per dag, overdag maak ik hem standaard om de drie uur wakker, zodra hij de nachten 6 uur maakt mag hij overdag ook langer… denk dat het geen eeuwen duurt voor we op 6 voedingen zitten (gisteren eens gewogen, en meneer drinkt rustig 110 weg in 15 minuten,…). Nu krijgt hij vaak zijn laatste voeding rond half 11 en meldt hij zich weer rond half 4, dus al netjes vijf uur, dan laat ie er daarna 4 uur tussen, mijn nachten zijn dus redelijk!!
Als hij de zes uur gaat halen ga ik de dagen zo proberen in te delen dat hij de laatste rond 12 uur krijgt…
Oh dat is netjes Tantetoe, en wauw al 110 wegdrinken in 15 minuutjes
Maar is het voeden (nog) pijnlijk ? Geen last van kloven ofzo ?
Nergens last van Romata, geen kloven niks. Gewoon heel relaxed voeden… heeeerlijk genieten dus (al is het snachts nog steeds wel half met de ogen dicht hahah)
Roan doet het super zeg!! :inlove:
@tantetoe wrote:
Nergens last van Romata, geen kloven niks. Gewoon heel relaxed voeden… heeeerlijk genieten dus (al is het snachts nog steeds wel half met de ogen dicht hahah)
Ohh wat fijn, en hoop dat het ook zo blijft !!
Kan niet wachten dat ik ook mag, en hopelijk ook zonder al te veel problemen
krijg je trouwens alleen punten erbij als je een opdracht hebt voltooid.
Bij gildeplaats, plek waar je staat bedoel ik.
@tantetoe wrote:
Wat heerlijk zeg…hopelijk gaat het bij mijn 2e ooit ook zo goed!
Ooh men die eerste 3 weken waren bij mij echt een HEL!
Maargoed nu gaat het nog steeds hartstikke goed hier
@romata wrote:
krijg je trouwens alleen punten erbij als je een opdracht hebt voltooid.
Bij gildeplaats, plek waar je staat bedoel ik.
dat vroeg ik mij ook al af :think:
Inge wat doet Roan het goed zeg , en jij ook natuurlijk.
Had ik al gezegt dat ik z’n naam zo mooi vindt :inlove:
Eergister was het onze halfjaarmijlpaal, en geen enkel kloofje of wat dan ook.
Ook bij Yari niet, na de eerste is het net als fietsen, bv geven verleer je niet.
Enkel moet je kindje het wel leren natuurlijk.
ik ben vanaf vandaag ook begonnen…
benieuwd of ik he een verslavend spel ga vinden!
welkom knipoogje!!!
welkom knipoogje.
Je gaat het vast een verslavend spel vinden :silenced:
dank je oessie.
maar als ik heel dit topic eens doorlees, moet ik nog veel punten binnen gaan halen en ik heb zon idee dat het steeds verslavender gaat worden
je kan nu nog terug :mrgreen:
ach, dat is toch weer iets anderse als stofzuigen he
maar meteen maar even een vraagje: kan je ook klanten lokken op de een of andere manier? ik heb alleen nog maar wortels en graan, maar te weinig geld om de provisie op de markt te betalen…
je krijgt 6 klanten per dag.
Je kunt alleen meer klanten krijgen door reclame te maken op de reclame zuil maar dat kost coins…
oke, bedankt voor je reactie romata!